070wonen

Website / Inschrijfformulier
After Sales
Customer Service

Todor Peychev

Heb ik geen ervaring nog.

C. Pavel

Perfecte communicatie, effectieve en professionele activiteit.

SB

Zeer goed geholpen met het regelen van een woning.

Lima Nasrullah

Uitermate zorgvuldig, professioneel en met gevoel voor de mens door 070Wonen snel aan een luxe woning gekomen. Dit is een serieus makelaarskantoor, waarbij er wordt meegedacht en passende... Uitermate zorgvuldig, professioneel en met gevoel voor de mens door 070Wonen snel aan een luxe woning gekomen. Dit is een serieus makelaarskantoor, waarbij er wordt meegedacht en passende oplossingen voor mijn situatie zijn gezocht. Daar waar andere kantoren de deur dichtgooien, gaan de medewerkers van 070Wonen verder. Ze hebben engelen geduld voor al mijn vragen, blijven altijd vriendelijk en zijn bereikbaar! Tessa deed de bezichtiging heel leuk, leefde met mij mee. Net zoals de dames op kantoor, Iva en Louise. Ze zijn zeer professioneel, vriendelijk en met het hart op de goede plek. En wat was de check-in/sleuteloverdracht een feest. Maurice zorgde ervoor dat alles keurig en in goede staat opgeleverd is. Een zorgvuldige inspectie door hem leverde ook hilarische momenten op. Hij hield daarbij zeker de professionaliteit hoog in het vaandel en heeft er samen met de andere medewerkers van 070Wonen voor gezorgd dat ik ontspannen aan een nieuwe start kan beginnen. Zij begrijpen dus dat ze niet alleen voor prachtige woningen zorgen, maar eigenlijk voor de mens zorgen. Hartstikke bedankt!

Reactie 070wonen:

Bedankt voor je positieve feedback en geniet van je nieuwe (t)huis!

Rawen Mraidi

Goede ervaring gehad met 070 wonen. Binnen een aantal dagen al reactie en heb altijd snel reacties ontvangen op al mijn mails! Aanrader

Laman Goemmatova

070Wonen heeft hele fijne en behulpzame medewerkers

Gonzalez Pena

Over het algemeen goed. Een contactpersoon gedurende het proces is misschien een plus.

Sebastiaan Roels

Zeer snelle en vriendelijke verhuur via Tessa.

Reactie 070wonen:

Goed om te horen, bedankt voor je positieve feedback!

MK Thomson

Outstanding experience! The only comment is to have a bit more proactive communication 1-2 weeks before move-in. However when I did email or call I was always answered quickly. Thank you! The... Outstanding experience! The only comment is to have a bit more proactive communication 1-2 weeks before move-in. However when I did email or call I was always answered quickly. Thank you! The apartment is great!

Mariette paas

Ben heel goed geholpen. En zeer snel. Louisa gaf mij het idee dat ik belangrijk ben. Ze heeft een hele goede service gegeven. Ook als ik ergens om belde altijd hulpvaardig en vriendelijk.
Ben...
Ben zeer blij met 070 en zal ze bij iedereen aanraden