Goede communicatie en mooi werk

Erik

Goede html5 gevalideerde markup. Dit gaan we vaker doen! Zou het alleen wel prettig vinden als er wat meer repsons op opmerkingen zou komen.

prijs/kwaliteitverhouding.

Anouk Bounin

In 1 dag geregeld en heel tevreden met het eindresultaat.
Top!

Zeer professioneel en snel.

Enorm gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te gebruiken

Marieke

Goede service en afhandeling!

Goede service

Positief verrast!

Goede service, snel klaar.

Hele fijne samenwerking gehad met HTML express.

De communicatie verliep heel goed.

Niels

Wij hadden snel iemand nodig die ons ontwerp om kan zetten naar HTML code. Voordat we het wisten hadden we de code al binnen. Echt een top bedrijf!

Snelle service!

K. Gloudemans

Ik heb wel kennis van designs maken van websites/webshops, maar het coderen van mijn ontwerpen is een lastig puntje. Na even Googlen kwam ik terecht bij HTML Express en deze organisatie bood precies... Ik heb wel kennis van designs maken van websites/webshops, maar het coderen van mijn ontwerpen is een lastig puntje. Na even Googlen kwam ik terecht bij HTML Express en deze organisatie bood precies aan wat ik zocht.
Na snel en gemakkelijk mijn bestanden geüpload te hebben was het ontwerp al na één week klaar! Dit tegenover relatief weinig kosten, echt super. Direct mijn project afgemaakt hij werkt super!

Hele goede persoonlijke service. Daarnaast de snelheid van het werk in combinatie met kwaliteit

Tom

Professioneel en stipt!

Communicatie ging strak en snel. Ik had designs voor landingspagina's klaarstaan maar deze moesten ivm deadlines snel en en met kwaliteit ontwikkeld worden. HTML Express werkt professioneel en levert wat ze beloven, hierdoor heb ik eigen deadlines met gemak weten te behalen. Ik ga dan ook zeker weer hun diensten overwegen bij een volgende klus.