Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Mirjam Knebel

Ladengroentjes voor onze ikea-keuken

Uw ervaring

Via de mail een tekening van onze keuken doorgestuurd. Hierop kregen wij prompt een mail terug met een offerte.
Uiteindelijk besloten om bij de vestiging langs te gaan om het hout te bekijken. We kwamen te laat voor onze afspraak, maar er werd tijd vrijgemaakt.
Na ongeveer 8 weken was onze bestelling klaar. De fronten werden netjes bezorgd en zien er prachtig uit. Alle gaten zijn netjes voorgeboord net als bij de IKEA Frontiers.
Het enige wat niet mogelijk was, wat wel als voorwaarde voor ontvangst was, was dat je samen met de vervoerder de pakketten moest controleren. Daar heeft de vervoerder geen tijd voor.

Pieter den Hooglander

Groot deel van de bestelling "vergeten" te produceren, wordt nu ruim een week later pas nageleverd.

Ideaal product in combinatie met Ikea Method systeem

Peter

Bijzonder mooie afwerking

Uw ervaring

Bijzonder mooi afgewerkt product, perfect verpakt.
Bovendien een adequate reactie op verzoek met betrekking tot aflevering.

Wijnenga

Prachtige spullen, nette bezorging

Uw ervaring

Goede uitleg over de mogelijkheden, levertermijn zoals afgesproken en zorgvuldige bezorging

Daniella Fun

Waanzinnig mooie tafel

Uw ervaring

Mooi afgewerkte tafel met gave stoelen erbij

linsey schatteman

Aankoop badkamermeubel

Uw ervaring

we zijn zeer vriendelijk ontvangen in de winkel. de verdere opvolging is ook stipt verlopen evenals de levering

Jacques

Eerste ervaring met deze firma

Uw ervaring

Na een aantal ontgoochelingen met andere firma's, ontdekte ik toevallig deze firma. Zoals velen ben ik bij het eerste contact met een webshop toch wat voorzichtig. en heb een op maat gemaakte wandplank besteld.
Aan de klantenservice valt niets aan op te merken. Snelle response met juiste informatie. De kwaliteit van de plank is eveneens prima.

G.L.

Helemaal goed

Alles soepel verlopen!

MstudioBees

Mooie combi

Uw ervaring

Zeer goede kwaliteit hout, netjes afgewerkt en past precies! Bedrijf is goed bereikbaar, communiceert goed en de levering was op tijd

L Vis

Mooie plank, goede service

Uw ervaring

De houten wandplank ziet er prachtig uit en de communicatie en service waren super. De plank zit alleen niet vast aan het bevestigingssysteem en kan zo van de muur getrokken worden, dat voelt niet heel veilig bij een plank van 2 meter vol met serviesgoed.