Presentatie showroom

Vakkundige installatie

M Streppel

Mooie kwaliteit

Uw ervaring

Hele duidelijke informatie op de website over het aangeschafte product. Ook aanvullende vragen werden telefonisch kundig beantwoord.

Hoedenplank

Uw ervaring

Goede en snelle reacties op vragen. Bestelling en levering keurig geregeld en binnen afgesproken levertijd.

Ellen

Zeer tevreden!

Uw ervaring

Zeer tevreden over het geleverde product en de service was ook top. Even bellen en het wordt gelijk geregeld.

Marte

Tafel

Uw ervaring

Showroom prima en tevreden over product echter vind ik de bezorgservice zeer teleurstellend. Ter vergelijking: we hebben onlangs een bank geleverd gekregen door Flinders. Twee man sterk brengt de... Showroom prima en tevreden over product echter vind ik de bezorgservice zeer teleurstellend. Ter vergelijking: we hebben onlangs een bank geleverd gekregen door Flinders. Twee man sterk brengt de bank zorgvuldig naar de juiste plaats. Haalt het verpakkingsmateriaal eraf, zet de bank in elkaar, plaatst er zelfs beschermende glijders op aan om de vloer te beschermen en neemt het verpakkingsmateriaal weer mee. Denk dat jullie de bezorgservice zullen moeten gaan evalueren. Ik denk namelijk dat dit nu namelijk niet passend is bij wat jullie als bedrijf willen uitstralen.

Reactie Houtmerk.nl:

Precies dat doen wij graag voor u: Inhuizen met 2 man sterk, viltjes plakken en de verpakking retour. Maar u heeft nu gekozen voor de voordeligste leveroptie B, namelijk "lossen naast de... Precies dat doen wij graag voor u: Inhuizen met 2 man sterk, viltjes plakken en de verpakking retour. Maar u heeft nu gekozen voor de voordeligste leveroptie B, namelijk "lossen naast de wagen". Dit scheelt maar liefst €200,- met Full Service levermethode A. Als u de levering had geweigerd hadden we deze opnieuw kunnen inplannen met het omschreven serviceniveau. Twee topmonteurs of self-service, de keuze aan u!

Mariëlle Overboom

Aankoop wandplank

Uw ervaring

Kom zelfs de wandplank snel geleverd krijgen. Uitstekende service! En bezorging was heel netjes/zeer correct.

Concretis

Top product en service

H. te West

Houtwerk Topmerk

Uw ervaring

Eerder geleverd dan verwacht, is altijd goed