Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Marte

Tafel

Uw ervaring

Showroom prima en tevreden over product echter vind ik de bezorgservice zeer teleurstellend. Ter vergelijking: we hebben onlangs een bank geleverd gekregen door Flinders. Twee man sterk brengt de bank zorgvuldig naar de juiste plaats. Haalt het verpakkingsmateriaal eraf, zet de bank in elkaar, plaatst er zelfs beschermende glijders op aan om de vloer te beschermen en neemt het verpakkingsmateriaal weer mee. Denk dat jullie de bezorgservice zullen moeten gaan evalueren. Ik denk namelijk dat dit nu namelijk niet passend is bij wat jullie als bedrijf willen uitstralen.

Reactie Houtmerk.nl:

Precies dat doen wij graag voor u: Inhuizen met 2 man sterk, viltjes plakken en de verpakking retour. Maar u heeft nu gekozen voor de voordeligste leveroptie B, namelijk "lossen naast de wagen". Dit scheelt maar liefst €200,- met Full Service levermethode A. Als u de levering had geweigerd hadden we deze opnieuw kunnen inplannen met het omschreven serviceniveau. Twee topmonteurs of self-service, de keuze aan u!

Mariëlle Overboom

Aankoop wandplank

Uw ervaring

Kom zelfs de wandplank snel geleverd krijgen. Uitstekende service! En bezorging was heel netjes/zeer correct.

Concretis

Top product en service

H. te West

Houtwerk Topmerk

Uw ervaring

Eerder geleverd dan verwacht, is altijd goed

Guido

Super mooi en precies passend

Uw ervaring

Afgelopen week al mijn bestellingen binnen gekregen. Super mooi en ook precies passend. Erg blij mee.

Cecile

Goede kwaliteit, zeer slechte communicatie.

Uw ervaring

Kwaliteit van het product is goed, de levering laat erg op zich wachten en de communicatie daarover is slecht.

R. van Velsen

Eettafel 'Still' verjongd eiken 2600 mm

Uw ervaring

Prettig en duidelijke dienstverlening. Afspraken worden nagekomen.
Kwalitatief zeer hoogwaardige producten, een lust voor het oog

Martin Pietersen

Passie voor het vak!

Uw ervaring

Passie voor het vak! Betaalbaar en high end voor acceptabele prijs.