Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Rene

Maatwerk tafel type Still

Uw ervaring

Na informatie ingewonnen te hebben via de website, de showroom bezocht. Daar was het druk, maar toch kwamen we redelijk snel aan de beurt. We wisten precies wat we moesten hebben en de details waren... Na informatie ingewonnen te hebben via de website, de showroom bezocht. Daar was het druk, maar toch kwamen we redelijk snel aan de beurt. We wisten precies wat we moesten hebben en de details waren snel ingevuld. De levertijd was helder gecommuniceerd, de tafel en poot waren goed verpakt en de tafel was thuis eenvoudig te monteren.

Willemijn Olieman

Prachtige tafel en stoelen!

Uw ervaring

We hebben een tafel op maat en HAY stoelen besteld bij Houtmerk en niets dan positiefs over de kwaliteit, het vakmanschap en de service. Goede communicatie en advies bij het bestellen (we hebben de... We hebben een tafel op maat en HAY stoelen besteld bij Houtmerk en niets dan positiefs over de kwaliteit, het vakmanschap en de service. Goede communicatie en advies bij het bestellen (we hebben de tafel alleen gezien op foto's zijn niet naar de showroom geweest). Topwinkel en een aanrader!

Niels

Mooi overschuiftafels

Uw ervaring

Prachtige tafeltjes, het duurde even voordat ik ze had maar het was het wachten waard!

Mat Knarren

Tafel van wagonplanken

Uw ervaring

Goede voorlichting. Afspraken zijn nagekomen.

E. de Jager

Eiken planken

Uw ervaring

Mooi product, prettige medewerkers in de showroom!

Henk

Mooie planken geleverd, wel te laat

Uw ervaring

Mooie planken ontvangen. Installatie was best een klus. Er werd geen handleiding meegeleverd.

R. Vijgeboom

Schitterende producten

Uw ervaring

Zeer creatieve ontwerpen, hoge kwaliteit van producten, de organisatie kan wat beter. Let op dat het mooie succes jullie niet voorbij streeft.

Margreet Bouwman

Heel mooi afgewerkt, past perfect.

Uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden over het product. Het past erg mooi, wordt netjes verpakt en afgeleverd.
Ziet er heel mooi uit.

Annabell Broere

Prachtig! Kwaliteit! Maatwerk!

Uw ervaring

Nadat ik eerst op zoek was gegaan online naar hout voor in de badkamer zag ik dat er toch wel flink wat aanbieders zijn. De maatwerkoplossingen bij Houtmerk spraken me aan. Nadat ik mezelf overtuigd... Nadat ik eerst op zoek was gegaan online naar hout voor in de badkamer zag ik dat er toch wel flink wat aanbieders zijn. De maatwerkoplossingen bij Houtmerk spraken me aan. Nadat ik mezelf overtuigd had in de winkel over de kwaliteit van het hout en de heldere uitleg heb ik de wandplanken besteld. We zijn bijna zover om de planken ook op te gaan hangen, dus ik kan niet wachten!

JE-Projects

Eetkamertafel eik