Presentatie showroom
Informatie op website
Kwaliteit van het product

Aart

Mooie producten en prima service.

Uw ervaring

Hulp bij installatie was snel en goed.

Henk Verhagen

Wij zijn heel erg tevreden met het eindresultaat!

Uw ervaring

Alles kan en er wordt heel goed meegedacht.

Ralph Geomini

Maatwerk eiken tafel

Uw ervaring

Na levering van de tafel bleken de gaten voor de bevestiging van de poten niet op de correcte plek te zitten. Na een melding per e-mail met foto was er anderhalf uur later iemand onderweg vanuit Breda om het probleem direct te verhelpen. Super service en mooie degelijke kwaliteitsproducten!

Ralph Geomini

Maatwerk eiken tafel

Krullaars

Fronten besteld bij Houtmerk

Uw ervaring

Product is goed afgeleverd.

Pieter Zom

Kwalitief vakmanschap

Uw ervaring

Je wordt zeer vriendelijk geholpen. Men heeft alle tijd en een mooie showroom met een doorkijk naar de werkplaats.

Rob Reeder

Bureau op maat laten maken, zeer mooi en kwalitatief top.

Uw ervaring

Mooi product geleverd en volledig naar verwachting. kundig en netjes geinstalleerd oor jullie medewerkers.

Rene

Maatwerk tafel type Still

Uw ervaring

Na informatie ingewonnen te hebben via de website, de showroom bezocht. Daar was het druk, maar toch kwamen we redelijk snel aan de beurt. We wisten precies wat we moesten hebben en de details waren snel ingevuld. De levertijd was helder gecommuniceerd, de tafel en poot waren goed verpakt en de tafel was thuis eenvoudig te monteren.

Willemijn Olieman

Prachtige tafel en stoelen!

Uw ervaring

We hebben een tafel op maat en HAY stoelen besteld bij Houtmerk en niets dan positiefs over de kwaliteit, het vakmanschap en de service. Goede communicatie en advies bij het bestellen (we hebben de tafel alleen gezien op foto's zijn niet naar de showroom geweest). Topwinkel en een aanrader!

Niels

Mooi overschuiftafels

Uw ervaring

Prachtige tafeltjes, het duurde even voordat ik ze had maar het was het wachten waard!