Presentatie showroom
Informatie op website
Kwaliteit van het product

Vanalphen

Geslaagde keuken in renovatie volledig huis

Uw ervaring

Mooie toonzaal, transparant naar het atelier door groot doorkijkraam. Mooie producten. Wat geduld in de toonzaal is nodig vooraleer je geholpen wordt, maar daarna gaat alles vlot. Wat besteld werd,... Mooie toonzaal, transparant naar het atelier door groot doorkijkraam. Mooie producten. Wat geduld in de toonzaal is nodig vooraleer je geholpen wordt, maar daarna gaat alles vlot. Wat besteld werd, kregen we perfect afgeleverd thuis, zonder meerkost in België. We kozen ervoor alle keukenfronten zelf te monteren, dat viel goed mee voor de eenvoudige lades, maar voor het monteren op de koelkast, de plinten enz werd het wel wat moeilijk.

Wikke den Hartogh

Pretoriusstraat - Amsterdam

Jan Van schil

Badkamermeubels in toonzaal gaven goede ideeën om op te pikken en om zelf te integreren in eigen voorstel

te Winkel

Zeer tevreden!

Uw ervaring

Overzichtelijke website, duidelijke communicatie en mooie producten!

Gilles

Eiken Blad 4.8cm dik

Prima ,zeer tevreden.

Philip Arts

Goed meegedacht met onze Ikea hack!

Danny

Beoordeling Houtmerk.nl

Uw ervaring

Korte lijnen, heldere afspraken, mooi product.

Kornel van Doorn

Goede kwaliteit van producten, goede begeleiding waarbij gedegen advies werd gegeven en niets opdringerig werd aangeboden. Ik heb besloten een aantal zaken zelf te doen en daar werd niet moeilijk... Goede kwaliteit van producten, goede begeleiding waarbij gedegen advies werd gegeven en niets opdringerig werd aangeboden. Ik heb besloten een aantal zaken zelf te doen en daar werd niet moeilijk over gedaan.

Uw ervaring

Goed product, goede bewerking en goed advies

Rene Berendsen

Eettafel Dani en twee wandplanken.

Uw ervaring

We zijn goed geholpen in de showroom. Na bestelling online zijn we ook goed geholpen via de e-mail. Tenslotte is de levering en installatie uitstekend gegaan volgens afspraak. Er ontbrak iets, maar... We zijn goed geholpen in de showroom. Na bestelling online zijn we ook goed geholpen via de e-mail. Tenslotte is de levering en installatie uitstekend gegaan volgens afspraak. Er ontbrak iets, maar dit is netjes nagezonden. Kortom niets op aan te merken en het product is super.

F.P. Graafstal

Net werk bij Houtmerk

Uw ervaring

Mooie producten, goed in de afwerking, prima service.