Presentatie showroom
Informatie op website
Kwaliteit van het product

kersten

Tafel is een mooi product. Goede kwaliteit

goed spul

Katinka Overmars

Zeer tevreden

Uw ervaring

Alles mogelijk, geduldige hulp, mooi kastje conform afspraak en wens!

dAttic

Maatwerk tafelblad

Uw ervaring

Houtmerk heeft voor mij een maatwerktafelblad gemaakt. Er is goed meegedacht over de wensen over uitvoering en afwerking. Het resultaat is prachtig. Houtmerk communiceerde ook duidelijk over de levering.

Vanessa Barendregt

Prachtige meubels.

Uw ervaring

Wij waren al eens eerder bij de showroom gaan kijken. Hier waren wij onder de indruk van de mooie spullen. De bestelling hebben wij via email gedaan. Dit verliep erg goed. Wij werden goed geïnformeerd. De spullen die wij uiteindelijk hebben ontvangen (bank en tafel) waren prachtig. Het is erg mooi gemaakt en afgewerkt.

Tanne

Badmeubel

Uw ervaring

Ja. In eerste instantie was de levering van het blad (himacs) verkeerd gegaan, maar houtmerk heeft er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

M.a. De Jong

Kwalitatief heel erg mooi,
Hele vriendelijke benadering

Uw ervaring

Ja, goede informatie, kennis van zaken.
Goed advies

Vanalphen

Geslaagde keuken in renovatie volledig huis

Uw ervaring

Mooie toonzaal, transparant naar het atelier door groot doorkijkraam. Mooie producten. Wat geduld in de toonzaal is nodig vooraleer je geholpen wordt, maar daarna gaat alles vlot. Wat besteld werd, kregen we perfect afgeleverd thuis, zonder meerkost in België. We kozen ervoor alle keukenfronten zelf te monteren, dat viel goed mee voor de eenvoudige lades, maar voor het monteren op de koelkast, de plinten enz werd het wel wat moeilijk.

Wikke den Hartogh

Pretoriusstraat - Amsterdam

Jan Van schil

Badkamermeubels in toonzaal gaven goede ideeën om op te pikken en om zelf te integreren in eigen voorstel

te Winkel

Zeer tevreden!

Uw ervaring

Overzichtelijke website, duidelijke communicatie en mooie producten!