Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Rob van den Boom

Rob van den Boom, Massief Europees eiken plank voor badkamer

Uw ervaring

Geheel conform verwachting. Netjes afgeleverd en goed beschermd.

Loek de Kleijn

TV meubel

Uw ervaring

Op maat gemaakt TV meubel besteld. Werktekening vooraf ontvangen waarna ik enkele maten wilde veranderen. Nieuwe werktekening ontvangen en daarna het meubel op de afgesproken datum ontvangen. Mooie... Op maat gemaakt TV meubel besteld. Werktekening vooraf ontvangen waarna ik enkele maten wilde veranderen. Nieuwe werktekening ontvangen en daarna het meubel op de afgesproken datum ontvangen. Mooie afwerking en prima kwaliteit.

van Baggem

Echo tafel

Uw ervaring

Mooie showroom met vriendelijke verkoopsters. De bestelde tafel werd op tijd geleverd en voldeed aan onze hoge verwachting.

kersten

Tafel is een mooi product. Goede kwaliteit

goed spul

Katinka Overmars

Zeer tevreden

Uw ervaring

Alles mogelijk, geduldige hulp, mooi kastje conform afspraak en wens!

dAttic

Maatwerk tafelblad

Uw ervaring

Houtmerk heeft voor mij een maatwerktafelblad gemaakt. Er is goed meegedacht over de wensen over uitvoering en afwerking. Het resultaat is prachtig. Houtmerk communiceerde ook duidelijk over de... Houtmerk heeft voor mij een maatwerktafelblad gemaakt. Er is goed meegedacht over de wensen over uitvoering en afwerking. Het resultaat is prachtig. Houtmerk communiceerde ook duidelijk over de levering.

Vanessa Barendregt

Prachtige meubels.

Uw ervaring

Wij waren al eens eerder bij de showroom gaan kijken. Hier waren wij onder de indruk van de mooie spullen. De bestelling hebben wij via email gedaan. Dit verliep erg goed. Wij werden goed... Wij waren al eens eerder bij de showroom gaan kijken. Hier waren wij onder de indruk van de mooie spullen. De bestelling hebben wij via email gedaan. Dit verliep erg goed. Wij werden goed geïnformeerd. De spullen die wij uiteindelijk hebben ontvangen (bank en tafel) waren prachtig. Het is erg mooi gemaakt en afgewerkt.

Tanne

Badmeubel

Uw ervaring

Ja. In eerste instantie was de levering van het blad (himacs) verkeerd gegaan, maar houtmerk heeft er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

M.a. De Jong

Kwalitatief heel erg mooi,
Hele vriendelijke benadering

Uw ervaring

Ja, goede informatie, kennis van zaken.
Goed advies

Vanalphen

Geslaagde keuken in renovatie volledig huis

Uw ervaring

Mooie toonzaal, transparant naar het atelier door groot doorkijkraam. Mooie producten. Wat geduld in de toonzaal is nodig vooraleer je geholpen wordt, maar daarna gaat alles vlot. Wat besteld werd,... Mooie toonzaal, transparant naar het atelier door groot doorkijkraam. Mooie producten. Wat geduld in de toonzaal is nodig vooraleer je geholpen wordt, maar daarna gaat alles vlot. Wat besteld werd, kregen we perfect afgeleverd thuis, zonder meerkost in België. We kozen ervoor alle keukenfronten zelf te monteren, dat viel goed mee voor de eenvoudige lades, maar voor het monteren op de koelkast, de plinten enz werd het wel wat moeilijk.