Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Hadel

Werkblad

Uw ervaring

Levering goed geregeld, netjes verpakt en tijd goed aangekondigd.

Bob & David

Professioneel, vriendelijk & flexibel!

Uw ervaring

Zeer positief en vriendelijk geholpen!

Deborah van den Bos

Weinig klantgerichte ervaring

Uw ervaring

Wij hebben weinig service gerichte ervaring gemerkt bij levering. Afgesproken termijn niet gehaald. Bij tel contact werd al gevraagd of we het echt in die week wilden(JA!). We hadden al voorgevoel... Wij hebben weinig service gerichte ervaring gemerkt bij levering. Afgesproken termijn niet gehaald. Bij tel contact werd al gevraagd of we het echt in die week wilden(JA!). We hadden al voorgevoel dat levering (veel later) zou zijn want was bij onze tafel van Houtmerk ook zo. In afgesproken week geen melding, geen levering dus zelf gebeld. We zouden teruggebeld worden maandag is niet gebeurd. Dinsdag zelf gebeld en beklag gedaan en toen kon levering opeens vrijdag week erna plaatsvinden (vier weken later dan afgesproken). Levering ook zeer onvriendelijk. Werd gewoon op de oprit gezet door leverancier. Jullie maken mooie spullen maar heb sterk gevoel dat jullie vanuit jullie processen handelen en niet vanuit de klant. Dat merk je aan allerlei dingen groot en klein. Jammer maar voor ons geen nieuwe aankopen meer.

Reactie Houtmerk.nl:

U heeft gekozen voor de voordeligste optie "[Levermethode B] Verpakken & leveren door Houtmerk. Installatie en inhuizen niet inbegrepen." Voor leveren ín huis komt een chauffeur met hulp en... U heeft gekozen voor de voordeligste optie "[Levermethode B] Verpakken & leveren door Houtmerk. Installatie en inhuizen niet inbegrepen." Voor leveren ín huis komt een chauffeur met hulp en geldt extra aansprakelijkheid voor het transport in de woning. De levermethode staat net als "levertijd 6-8 weken" op de offerte, bij het product. Het kan dus ook 8 weken zijn, zeker tijdens pieken. Gelukkig heeft u de kwaliteit van het product beoordeeld als "prima, waarvoor dank! Neem nog even contact op, we lossen het graag samen op. Mvg, Team Houtmerk

Mirte Meeus

Muuto outline aankoop

Uw ervaring

De website is niet heel overzichtelijk en werkt niet op mobile. Ik zocht daardoor eigenlijk alleen op of houtmerk Muuto dealer was. Omdat de website niet helder gestructureerd was heb ik me... De website is niet heel overzichtelijk en werkt niet op mobile. Ik zocht daardoor eigenlijk alleen op of houtmerk Muuto dealer was. Omdat de website niet helder gestructureerd was heb ik me uiteindelijk niet daar verdiept. Jullie zitten zo dicht bij waar ik woon dat ik dacht: ik rijd wel langs. De showroom is werkelijk fantastisch en zo ook de service. Ontzettend vriendelijk personeel. Ik vind de beleving van de website wat dat betreft niet kloppen met de beleving in de showroom, daar ligt een kans voor jullie.

Cathelijn Mulder

Mooie tafel, goede aflevering

Lucas

Klantvriendelijk

Uw ervaring

Mooie showroom. Goede aandacht voor de klanten.

R.Bontan

Goed en degelijk materiaal.

Uw ervaring

Voor zover heb ik een goede ervaring met de bestelde hout materialen. Hebben alles netjes volgens geleverde tekening gemaakt en weet voor de volgende keer wat de verdere mogelijkheden zijn qua... Voor zover heb ik een goede ervaring met de bestelde hout materialen. Hebben alles netjes volgens geleverde tekening gemaakt en weet voor de volgende keer wat de verdere mogelijkheden zijn qua afwerking etc...

Maxien

Correcte levering en mooi product

Uw ervaring

We bestelden een houten tablet voor een opzetwaskom in de badkamer.
Correcte levering volgens afspraak. Er werd rekening gehouden met onze wensen wat de leveringstijd betreft. We bestelden een houten tablet voor een opzetwaskom in de badkamer.
Telefonisch zeer vriendelijk onthaald.

Stelwagen

Goed product, maar onsympathieke behandeling in showroom.

Kwaliteit van het product