Presentatie showroom
Informatie op website
Kwaliteit van het product

Michael

Slechte communicatie, lange levertijd, incomplete levering. Product wel goed.

Uw ervaring

Mijn ervaring is niet goed geweest met houtmerk. Product duurt 6 weken voordat deze normaal gesproken gereed is. Echter heb ik zelf houtmerk moeten bellen voor update in de 6e week. Word er gezegd... Mijn ervaring is niet goed geweest met houtmerk. Product duurt 6 weken voordat deze normaal gesproken gereed is. Echter heb ik zelf houtmerk moeten bellen voor update in de 6e week. Word er gezegd hij is volgende week woensdag klaar. Donderdag wederom gebeld omdat er geen track and trace is gestuurd. Word er doodleuk gezegd ja hij is niet klaar het was niet goed gelukt hij moet opnieuw besteld worden. Maar wonderbaarlijk kon er toen wel ipv weer 6 weken wachten het product binnen 1 dag bij hun binnen zijn. Dus vrijdag geleverd. Beetje raar. Maar toen kregen ze het voor elkaar om de levering incompleet te sturen. Kan ik nog een week wachten! Nooit meer dat ik hier iets bestel! Klant moet zelf maar bellen voor update er word niks vanuit hunzelf gedaan.

Michel de Jong

Kwaliteit!

Uw ervaring

Vakmanschap, zowel in de showroom als in de werkplaats. Erg tevreden met met het geleverde product.

Jacqueline van Wetten

Servicegericht en vakkundig

Uw ervaring

We hebben een Ikea-keuken zelf geplaatst en voorzien van Houtmerk-ladefronten. Wij zijn heel tevreden en blij met het resultaat. Toen we de ladefronten geleverd kregen bleek bij het uitpakken dat er... We hebben een Ikea-keuken zelf geplaatst en voorzien van Houtmerk-ladefronten. Wij zijn heel tevreden en blij met het resultaat. Toen we de ladefronten geleverd kregen bleek bij het uitpakken dat er een paar hoekjes beschadigd waren geraakt tijdens het transport. De fronten werden zonder problemen opgehaald, vakkundig gerepareerd (als je het niet weet, zie je er niks van) en weer naar ons verzonden. Prima service! Wij bedanken Houtmerk hartelijk.

Carola

Zeer verfijnde, elegante meubels bij Houtmerk. Levering heeft wel lang geduurd, maar het was het waard.

Uw ervaring

Prachtig badmeubel gekocht en goed advies gekregen

Melissa van den Broek

Mooie winkel en meubels, maar niet tevreden over levering(saanbod)

Uw ervaring

Een mooie en toegankelijke showroom. We werden netjes geholpen in de showroom. Ik ben blij met de tafel.

Over de levering ben ik niet tevreden en toen ik daarover belde om mijn...

Over de levering ben ik niet tevreden en toen ik daarover belde om mijn ervaring te delen, werd ik onvriendelijk te woord gestaan en werd direct naar de algemene voorwaarden verwezen. Ik zou het bedrijf willen adviseren om het leveringaanbod te herzien en een stuk klantvriendelijker te maken, desnoods tegen een kleine vergoeding. Daarbij valt te denken aan levering van zware meubelen standaard tot in huis in plaats van tot de voordeur (wanneer je voor een niet-installeren optie kiest is dat de enige mogelijkheid) en altijd de levering door minimaal twee personen te laten doen, in plaats van dat van de klant verwacht wordt om zelf een 100 kilo zware tafel uit de vrachtwagen te tillen. Ook is het fijn als de pallet gewoon meegenomen wordt na levering.

Jansen

Mooi vakwerk

Uw ervaring

Het is prettig dat je als klant het maatwerk mee zelf vorm kan geven

Anouk

Prachtige tafel!

Uw ervaring

Wij zijn ontzettend tevreden met onze tafel, het is echt het pronkstuk in ons nieuwe huis!

hens-poppelaars

Onze ervaring met houtmerk

een vlotte service

Marko van der Beek

Beoordeling bestelling 3 massieve panelen van 2200x570x20mm

Uw ervaring

Dit is derde bestelling die ik bij Houtmerk heb geplaatst en dat is met een reden.
De geleverde producten zijn van top-kwaliteit.
Als iets beter zou kunnen, is het de levertijden op de...
De geleverde producten zijn van top-kwaliteit.
Als iets beter zou kunnen, is het de levertijden op de producten. Deze is een veelvoud van de productietijd wat in mijn ogen niet nodig zou hoeven zijn.

Lida

Mooi Nederlands design

Uw ervaring

Prachtige houten tafel, en ook nog eens van een mooie kleine Nederlandse zaak.