Presentatie showroom

Alles soepel verlopen!

MstudioBees

Mooie combi

Uw ervaring

Zeer goede kwaliteit hout, netjes afgewerkt en past precies! Bedrijf is goed bereikbaar, communiceert goed en de levering was op tijd

L Vis

Mooie plank, goede service

Uw ervaring

De houten wandplank ziet er prachtig uit en de communicatie en service waren super. De plank zit alleen niet vast aan het bevestigingssysteem en kan zo van de muur getrokken worden, dat voelt niet... De houten wandplank ziet er prachtig uit en de communicatie en service waren super. De plank zit alleen niet vast aan het bevestigingssysteem en kan zo van de muur getrokken worden, dat voelt niet heel veilig bij een plank van 2 meter vol met serviesgoed.

W.H.C. van der Ent

Houtmerk is kwaliteit en service.

Uw ervaring

Vonden het houten tafelblad niet mooi, maar is zonder problemen vervangen voor een nieuwe.

Kleingeld

Zeer klantvriendelijk en duidelijk in de mogelijkheden.

Uw ervaring

Wij hadden heel veel vragen over het product en de mogelijkheden. Al onze vragen zijn zeer goed beantwoord en sluiten aan bij het product dat uiteindelijk gemaakt is.

Delano

Massief houten wandplank van 220cm met ultra mattelak

Uw ervaring

Vriendelijk geholpen, mooie houten plank geleverd. Toen we gingen bestellen was de levertijd ongeveer 5 weken, en dit klopte achteraf ook. Zeer blij met de plank.

Ronald van Dijk

Eiken bureau blad

Uw ervaring

Alles is goed verlopen wat ik ook leuk vond dat er foto wordt gevraagd om het terug te zien.

Hans Dijkstra

Prettige service en goede kwaliteit

Uw ervaring

Ik belde omdat ik het graag geleverd wilde hebben en toen was het binnen een dag geregeld. Daarnaast goede support gehad met het bestellen. Het ziet er nu ook mooi uit in de badkamer.

Mirjan van Heesbeen

Prima vakwerk

Uw ervaring

Het hout was zo verwerkt, dat de fronten exact aan elkaar aansloten. Heel mooi

Administraight

Aflevering

Uw ervaring

Weet niet of er nog een keer zou bestellen. Ik ben alleen en bij aflevering moest ik helpen sjouwen. Die plank was loodzwaar. Daar zouden jullie wel wat meer service in kunnen verlenen

Reactie Houtmerk.nl:

Geen probleem! Kies volgende keer voor Leveren & Installeren in plaats van alleen Afleveren & Zelf Inhuizen. We bieden vanaf de factuur tot aan de leveraankondiging nog aan om extra leveropties af... Geen probleem! Kies volgende keer voor Leveren & Installeren in plaats van alleen Afleveren & Zelf Inhuizen. We bieden vanaf de factuur tot aan de leveraankondiging nog aan om extra leveropties af te nemen.