Presentatie showroom
Informatie op website
Kwaliteit van het product

Fijn zaken doen!

Uw ervaring

Fijne duidelijke en vriendelijke communicatie

Vakmanschap en stijlvolle uitstraling!

Uw ervaring

Prachtige badmeubels met wastafel laten maken, zeer tevreden over het resultaat.

Daan

Hoog kwaliteit materiaal

Uw ervaring

Ik had specifieke wensen voor een werkblad in de keuken. Houtmerk heeft dit perfect naar mijn wensen gemaakt. Het had een lange levertijd, maar ik was ontzettend blij verast met het resultaat. Ik had specifieke wensen voor een werkblad in de keuken. Houtmerk heeft dit perfect naar mijn wensen gemaakt. Het had een lange levertijd, maar ik was ontzettend blij verast met het resultaat.

Het is erg netjes gemaakt met een enorm hoog kwaliteit materiaal.

Lynn Tollet

Top!

Uw ervaring

Wij bestelden ons badkamermeubel + waskommetjes bij Houtmerk. We zijn hier super tevreden over. Zowel van hoe mooi en kwalitatief het meubel is, als hoe vriendelijk de medewerkers bij Houtmerk zijn.... Wij bestelden ons badkamermeubel + waskommetjes bij Houtmerk. We zijn hier super tevreden over. Zowel van hoe mooi en kwalitatief het meubel is, als hoe vriendelijk de medewerkers bij Houtmerk zijn. Wij zullen Houtmerk zeker aanraden aan anderen.

Broekman

Vakwerk

Uw ervaring

Een eikenhouten blad opmaat laten maken en dan ook vakkundig geplaatst.

Nic De Ruyver

Uitstekend!

JG Hoxe

Een tafel voor je leven

Uw ervaring

We hebben de tafel te kort om een kwaliteitsoordeel te geven maar gezien de zwaarte en kwaliteit van gebruikte materialen moet dit wel zeer goed zijn.

D Meijers

Mooie plank voor boven het bed

Uw ervaring

Wij hebben via Houtmerk een plank voor boven het bed besteld. Kwaliteit is prachtig en product werd keurig verpakt afgeleverd. Ben een tevreden klant