Presentatie showroom
Informatie op website
Kwaliteit van het product

Richard van Tuijl

Houtmerk, een prima bedrijf!

Uw ervaring

Op ons specifieke verzoek voor een barblad, zijn wij perfect geholpen. Met name qua maatwerkbegeleiding.
Er wordt meegedacht met de klant en geen vraag is teveel.

A.J. de Wit

Bestelling houten werkblad

Uw ervaring

Overzichtelijke website en alles is makkelijk te bestellen.

Dominic

Prachtig badmeubel!

Top!

Evelien Kootstra

Levering en advies

Uw ervaring

We zijn naar de showroom geweest en hebben daar goed advies gekregen over de producten en soorten hout. Supermooie showroom en veel inspiratie opgedaan. Medewerkers waren klantvriendelijk en lieten ons de ruimte om rustig rond te kijken.

Susanne

Prachtig hout

Uw ervaring

Echt vakmanschap! Mooi materiaal en keurig afgewerkt.

HaGi

Prima service

Uw ervaring

Goede service en advies. Diverse mogelijkheden om je product naar wens samen te stellen zijn bespreekbaar. Tafel werd op locatie gemonteerd.

Johan de Jong

Vriendelijke service, mooie producten

Uw ervaring

Heel fijn geholpen in de showroom en via mail naderhand. Levertijden kunnen ietsje lang zijn, maar je krijgt uiteindelijk waar voor je geld. Top.

M. de Waal

Eigenwijze kijk op het interieur van nu met de kwaliteit van vroeger

Uw ervaring

Houtmerk: een snoepwinkel voor de tikkeltje eigenwijze interieur en design liefhebber! Naast meubels van eigen ontwerp en makelij, bieden ze ook een totaalconcept qua interieur aan. Dit alles kun je rustig bekijken in hun showroom, die aan de fabriek gelegen is. Wil je wat uitgebreider advies maak dan wel een afspraak. Dan wordt er uitgebreid naar je wensen en de mogelijkheden gekeken. Via de mail wordt na de bestelling goed gecommuniceerd, maar daarnaast zijn ze ook telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen. Het wachten op de bestelling duurt natuurlijk altijd lang. Maar het was het wachten meer dan waard!

Emiel van den Belt

Prima service en geweldige kwaliteit

Uw ervaring

We hebben een maatwerk meubel laten maken op basis van een bestaand model. Er werd goed meegedacht en het eindproduct ziet er fantastisch uit. Op ieder detail is gelet, zo zijn bijvoorbeeld alle aansluitende delen uit een plaat gezaagd waardoor de nerf overal doorloopt.

de Vos

Mooi product helemaal op maat