Houtmerk.nl

Houtmerk.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Houtmerk.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company539
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Houtmerk.nl met 9/10. Gebaseerd op 539 ervaringen.

Uw ervaring

Ik heb een wastafelkast en plankjes voor in de badkamer gekocht in eiken white wash. Beiden zijn van zeer mooi kwaliteit eiken en perfect afgewerkt. Het kastje is haast te mooi voor een wastafel kast. Je moet er alleen wel op letten dat er geen vloeistoffen op blijven liggen, voor lange tijd. Zelf had ik een vlek die ik met meegeleverde producten opgeschuurd had en geolied. Ik heb hierbij wellicht de verkeerde volgorde aangehouden en kreeg een grotere vlek. Na telefonisch overleg is er een afspraak gemaakt en wordt de vlek weer professioneel hersteld. Erg goede service!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie producten en goede na service.

Remco Baalman
Prima (7/10)
Remco Baalman

Prima contact

Score voor Houtmerk.nl:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prettig zaken mee te doen.

Uw ervaring

Vriendelijk, deskundig, behulpzaam en geduldig in de showroom.

Bestelling bankstel hay.

Familie Mooren
Familie Mooren

Uw ervaring

Houtmerk denkt goed mee, en heeft ons meubel aan onze wensen en situatie aangepast. Afspraken werden nagekomen en levering goed is van goede kwaliteit.

Badkamermeubel.

Uw ervaring

mooi eiken houten blad. goede service en goed meegedacht bij telefonisch contact

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima service , mooi resultaat. je moet wel even geduld hebben.

Mike Loomans
Mike Loomans

Uw ervaring

Houtmerk heeft mooie producten die ze heel netjes op maak maken. Wij hebben er een tafel gekocht, een houten blad voor ons badkamermeubel en twee wasbakken. Zoals afgesproken hebben ze onze producten geleverd.

Iets meer informatie bij de verkoop was wenselijk geweest. Zo wisten we niet dat een bepaald soort hout nog verkleurd.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie producten, jong en dynamisch team.

Van de kamer
Van de kamer

Uw ervaring

Snel besteld en zijn daarna goed op de hoogte gehouden over de levertijd van het product. Past mooi bij onze andere meubels die we al hebben staan. Mooie stevige planken.

Wandplanken.

Henk Frank Timmerwerk
Henk Frank Timmerwerk

Uw ervaring

Goede communicatie genoeg tijd om veranderingen door te geven.

Eiken keukenbladen.

Uw ervaring

We konden ook online onze bestelling doen. Maar omdat we in de buurt wonen hebben we de showroom bezocht. Mooie designmeubelen , goede en vriendelijke voorlichting. Prachtig uitzicht over de werkplaats.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Eiken plank in de keuken.

Duidelijke communicatie over levering

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Alles volgens afspraak en uitstekende kwaliteit van het hout.

Bedrijfsinformatie

Houtmerk.nl is een online houthandel met volwaardige meubelmakerij en compleet in dienstverlening omtrent houtbewerking, massief hout, sanitairproducten en designmeubilair. Centraal staat de passie voor hout en pure vormgeving.
Adres
Schapendreef 11