Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Giel Olde Monnikhof

Wandplank

Uw ervaring

We hebben de wandplank voorzien van drie spotjes online besteld. Alles verliep soepel en de plank is z’n prijs waard. Mooie plank, goede kwaliteit. Spotjes mooi ingebouwd en bedrading klaar om zelf... We hebben de wandplank voorzien van drie spotjes online besteld. Alles verliep soepel en de plank is z’n prijs waard. Mooie plank, goede kwaliteit. Spotjes mooi ingebouwd en bedrading klaar om zelf nog even aan te sluiten op het lichtnet. Het is dat ik niet wekelijks een wandplank nodig heb anders zou ik hier weer aankloppen.

Elso/margreet

Prachtig

Prachtig bedrijf met vakmensen
Een prachtige eettafel uitgezocht iets kleiner dan de maten die ze daar in een voorbeeld hadden
De lengte maat uitgezocht de mensen daar de breedte laten...
Prachtig bedrijf met vakmensen
De lengte maat uitgezocht de mensen daar de breedte laten bepalen zij hebben er ervaring mee en verstand van
Het is een juweeltje echt prachtig

Marij Koenders

Zeer tevreden!

Uw ervaring

In de showroom heeft Vera goed meegedacht hoe we het beste het badmeubel moesten laten ontwerpen.
De mannen die het meubel hebben gemonteerd waren erg vriendelijk en precies.

Walter Zeeuw

Prachtig! Kwaliteit! Maatwerk!

Uw ervaring

Wij zochten een houten badmeubel en schuifdeur bij onze eiken vloer. We zijn bijna zover om het badmeubel op te gaan hangen, dus ik kan niet wachten!

Trienke Braicks

Top!

Alles top!
Een dikke tien!!!

Annemieke

Vaste kasten voor onze woning

Uw ervaring

Voor onze woning zochten wij vaste kasten op de overloop, garderobe, badkamermeubels en haard. Houtmerk heeft deze op maat ontworpen en geplaatst. De levertijd is wel aan de lange kant, maar de... Voor onze woning zochten wij vaste kasten op de overloop, garderobe, badkamermeubels en haard. Houtmerk heeft deze op maat ontworpen en geplaatst. De levertijd is wel aan de lange kant, maar de kwaliteit is het wachten waard.

Marja Ooms

TV-meubel met gashaard.

Uw ervaring

Mooi en origineel design, helemaal naar wens. Indrukwekkende werkplaats.

C. Joosten

Designkeuken bamboe fronten

Uw ervaring

Eerste contact via showroom was erg positief, de showroom is uitnodigend en insprirerend. De verkoopster was niet opdringerig en heeft verschillende oplossingen aan gedragen. Ook de contacten... Eerste contact via showroom was erg positief, de showroom is uitnodigend en insprirerend. De verkoopster was niet opdringerig en heeft verschillende oplossingen aan gedragen. Ook de contacten tijdens het orderproces verliep plezierig en effectief en gaf veel vertrouwen in een goede afloop.

V.D.

Vriendelijk en een kwalitatief product (kastenwand)

Uw ervaring

We zijn zeer vriendelijk ontvangen in de winkel. de verdere opvolging is ook stipt verlopen evenals de levering.

L. van der Westen

Net werk van Houtmerk

Uw ervaring

Bijzonder mooi afgewerkt product, perfect verpakt. Bovendien een adequate reactie op verzoek met betrekking tot aflevering.