Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van het product

Peter

Bijzonder mooie afwerking

Uw ervaring

Bijzonder mooi afgewerkt product, perfect verpakt.
Bovendien een adequate reactie op verzoek met betrekking tot aflevering.

Wijnenga

Prachtige spullen, nette bezorging

Uw ervaring

Goede uitleg over de mogelijkheden, levertermijn zoals afgesproken en zorgvuldige bezorging

Daniella Fun

Waanzinnig mooie tafel

Uw ervaring

Mooi afgewerkte tafel met gave stoelen erbij

linsey schatteman

Aankoop badkamermeubel

Uw ervaring

we zijn zeer vriendelijk ontvangen in de winkel. de verdere opvolging is ook stipt verlopen evenals de levering

Jacques

Eerste ervaring met deze firma

Uw ervaring

Na een aantal ontgoochelingen met andere firma's, ontdekte ik toevallig deze firma. Zoals velen ben ik bij het eerste contact met een webshop toch wat voorzichtig. en heb een op maat gemaakte wandplank besteld.
Aan de klantenservice valt niets aan op te merken. Snelle response met juiste informatie. De kwaliteit van de plank is eveneens prima.

G.L.

Helemaal goed

Alles soepel verlopen!

MstudioBees

Mooie combi

Uw ervaring

Zeer goede kwaliteit hout, netjes afgewerkt en past precies! Bedrijf is goed bereikbaar, communiceert goed en de levering was op tijd

L Vis

Mooie plank, goede service

Uw ervaring

De houten wandplank ziet er prachtig uit en de communicatie en service waren super. De plank zit alleen niet vast aan het bevestigingssysteem en kan zo van de muur getrokken worden, dat voelt niet heel veilig bij een plank van 2 meter vol met serviesgoed.

W.H.C. van der Ent

Houtmerk is kwaliteit en service.

Uw ervaring

Vonden het houten tafelblad niet mooi, maar is zonder problemen vervangen voor een nieuwe.

Kleingeld

Zeer klantvriendelijk en duidelijk in de mogelijkheden.

Uw ervaring

Wij hadden heel veel vragen over het product en de mogelijkheden. Al onze vragen zijn zeer goed beantwoord en sluiten aan bij het product dat uiteindelijk gemaakt is.