Je aankoop wordt beschermd

Informatie op website
Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Stelwagen

Goed product, maar onsympathieke behandeling in showroom.

Kwaliteit van het product

Quinta Steenbergen

Op maat gemaakte tafel!

marco Stolk

Machtig mooie tafel

Uw ervaring

keurig geĆÆnstalleerd en opgeleverd, afwerking niveau is zeer hoog

A. Veltman

Living in wood

Uw ervaring

Eerste contact via showroom was erg positief, de showroom is uitnodigend en insprirerend. De verkoopster heeft zich zeer ingespannen om eea zsm te leveren en verschillende oplossingen aan gedragen. Ook de contacten tijdens het orderproces verliep plezierig en effectief en gaf veel vertrouwen in een goede afloop.

Gilles tenhaeff

Prima site, goed contact. Bestelling moest nog wel in productie, had gedacht dat levering sneller kon.

Goede site

Hicham & Mariska

Top service!

Uw ervaring

Wij waren met spoed op zoek naar 2 eikenhouten werkbladen voor onze badkamer en toilet, nadat onze oorspronkelijke leverancier op het laatste moment niet kon leveren. Uiteindelijk op de website van houtmerk uitgekomen, waarop super veel heldere informatie staat en uitleg over de verschillende bewerkingsmogelijkheden. Communicatie via e-mail verliep zeer prettig, en 3 weken later hadden wij onze maatwerk werkbladen in huis. Wij zijn super tevreden!

Uw ervaring

Heel prettig geholpen in de showroom

Walter Houdijk

Mijn eerste ervaring met Houtmerk

Uw ervaring

Goede kennis van zaken en duidelijke informatie. Alleen met betrekking tot de levertijd was er war onduidelijkheid. Voor de rest geen op of aanmerkingen.

M Zeeuw

Zeer tevreden

Uw ervaring

Zeer goede communicatie over produkt en met de levering
En we zijn zeer tevreden met in dit geval het werkblad

hessels

Mooi houtwerk

Uw ervaring

Helaas klopte de levertijd niet met de gemelde levertijd op de internet-site