Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

liesbeth

Mooie strakke plank

Uw ervaring

Bij het verkeerd leveren van een trafo werd adequaat actie genomen

Jan van der Maar

Tafelblad

Uw ervaring

Klantgericht zowel in showroom als digitaal. Men denkt (geduldig) mee. Het eindresultaat is perfect!

Marijke Wijgerinck

Keuken bekroning

Uw ervaring

De prachtige eiken plank maakt onze nieuwe keuken helemaal af!

Bas van Diggelen

Helemaal blij mee!

Victoria Detiger

Beautiful lasting furniture

Beautiful lasting furniture

Stefan

Fronten kastenwand

Uw ervaring

Prachtige producten, mijn oog viel direct op de karaktervolle houten fronten die Houtmerk kan toepassen op verschillende projecten. De modules van IKEA sloten helaas niet aan op onze gewenste... Prachtige producten, mijn oog viel direct op de karaktervolle houten fronten die Houtmerk kan toepassen op verschillende projecten. De modules van IKEA sloten helaas niet aan op onze gewenste afmetingen, gelukkig waren er meerdere opties om met geen maatwerk tot een maatwerk oplossing te komen. De producten zijn reeds ontvangen en geïnstalleerd op onze kastenwand in de woonkamer. Erg content over de kwaliteit en uitstraling van de producten.

Bas Smits

Perfecte service

Uw ervaring

Snelle reactie op vragen per mail. Fexibele instelling, en de producten zijn van heel mooie kwaliteit.

V.S.

Compleet verbijsterd

Uw ervaring

Vol verbijstering hebben wij de showroom van Houtmerk bezocht. De eerste indruk was super, hele mooie meubels en het ziet er erg professioneel uit.

Nadat we circa 25 min hebben gewacht...

Nadat we circa 25 min hebben gewacht kwam er iemand naar ons toe. Eén van de eerste vragen was direct "wat is uw budget?" Op zich goed om duidelijk te hebben maar vrij direct. Na dit budget met al meerdere keukenleveranciers besproken te hebben weten we dat 20K EURO zeker geen klein budget is. Echter dacht onze verkoper hier anders over. Voor 20K EURO was het voor hem niet eens de moeite waard om met ons te gaan zitten en naar onze wensen te luisteren en een berekening te maken.

Om ons toch te kunnen "helpen" werden we doorverwezen naar de enige optie die hij zag, IKEA. Er werd ons geadviseerd om een IKEA keuken te kopen zodat Houtmerk de frontjes misschien (als er nog budget was) kon leveren.

Het gesprek heeft circa 20 min geduurd en er is ons geen één echte vraag gesteld. Alles was moeilijk om te berekenen en afhankelijk van keuzes in materiaal (maar dat bespreek je normaal samen). Daar waar wij de ervaring hebben bij andere keukenleveranciers dat het kopen van een keuken een proces is dat je samen doorloopt, dacht verkoper bij Houtmerk daar duidelijk anders over. Hij wilde graag dat alles op een zilveren plateau aan hem werd aangereikt, tot de kleinste details. Ook op vragen naar prijzen van standaard keukens kon hij geen antwoord geven want ook dit was weer moeilijk.

Conclusie: Wij komen hier niet meer terug en hebben ons nog nooit zo "niet serieus genomen" gevoeld.

Reactie Houtmerk.nl:

Beste Vivian,
Beste Vivian,
Gelukkig hebben we elkaar inmiddels gesproken en samen besloten deze anonieme review wel te plaatsen. Sprakeloos over de supermooie, professionele showroom (8+) maar wat verrast door de directe aanpak.
Een flinke Houtmerk MODUS® keuken volgens uw wensen, met volop steen en massief hout kost circa €22.500, zónder apparatuur of montage. Het alternatief voor diezelfde luxe materialen kan met een basis van IKEA incl. apparatuur en montage wél binnen uw budget.
IKEA als basis blijft een Doe-Het-Zelf formule; Van ontwerp tot realisatie staat u zelf aan het roer, met een evenredig lagere orderwaarde. Toch controleren we iedere stap, van uw eigen apparatuurkeuze (!) tot aan de maatvoering op locatie.

Uitleg over zelf doen of laten doen: www.houtmerk.nl/verschillen
We hebben “20 minuten” de tijd genomen om de verschillen te benoemen. Met adviseur Victor werd afgesproken extra richtprijzen te sturen en sámen te kijken waar ruimte zit. Bij 100% maatwerk wisselt dat per materiaalkeuze, dit is te veel om tijdens de intake al te door te rekenen.
Een eerste vraag als “wat kost een keuken/huis inrichten” is vaak te algemeen, hier zullen we altijd voorzichtig in antwoorden. Veelvoorkomende keuzes staan gelukkig online:

Rekenvoorbeelden van alle maatwerk keukens: www.houtmerk.nl/rekenvoorbeelden
Tot uw dienst,
Team Houtmerk

Dominique van Ee

Fantastisch

Uw ervaring

Ontvangst in de showroom was zeer vriendelijk. Contact via de mail verliep vlot en prettig. Wij waren op zoek naar een eettafel en zijn bij het ontwerp goed geholpen. Bezorging van de tafel verliep... Ontvangst in de showroom was zeer vriendelijk. Contact via de mail verliep vlot en prettig. Wij waren op zoek naar een eettafel en zijn bij het ontwerp goed geholpen. Bezorging van de tafel verliep professioneel. Kortom alles ging fantastisch en het resultaat is heel mooi. Wij zijn erg blij met de unieke eettafel.

Yarden Sela

Mooi houten barblad

Uw ervaring

Het was fijn samenwerken, zeker ook in het ontwerp proces. Het blad is na 8 weken ongeveer geleverd en sloot naadloos aan op de keuken waar het voor bedoeld was. Ik ben zeer tevreden met hoe het... Het was fijn samenwerken, zeker ook in het ontwerp proces. Het blad is na 8 weken ongeveer geleverd en sloot naadloos aan op de keuken waar het voor bedoeld was. Ik ben zeer tevreden met hoe het product is afgewerkt en hoe mooi en robuust het oogt!