Houtmerk.nl

Houtmerk.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Houtmerk.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company584
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Houtmerk.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 584 ervaringen.

"De Witte Wieven"
"De Witte Wieven"

Uw ervaring

Na een mega metamorfose van een oud, vervallen pand naar een stijlvolle, moderne showroom met zicht op een goed geoutilleerde, ruime houtwerkplaats. Houtmerk is in staat om in een korte tijd met een klein team wonderen te verrichten.
Je vindt er meubelen in hout op maat in combinatie met design van Scandinavisch ontwerp.
Er wordt ruim de tijd genomen voor interieuradvies en ook de afhandeling/levering van je bestelling is professioneel en klantvriendelijk.
Als er ergens "Practice what you Preach" geldt dan is het wel bij Houtmerk.
Een inspirerende plek voor elke interieurliefhebber en "houtgek".

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een dynamisch bedrijf met een uniek concept.

Harrie en Caroline
Harrie en Caroline

Uw ervaring

Meteen een welkom gevoel en goed geholpen door sympathieke jongeman die op een prettige wijze advies gaf en de tijd voor ons nam. Het eikenhouten wandmeubel dat wij op maat hebben laten maken werd bij aflevering bovendien keurig gemonteerd. Wij hebben niets aan te merken, onze complimenten! Wij komen zeker weer eens terug.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Erg blij met het resultaat!.

dove

Van den Elshout
Onacceptabel (1/10)
Van den Elshout

Uw ervaring

Prijs afgesproken op donderdag en vrijdag aangepast....
Zonder opgave van redenen greep de eigenaar in, met een ongepaste arrogantie, wat we met de medewerker uit de showroom hadden afgesproken.
In Tilburg wel de juiste prijs gekregen en uiterst vriendelijk en klantgericht behandeld

Reactie Houtmerk.nl:

" We zijn gisteren bij u in de showroom geweest en willen graag 2 stuks Muuto hanglampen type Ambit large bestellen kleur wit. We hebben er €450,00 voor over. "

RVH: Bij dergelijke "voorstellen" slaan we altijd even de prijslijst er op na. De recente prijsstijging was echter nog niet op het productkaartje aangepast. Hierop gaf u zelf aan het verschil te willen delen. Dit hebben wij ook zo aangeboden, telefonisch en per mail.

Dat u hier en elders de oude prijs krijgt aangeboden is een prachtig voordeel. Dat zou toch minder heftige reacties op moeten roepen.

Score voor Houtmerk.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Onbetrouwbare firma.

Uw ervaring

Prachtige kwaliteit meubels. Hout in pure vorm. Persoonlijke benadering.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Houtmerk: uit het juiste hout gesneden!.

Rob Woutersen
Matig (5/10)
Rob Woutersen

Uw ervaring

Mooi product (badkamermeubel + 2 hangkasten) besteld en op tijd geleverd gekregen. Vanaf de eerste offerte is er een fout ingeslopen waardoor de ene hangkast 2cm minder diep is dan de ander. Ook de kasten handgreeploos met softclose besteld. Voor "handgreeploos" hebben ze gekozen voor een push to close/open systeem waardoor de softclose geen zin heeft. Je moet de kast deur immers toch zelf dichtdrukken. Beter was om het deurontwerp zelf aan te passen ipv een push systeem te gebruiken. Moraal van het verhaal spreek elk detail goed door en ga er niet klakkeloos vanuit dat Houtmerk geen ontwerp fouten maakt. Wel een prima bedrijf met potentie als ze actiever klanten benaderen over niet logische ontwerp keuzes..... weet u zeker dat de ene kast 2cm minder diep moet dan de ander!!!!

Reactie Houtmerk.nl:

Dag Rob,

"Mooi product - Een prima bedrijf" horen we graag! Reuze bedankt voor uw reactie.

We maken 50% van onze meubels precies op maat. Voor ons team is het geen verrassing als u twee kasten aanvraagt die 20mm. verschillen in maatvoering. Er kunnen bijvoorbeeld 2 badkamers zijn, met iets verschillende maten.

Daarom staan de maten in de offerte, de orderbevestiging en de opvolgende werktekening die we u laten goedkeuren. Pas daarna gaan we produceren.

Score voor Houtmerk.nl:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

(nog) niet goed genoeg doordacht.

L. de Vries
L. de Vries

Uw ervaring

Voor een bestaand frame/onderstel heeft Houtmerk een nieuw tafelblad gemaakt. Exact conform mijn eigen specificaties en tegen een - wat mij betreft - zeer betaalbare prijs. Kortom heel blij mee. Snelle levering en compleet met onderhoudsset keurig verpakt aan huis bezorgd.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel blij met mijn 'eigen-ontwerp-op-maat-tafelblad'.

Loes
Zeer goed (9/10)
Loes

Uw ervaring

De goede levering. Vooraf krijg ik netjes een mail en sms bericht. Ik mocht zelf het aflevermoment kiezen.

Mooie producten van goede kwaliteit. We zijn erg blij met de plank van houtmerk.

Score voor Houtmerk.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een mooie plank en goede levering!.

Van de pol
Van de pol

Uw ervaring

Transport bedrijf erg strak binnen de tijd

Mooie keuke.

Uw ervaring

De wandplanken zijn van hoge kwaliteit, mooi afgewerkt.

Mooie producten.

Bedrijfsinformatie

Houtmerk.nl is een online houthandel met volwaardige meubelmakerij en compleet in dienstverlening omtrent houtbewerking, massief hout, sanitairproducten en designmeubilair. Centraal staat de passie voor hout en pure vormgeving.
Adres
Rudonk 2