Houtmerk.nl

Houtmerk.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Houtmerk.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company567
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Houtmerk.nl met 9/10. Gebaseerd op 567 ervaringen.

Klaas
Klaas

Uw ervaring

Op tijd geleverd, prachtige tafel en snelle terugbetaling van een overbodige bestelling van mij. Super.

Dik tevreden!.

Aad de Ruijter Particulier
Zeer goed (9/10)
Aad de Ruijter Particulier

Uw ervaring

Prettige ervaring m.b.t de communicatie. Heb zelf de leverdatum in overleg met Houtmerk.nl aangepast. Ging zonder problemen.

Score voor Houtmerk.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Volledig tevreden over houtmerk.nl.

Iris
Iris

Uw ervaring

Tijdens de vakantieperiode keukenfronten besteld, ze zijn desondanks op tijd geleverd en werkelijk prachtig. De nerf loopt door op de boven elkaar liggende fronten, erg mooi. Ook kwalitatief goed door de verlijmde houtlagen. Mijn keukenmonteur (die had ervaring met andere leveranciers van fronten) was ook onder de indruk!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prachtige houten fronten voor ikea keuken.

Marjet
Zeer goed (9/10)
Marjet

Uw ervaring

We hebben ons in de toonzaal laten adviseren over Ikea keukendeurtjes van hout. Deze zijn geleverd na 5 weken. Installeren moet je wel zelf doen. Modern bedrijf met leuk inkijkje in de indrukwekkende werkplaats.

Score voor Houtmerk.nl:4.5/5

Deurtjes voor de keuken.

pauline
Slecht (3/10)
pauline

Uw ervaring

the delivery was couple of times delayed (we got our order 2 months after order date) and then at the end they delivered a wrong thing. We were very disappointed, only good thing was that they were able within one week deliver a right order.

Score voor Houtmerk.nl:1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Niet tevreden.

Goed (8/10)

Uw ervaring

Er wordt op een prettige manier meegedacht En de gemaakte afspraken werden nagekomen. Over de plank die we kochten zijn we zeer tevreden, al moet hij nog worden opgehangen.
Enige minpuntje waren de 'standaard-mails' rondom de verzending. Ze kwamen in mijn spam-box en waren bovendien niet leesbaar.

Score voor Houtmerk.nl:4/5

Joost
Goed (8/10)
Joost

Uw ervaring

Erg mooi product: eikenhouten tafel en daarnaast goed advies gekregen over de inrichting. Helaas bleek net voor de afgesproken leverdatum dat de tafelpoten ontbraken waardoor we de tafel later kregen. Waarschijnlijk door de drukte lieten reacties op onze vragen soms wat langer op zich wachten.

Score voor Houtmerk.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie tafel, vriendelijke service.

particulier
particulier

communicatie altijd goed

Uitstekend.

L. Vennik
Prima (7/10)
L. Vennik

Uw ervaring

Mooie producten en met vakmanschap gemaakt

Score voor Houtmerk.nl:3.5/5

Planchet.

Bedrijfsinformatie

Houtmerk.nl is een online houthandel met volwaardige meubelmakerij en compleet in dienstverlening omtrent houtbewerking, massief hout, sanitairproducten en designmeubilair. Centraal staat de passie voor hout en pure vormgeving.
Adres
Schapendreef 11