Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Joyce van Dorst

Vakkundig!

Uw ervaring

Wij hebben uitstekende feedback gekregen in de showroom, er is een prachtig product afgeleverd waarbij ook de vakkundigheid van de monteurs ons opviel!

Fam. Den Haan

Prachtige keuken

Uw ervaring

De showroom spreekt voor zich. Je word er hebberig van.

Sander

Zeer tevreden

Uw ervaring

Via de website en mond-op-mondreclame zijn we bij Houtmerk aangekomen. Er wordt prettig gecommuniceerd en advies gegeven. Uiteindelijk hebben we de frontjes en keukenblad van Fenix, een badmeubel, wandplanken en een eettafel gekocht bij Houtmerk. Over de kwaliteit zijn we zeer tevreden. De levering verliep keurig en bij vragen konden we altijd terecht.

Richard van Tuijl

Houtmerk, een prima bedrijf!

Uw ervaring

Op ons specifieke verzoek voor een barblad, zijn wij perfect geholpen. Met name qua maatwerkbegeleiding.
Er wordt meegedacht met de klant en geen vraag is teveel.

A.J. de Wit

Bestelling houten werkblad

Uw ervaring

Overzichtelijke website en alles is makkelijk te bestellen.

Dominic

Prachtig badmeubel!

Top!

Evelien Kootstra

Levering en advies

Uw ervaring

We zijn naar de showroom geweest en hebben daar goed advies gekregen over de producten en soorten hout. Supermooie showroom en veel inspiratie opgedaan. Medewerkers waren klantvriendelijk en lieten ons de ruimte om rustig rond te kijken.

Susanne

Prachtig hout

Uw ervaring

Echt vakmanschap! Mooi materiaal en keurig afgewerkt.

HaGi

Prima service

Uw ervaring

Goede service en advies. Diverse mogelijkheden om je product naar wens samen te stellen zijn bespreekbaar. Tafel werd op locatie gemonteerd.

Johan de Jong

Vriendelijke service, mooie producten

Uw ervaring

Heel fijn geholpen in de showroom en via mail naderhand. Levertijden kunnen ietsje lang zijn, maar je krijgt uiteindelijk waar voor je geld. Top.