Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van het product

Delano

Massief houten wandplank van 220cm met ultra mattelak

Uw ervaring

Vriendelijk geholpen, mooie houten plank geleverd. Toen we gingen bestellen was de levertijd ongeveer 5 weken, en dit klopte achteraf ook. Zeer blij met de plank.

Ronald van Dijk

Eiken bureau blad

Uw ervaring

Alles is goed verlopen wat ik ook leuk vond dat er foto wordt gevraagd om het terug te zien.

Hans Dijkstra

Prettige service en goede kwaliteit

Uw ervaring

Ik belde omdat ik het graag geleverd wilde hebben en toen was het binnen een dag geregeld. Daarnaast goede support gehad met het bestellen. Het ziet er nu ook mooi uit in de badkamer.

Mirjan van Heesbeen

Prima vakwerk

Uw ervaring

Het hout was zo verwerkt, dat de fronten exact aan elkaar aansloten. Heel mooi

Administraight

Aflevering

Uw ervaring

Weet niet of er nog een keer zou bestellen. Ik ben alleen en bij aflevering moest ik helpen sjouwen. Die plank was loodzwaar. Daar zouden jullie wel wat meer service in kunnen verlenen

Reactie Houtmerk.nl:

Geen probleem! Kies volgende keer voor Leveren & Installeren in plaats van alleen Afleveren & Zelf Inhuizen. We bieden vanaf de factuur tot aan de leveraankondiging nog aan om extra leveropties af te nemen.

Michael

Slechte communicatie, lange levertijd, incomplete levering. Product wel goed.

Uw ervaring

Mijn ervaring is niet goed geweest met houtmerk. Product duurt 6 weken voordat deze normaal gesproken gereed is. Echter heb ik zelf houtmerk moeten bellen voor update in de 6e week. Word er gezegd hij is volgende week woensdag klaar. Donderdag wederom gebeld omdat er geen track and trace is gestuurd. Word er doodleuk gezegd ja hij is niet klaar het was niet goed gelukt hij moet opnieuw besteld worden. Maar wonderbaarlijk kon er toen wel ipv weer 6 weken wachten het product binnen 1 dag bij hun binnen zijn. Dus vrijdag geleverd. Beetje raar. Maar toen kregen ze het voor elkaar om de levering incompleet te sturen. Kan ik nog een week wachten! Nooit meer dat ik hier iets bestel! Klant moet zelf maar bellen voor update er word niks vanuit hunzelf gedaan.

Michel de Jong

Kwaliteit!

Uw ervaring

Vakmanschap, zowel in de showroom als in de werkplaats. Erg tevreden met met het geleverde product.

Jacqueline van Wetten

Servicegericht en vakkundig

Uw ervaring

We hebben een Ikea-keuken zelf geplaatst en voorzien van Houtmerk-ladefronten. Wij zijn heel tevreden en blij met het resultaat. Toen we de ladefronten geleverd kregen bleek bij het uitpakken dat er een paar hoekjes beschadigd waren geraakt tijdens het transport. De fronten werden zonder problemen opgehaald, vakkundig gerepareerd (als je het niet weet, zie je er niks van) en weer naar ons verzonden. Prima service! Wij bedanken Houtmerk hartelijk.

Carola

Zeer verfijnde, elegante meubels bij Houtmerk. Levering heeft wel lang geduurd, maar het was het waard.

Uw ervaring

Prachtig badmeubel gekocht en goed advies gekregen

Melissa van den Broek

Mooie winkel en meubels, maar niet tevreden over levering(saanbod)

Uw ervaring

Een mooie en toegankelijke showroom. We werden netjes geholpen in de showroom. Ik ben blij met de tafel.

Over de levering ben ik niet tevreden en toen ik daarover belde om mijn ervaring te delen, werd ik onvriendelijk te woord gestaan en werd direct naar de algemene voorwaarden verwezen. Ik zou het bedrijf willen adviseren om het leveringaanbod te herzien en een stuk klantvriendelijker te maken, desnoods tegen een kleine vergoeding. Daarbij valt te denken aan levering van zware meubelen standaard tot in huis in plaats van tot de voordeur (wanneer je voor een niet-installeren optie kiest is dat de enige mogelijkheid) en altijd de levering door minimaal twee personen te laten doen, in plaats van dat van de klant verwacht wordt om zelf een 100 kilo zware tafel uit de vrachtwagen te tillen. Ook is het fijn als de pallet gewoon meegenomen wordt na levering.