Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Marij Koenders

Zeer tevreden!

Uw ervaring

In de showroom heeft Vera goed meegedacht hoe we het beste het badmeubel moesten laten ontwerpen.
De mannen die het meubel hebben gemonteerd waren erg vriendelijk en precies.

Walter Zeeuw

Prachtig! Kwaliteit! Maatwerk!

Uw ervaring

Wij zochten een houten badmeubel en schuifdeur bij onze eiken vloer. We zijn bijna zover om het badmeubel op te gaan hangen, dus ik kan niet wachten!

Trienke Braicks

Top!

Alles top!
Een dikke tien!!!

Annemieke

Vaste kasten voor onze woning

Uw ervaring

Voor onze woning zochten wij vaste kasten op de overloop, garderobe, badkamermeubels en haard. Houtmerk heeft deze op maat ontworpen en geplaatst. De levertijd is wel aan de lange kant, maar de... Voor onze woning zochten wij vaste kasten op de overloop, garderobe, badkamermeubels en haard. Houtmerk heeft deze op maat ontworpen en geplaatst. De levertijd is wel aan de lange kant, maar de kwaliteit is het wachten waard.

Marja Ooms

TV-meubel met gashaard.

Uw ervaring

Mooi en origineel design, helemaal naar wens. Indrukwekkende werkplaats.

C. Joosten

Designkeuken bamboe fronten

Uw ervaring

Eerste contact via showroom was erg positief, de showroom is uitnodigend en insprirerend. De verkoopster was niet opdringerig en heeft verschillende oplossingen aan gedragen. Ook de contacten... Eerste contact via showroom was erg positief, de showroom is uitnodigend en insprirerend. De verkoopster was niet opdringerig en heeft verschillende oplossingen aan gedragen. Ook de contacten tijdens het orderproces verliep plezierig en effectief en gaf veel vertrouwen in een goede afloop.

V.D.

Vriendelijk en een kwalitatief product (kastenwand)

Uw ervaring

We zijn zeer vriendelijk ontvangen in de winkel. de verdere opvolging is ook stipt verlopen evenals de levering.

L. van der Westen

Net werk van Houtmerk

Uw ervaring

Bijzonder mooi afgewerkt product, perfect verpakt. Bovendien een adequate reactie op verzoek met betrekking tot aflevering.

Judith

Geen levering houten werkblad; wel betaald!

Uw ervaring

Meerdere malen per mail contact met uw bedrijf gehad. In verband met Corona en vakantie levering wat verlaat was uw reactie. Geen probleem (is gedeeltelijk overmacht) maar inmiddels is er ruim 10... Meerdere malen per mail contact met uw bedrijf gehad. In verband met Corona en vakantie levering wat verlaat was uw reactie. Geen probleem (is gedeeltelijk overmacht) maar inmiddels is er ruim 10 weken verstreken en nog geen taal of teken van het bureaublad. Het volledig bedrag is ook allang betaald.

Reactie Houtmerk.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u lang moet wachten op de levering. Het klopt dat we enkele leveringen hebben moeten uitstellen i.v.m. Corona en de huidige drukte in de werkplaats. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om de levering in te plannen. U kunt vertrouwen op een mooi eindresultaat. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
Team Houtmerk

Martin

Geen informatie over levering

Uw ervaring

Prima bedrijf met mooie producten. De afhandeling van orders is ver beneden de maat. Vragen over levertijd worden afgehandeld met een dooddoener. Bij navraag is de desbetreffende medewerker... Prima bedrijf met mooie producten. De afhandeling van orders is ver beneden de maat. Vragen over levertijd worden afgehandeld met een dooddoener. Bij navraag is de desbetreffende medewerker onbereikbaar.

Reactie Houtmerk.nl:

Beste Martin,
Beste Martin,
Bedankt voor uw review. Ook wij waren verrast over de levertijden van deze prachtige Label-fauteuil. Dit is een product dat we niet produceren en derhalve hebben we minder invloed op de levertijden.
Vanwege het vele thuiswerken en de zomervakantie zijn we afgelopen periode minder goed bereikbaar geweest. We hopen dat u, ondanks de langere levertijd kunt genieten van uw nieuwe fauteuil.
Team Houtmerk