Presentatie showroom
Kwaliteit van het product

Bellaart Bouw

Eikenhouten platen

Dirk

Prachtige tafel, eyecatcher in het interieur

Uw ervaring

Na een tip van interieurdesigner gaan kijken in de showroom. Tafel gemaakt van wagondelen met enkele poot in het midden was liefde op het eerste gezicht. Helaas duurde het even voordat het maatwerk geleverd kon worden. In eerste instantie kwam de tafel nog niet overeen met de verwachting, het blijft een natuurproduct, maar nadat we dit hebben aangegeven is dat keurig in orde gemaakt.
Erg tevreden met het eindresultaat!

J.C. Lodder

Levering tafelbladen

Uw ervaring

Snelle reactie op vragen en snelle aanpassing van offerte bij wijziging. Top levering.

J. C. Veth

Eikenhouten fronts Ikea keuken

Uw ervaring

De fronts passen perfect en de kwaliteit is super. Mag ook wel verwacht worden, want het is aardig aan de prijs. Krijg je dan ook echt kwaliteit voor.

Rob van den Boom

Rob van den Boom, Massief Europees eiken plank voor badkamer

Uw ervaring

Geheel conform verwachting. Netjes afgeleverd en goed beschermd.

Loek de Kleijn

TV meubel

Uw ervaring

Op maat gemaakt TV meubel besteld. Werktekening vooraf ontvangen waarna ik enkele maten wilde veranderen. Nieuwe werktekening ontvangen en daarna het meubel op de afgesproken datum ontvangen. Mooie afwerking en prima kwaliteit.

van Baggem

Echo tafel

Uw ervaring

Mooie showroom met vriendelijke verkoopsters. De bestelde tafel werd op tijd geleverd en voldeed aan onze hoge verwachting.

kersten

Tafel is een mooi product. Goede kwaliteit

goed spul

Katinka Overmars

Zeer tevreden

Uw ervaring

Alles mogelijk, geduldige hulp, mooi kastje conform afspraak en wens!

dAttic

Maatwerk tafelblad

Uw ervaring

Houtmerk heeft voor mij een maatwerktafelblad gemaakt. Er is goed meegedacht over de wensen over uitvoering en afwerking. Het resultaat is prachtig. Houtmerk communiceerde ook duidelijk over de levering.