Caroline P

Stroeve start, goed resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Na mijn bestelling heb ik dit bedrijf gebeld met een vraag. Ik kreeg verkeerde informatie, waarover ik later per mail m'n ongenoegen heb geuit. Hier is heel netjes op gereageerd, excuses zijn... Na mijn bestelling heb ik dit bedrijf gebeld met een vraag. Ik kreeg verkeerde informatie, waarover ik later per mail m'n ongenoegen heb geuit. Hier is heel netjes op gereageerd, excuses zijn gegeven en aanvaard.

Het bestelde artikel werd snel bezorgd en voldoet aan alle wensen.

Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Elsje

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Glazen vloerplaar besteld. Zeer snel geleverd en zeer goed verpakt.

Niels

Snel en accuraat.

Coby

Prima product en verzending

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle afhandeling met keurige mails die je informeren. Product is conform verwachting.

Harry

Matig

Beschrijf hier uw ervaring

Geleverd met 2 dagen in huis.
Alleen een thermometer in een noppenfolie enveloppe verzenden als brievenbuspost ?
Ik ga hem pas over een maandje proberen op de kachel en hoop ook dat hij...
Geleverd met 2 dagen in huis.
Ik ga hem pas over een maandje proberen op de kachel en hoop ook dat hij het nog doet.
Ik heb wel even het wijzertje recht gebogen, die was krom en zat vastgeklemd op het metaal van de thermometer, beetje jammer.

Reactie Houtkachelsenhaardenshop.nl:

De thermometer zelf zit stevig verpakt en de noppenfolie envelop is normaal voldoende bescherming voor dit product.
Vervelend dat de thermometer toch niet goed bij u is aangekomen.
Jammer...
Vervelend dat de thermometer toch niet goed bij u is aangekomen.
Jammer genoeg hebben wij van u geen melding van een beschadiging ontvangen.
dan hadden we u een passende oplossing kunnen bieden.
Wij verzoeken u dan ook de thermometer binnenkort op uw kachel te proberen en niet over een maand. Mocht de thermometer het niet naar behoren doen kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Van Rossum kachels

Kitty

Goed advies, en snel verstuurd. Ik ben zeer tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Er werd snel en deskundig geantwoord op mijn vraag. De producten hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. En nadat de bestelling geplaatst was werd het pakket snel verstuurd.

Mieke

Top kwaliteit en service

Beschrijf hier uw ervaring

Professioneel en vriendelijk. En goede service