Willemsen

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Makelijk gevonden en netjes en snel geleverd

Peterse

Snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Airmax 812 ventilator besteld voor op de kachel. Werkt heel goed. We konden direct het verschil in temperatuur voelen. Heel blij mee.

Caris

Jennifer

Snel geholpen en in huis :-)

Beschrijf hier uw ervaring

snel geholpen en in huis :-)

Moes

Slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste bericht dat ik stuurde over de kachel ventilator kreeg ik een bericht terug bedrijf was gesloten tot 8februari daarna werd er contact gezocht , geen contact gekregen totdat ik zelf weer... Eerste bericht dat ik stuurde over de kachel ventilator kreeg ik een bericht terug bedrijf was gesloten tot 8februari daarna werd er contact gezocht , geen contact gekregen totdat ik zelf weer contact zocht wordt er vermeld dat ze mijn mail niet hebben gekregen en ik moest vervolgens een foto sturen hoe de ventilator op de kachel staat wordt er gezegd dat hij verkeerd staat en dat geen garantie op zit vindt het nogal wat de prijs van de ventilator is best hoog dan mag je toch wat verwachten dacht ik

Reactie Houtkachelsenhaardenshop.nl:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Uw eerste e-mail is niet bij ons aangekomen. Op uw tweede e-mail hebben wij direct gereageerd. Een ecofan moet op de juiste positie op de kachel staan. Anders zal deze oververhit raken en defect gaan. U heeft de ecofan niet op de juiste positie gezet, de handleiding van het product en de zeer duidelijke instructies op onze website volledig genegeerd. Dat door uw eigen toedoen de fan kapot is gegaan en de garantie is vervallen, wilt u niet begrijpen. Daarna eist u schaamteloos een nieuwe ecofan en dreigt met het schrijven van een negatieve recensie. Wij geven onze klanten de service waar zij recht op hebben, maar in uw geval is dit recht vervallen door uw eigen fouten. Deze recensie is dan ook zeer ongepast en onterecht.

Tjitske Rinkema

Uitstekend!

Klantvriendelijk!

Vuyk

Beschrijf hier uw ervaring

Snel gereageerd, reageerde snel en duidelijk op vragen, terzake kundige antwoorden

ten Bosch

Duidelijk website, makkelijk bestellen en snelle levering

Duidelijk website, makkelijk bestellen en snelle levering

Els

Snelle en juiste levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en juiste levering.

schiphof

Goede website,ruime keuze

Beschrijf hier uw ervaring

mijn ervaring is wat is besteld gekregen