Johan

Klasse geregeld . Ook snelle levering. Chauffeur heeft de potdekselplanken in de tuin gelegd.

Thom

Heldere communicatie

Jan-Willem Lucassen

Zeer goed.
Hout van goede kwaliteit.
Zeer snel geleverd. Maandag bestelden woensdag al geleverd.
Zeer goed.
Hout van goede kwaliteit.
Zeer snel geleverd. Maandag bestelden woensdag al geleverd.
Zeer klantvriendelijk. Bij het uitladen zelfs de gipsplaten in de schuur voor mij gezet. Goed ter woord gestaan. Er waren bepaalde artikelen niet op voorraad, dus kreeg ik vervangende artikelen van nog betere kwaliteit.

Al met al volgende keer zeker weer mijn hout bij hun bestellen.

Stichting Batu-Tjapeu

Heel goed mailcontact
Aardige mensen

Ik had twee planken nodig, die uit Nunspeet moesten komen. Ik wilde liever geen 25 euro transportkosten betalen en mocht ze toen zelf in Nunspeet afhalen. Voor mij een heel fijne oplossing omdat ik... Ik had twee planken nodig, die uit Nunspeet moesten komen. Ik wilde liever geen 25 euro transportkosten betalen en mocht ze toen zelf in Nunspeet afhalen. Voor mij een heel fijne oplossing omdat ik daar regelmatig kom. Er werd snel gereageerd op mijn mailvragen. Super!

Leo Settels

Vuren-timmerpaneel besteld van 3 meter dat bij reguliere bouwmarkten niet te verkrijgen is. Deze is eerder dan verwacht keurig geleverd. Daarnaast was het timmerpaneel op de gewenste breedte... Vuren-timmerpaneel besteld van 3 meter dat bij reguliere bouwmarkten niet te verkrijgen is. Deze is eerder dan verwacht keurig geleverd. Daarnaast was het timmerpaneel op de gewenste breedte afgezaagd.

VdBurg

Snel geregeld...
Snel gehaald...
Prima kwaliteit...

Klaas

Snelle levering en mooie geschaafde steigerplanken!

Alleen Jammer dat er voor het leveren 25 euro wordt gevraagd.