A de Vries

Ze zeggen wat ze beloven!

Rob

De jongens reageren vlot, hebben scherpe prijzen voor de kwaliteit die ze leveren

Martin

Vriendelijke chauffeur die de producten netjes achterin de tuin heeft gelegd. Dank voor de service!

Gerard F

Prima service en goede communicatie .
Goede prijs kwaliteit verhouding

W A loenen

Alles is afspraak is afspraak levering en een goed product per fect

Kalle

Goede prijs, goede communicatie, snelle afhandeling en flexibele opstelling/instelling. Enige kanttekening: de matige kwaliteit van de underlayment platen, ik heb er ook niet naar geïnformeerd.... Goede prijs, goede communicatie, snelle afhandeling en flexibele opstelling/instelling. Enige kanttekening: de matige kwaliteit van de underlayment platen, ik heb er ook niet naar geïnformeerd. Mijn doel is gebruik voor zichtwerk in het interieur, de geleverde platen zijn hier ongeschikt voor.

Ineke

Ik vond de communicatie heel goed (behalve dan toen we de verkeerde bezorgtijd hadden doorgekregen en ons dat noet gemeld was. We hebben een dag ‘niks’ kunnen doen, dat was jammer.
De...
De communicatie via de chat was heel goed, evenals de mails die ik kreeg over de kleine veranderingen in de levering (in ons voordeel).
De planken en vuren balken waren niet allemaal even recht, dat gaf wat verwarring toen we daar nog niet op bedacht waren.
Twee vuren Halle waren echt ernstig beschadigd. Gelukkig konden we die onzichtbaar verwerken. Al met al ben ik tevreden!

Remco

Zeker een aanrader als je hout wilt bestellen! Erg snel geleverd en zeker met lange planken is het voor weinig ook nog is thuisbezorgd. Komt al zijn afspraken na, belt even van tevoren en legt het... Zeker een aanrader als je hout wilt bestellen! Erg snel geleverd en zeker met lange planken is het voor weinig ook nog is thuisbezorgd. Komt al zijn afspraken na, belt even van tevoren en legt het zelfs op de gewenste plek neer ook al was dat in ons geval toch best een stukje lopen was.
Houtkwaliteit is in verhouding met de prijs.

Ze hebben alleen niet alles wat ik nodig heb maar anders bestel ik alles bij houthandelhilversum

Snelle levering, mooi hout

Tevreden over de levering en afhandeling; volgens afspraak. Houtmaten die ik besteld had waren niet meer te leveren; heb voor hetzelfde geld langere lengtes gekregen.