Snelle levering. Goede producten.

Youri

Top bedrijf. Wel jammer dat alles via de mail gaat bel liever zelf. Maar afspraken en contact via de mail en bezorging gewoon in 1 woord top!

Correct order afgehandeld

Prima bedrijf, vlotte reactie op je vragen en op je bestelling. Bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam

Super positief! Goede kwaliteit, goede prijs, snelle levering, vriendelijke leverancier.

Juiste en correcte levering van het gevraagde materiaal

RB

Goede prijs, geimpregneerd tuinhout gekocht, dit is nog wel erg nat en zacht. De lengtes die ik bestelde bleken niet op voorraad, ik werd netjes gebeld toen ze aan het laden waren. Dit was fijner... Goede prijs, geimpregneerd tuinhout gekocht, dit is nog wel erg nat en zacht. De lengtes die ik bestelde bleken niet op voorraad, ik werd netjes gebeld toen ze aan het laden waren. Dit was fijner geweest als dit wat langer van te voren was geweest, want ik had vanwege een belangrijke afspraak geen tijd om dit goed te bespreken. Het is wel goed geleverd. Ik was niet thuis, maar het is keurig voor de deur opgestapeld.
De eerste chat die ik stuurde werd snel beantwoord, maar op een vervolgvraag werd niet gereageerd.

Goede prijs voor hetzelfde hout. Bij de Gamma 2x zo duur.