eenkleineklus.nl

Vriendelijk contact, denkt mee, levert conform afspraak

FP de Boer

Hout en dakplaten besteld, hout is geleverd, dakplaten worden gratis nageleverd, alles dik in orde.

Informatie over producten op website verbeteren. Sommige details missen op dit moment.

Toen bleek dat ik de verkeerde lever afstand had aangegeven, heeft houthandel Martin Robben contact met mij opgenomen om met mij mee te denken en zo is het geregeld i.p.v dat de hele order opnieuw... Toen bleek dat ik de verkeerde lever afstand had aangegeven, heeft houthandel Martin Robben contact met mij opgenomen om met mij mee te denken en zo is het geregeld i.p.v dat de hele order opnieuw ingevoerd moest worden. Dat scheelde mij een hoop tijd. Top service!

Klantencontact/klantenservice

ANWB routeplanner “Embedden”(door linken in een vast venster zonder dat je de site verlaat) op de website bij bestel afstand, voor direct de juiste afstand. ( of ik heb het over het hoofd gezien)

F. Hoekstra

Super service! Echt top. Heel behulpzaam. Goed product

Arland van Aggelen

Hele goede service en snelle leveringen en hele vriendelijke mensen

Roelof Oosterhof

Goed advies, vriendelijk en zeer behulpzaam en een eerlijke prijs.

Zon

Ideaal bestellen via internet. Ook snel contact over wijzigingen.

Rogier

Goede ervaring, snelle levering en meedenkend.

Ze denken mee en leveren snel in overleg.

Goed alles op tijd geleverd goede kwaliteit goede service klantvriendelijk

Cees van Leenen

Het is de eerste keer dat wij bij dit bedrijf iets bestellen.
Heb wel telefonisch contact gehad en zijn daarbij netjes en correct te woord gestaan.

We zijn zijn netjes en correct te woord gestaan.

Misschien na de levering van onze bestelling.
Bij snelheid en reactie snelheid en after sales moest ik iets invullen maar hebben de ervaring in dat opzicht niet bij dit bedrijf vandaar 1 ster