Henk Kuik

Goede service

Op verzoek wordt het ook op maat gezaagd

N.v.t

Josje

Deskundig advies, klantvriendelijk en mooi materiaal voor een eerlijke prijs.

Er wordt meegedacht met de klant.

Geen verbeterpunten, prima service! Ga zo door.

Klant vriendelijk en behulpzaam
Duidelijk uitleg en advies
Echt mijn winkel

Prijs kwaliteit, Klantvriendelijk

Soms ontbreken maten bij de artikelen

Bas

Onverwachts hier terecht gekomen omdat we bij een andere houthandel ‘in de buurt’ totaal niet geholpen werden. Inmiddels in korte tijd drie bezoeken gedaan en ik moet zeggen topservice. Vrijwel... Onverwachts hier terecht gekomen omdat we bij een andere houthandel ‘in de buurt’ totaal niet geholpen werden. Inmiddels in korte tijd drie bezoeken gedaan en ik moet zeggen topservice. Vrijwel direct, vriendelijk en professioneel werden we geholpen. Advies wordt standaard geleverd. Een aanrader, volgende week gaan we weer.

Snelheid, advies/kennis, goed materiaal, vriendelijk

Jaap

Goede eerste ervaring met het bedrijf . Besteld via de website wat duidelijk en overzichtelijk is .ook het bestelproces verliep soepel. Na het bestellen binnen een uur gebeld om een afspraak te... Goede eerste ervaring met het bedrijf . Besteld via de website wat duidelijk en overzichtelijk is .ook het bestelproces verliep soepel. Na het bestellen binnen een uur gebeld om een afspraak te maken over het tijdstip van aflevering . Goed geregeld!

Op zich een overzichtelijke website , producten zijn makkelijk te vinden en worden goed omschreven .

Niet alles is te vinden op de site wat verkrijgbaar is maar tijdens dat het bedrijf belde voor een afspraak is dit prima geregeld !

Mooi bedrijf, winkel. Vlot geholpen. Houtmaten zijn niet altijd juist vermeld op de website. Altijd controleren dus.

Wordt vlot geholpen met uitzoeken en laden materiaal. Duidelijke facturen

Website uitbreiden qua assortiment en omschrijvingen, maatvoeringen checken.

P. Stelma

Vriendelijk en alles kan.

Bert van Hoegee

Keurig zoals afgesproken. Prima materiaal.

Boje/Stevens

Altijd goed!! Prima service en goede hulp.

Snelle hulp, goede prijs.