Jlissen

Zeer positief en behulpzaam

Harold

Bestelling materialen nieuwbouwhuis

Kramer

Zeer tevreden, altijd vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering en goede service.

Loes

Snelle levering, echter een van de bestelde artikelen bleek niet leverbaar

Kapsenberg

Standaardmaat vloerluik met frame besteld. Snel geleverd. Luik is van uitstekende kwaliteit. Maar frame is slordig gesoldeerd en vormt scheve rechthoek. Luik past wel in het ruime frame, het geheel... Standaardmaat vloerluik met frame besteld. Snel geleverd. Luik is van uitstekende kwaliteit. Maar frame is slordig gesoldeerd en vormt scheve rechthoek. Luik past wel in het ruime frame, het geheel is echter geen gezicht. Gelukkig verdwijnt het te zijner tijd onder de deurmat.

Reactie Houtdeals.nl:

Dit vinden wij vervelend om te horen. Dit kan bij productie of transport gebeurd zijn. Als u even een foto had gemaild, hadden we na beoordeling hoogstwaarschijnlijk een andere opgestuurd.
Team...
Team Bouwbestel

Kevin Segers

Zeer goed.

Handelsonderneming R.Brands

Makkelijk bestellen, goed afspraken mee te maken, betrouwbaar

Carla Middelkoop

Keurig geholpen en te woord gestaan. Ook een snelle levering. Ik ben heel erg tevreden met dit bedrijf.

Henk

Te laat geleverd mooi opgelost