Klantenservice
Advies
8.2/10
Medewerkers

Cappetijn

Hele fijn contact met iedereen en de gasten die het kwamen plaatsen ook heel aardig, lekker spontaan en kennis van zaken.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Kan altijd, al zou ik nu even niets weten.

Erik

Vogelwering zonnepanelen naar volle tevredenheid geplaatst. Professioneel werk geleverd. Goede communicatie. Snel offerte ontvangen en een week later werk al uitgevoerd. Top!

Kan geen verbeterpunten opnoemen.

Rijvers

Goed bedrijf, Vakbekwaam personeel

Zonnepanelen, waren deels zwaar bevuild. Niet alles kon weggehaald worden. Een advies handmatig de panelen reinigen. Wat zou bij een volgende keer de extra service kosten?

Van der Ster

Prima service, offerte uitgebreid, oog voor veiligheid medewerkers. Prima!

herman Reesink

Prima vgl afspraak

neen

Reactie Housecare Service:

Geachte heer Reesink,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Geachte heer Reesink,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
We zien dat u ons aanbeveelt en tevreden bent, maar we begrijpen niet helemaal dat het invullen van de ranking/sterren hier niet geheel mee overeenkomt. We gaan er dan ook vanuit dat u tevreden bent, fijn om te horen!

Frank van Stiphout

Snelle, correcte offerte, prima kwaliteit

vd heijden

Prima service

ff bellen als ze later zijn dan afgesproken tijdstip

Frits Walraven

Professioneel, klantvriendelijk en werknemers met plezier in hun werk

Nee

Christ van Dongen

Goede organisatie vanaf offerte - afspraken en uitvoering, medewerkers beleefd en weten wat ze moeten doen en ruimen alles netjes op

nee

Anneke van Dijk

Betrouwbaar bedrijf

Fijn betrouwbaar bedrijf die doen wat ze beloven ,