Perfect

snelle reactie

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review en veel plezier met de Wandlamp Swing. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior.

Prima snelle levering .

Via chat een medewerker super goed geholpen met al mijn vragen. Zijn reactie was snel en vriendelijk

Chatfunctie is een handig tool

Er lijkt dat er een bug inzit waardoor je de website op je smartphone niet soepel werkt.

Bijv.
Je klikt op homepage
Linksboven in staan menu’s waarin je kunt kiezen.
Je klikt daarna op “wonen en design”

Daaronder komen sub-onderwerpen. Maar als je naar beneden scrolt, dan verdwijnt het “sub-onderwerpen” menu.

Ik doe het via mijn iPhone. Misschien dat een Android toestel dat niet heeft?

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. We zullen kijken naar het menu. Graag tot een volgende keer. Joost, House for Interior

Mooie collectie. De bestelling was easy. De bezorging door PostNL zeer slecht tijdens de feestdagen. Dit ging echter buiten House for Interior om.

Prachtige collectie!

Niet een hele uitgebreide collectie maar wel de bijzondere stukken. Blogs moet nog wat opgestart worden, begreep ik.

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je recensie. Als je je inschrijft op onze nieuwsbrief, word je van nieuwe blogposts op de hoogte gehouden.

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van het bestellingsproces.

Zie hierboven, product is mooi. Mooi

Er was geen bevestigingsmateriaal/schroefjes bijgeleverd. Bevestiging bleek lastig om goede schroef te vinden. Haak bleef wiebelen. Uiteindelijk met schroef en montagekit vast gemaakt. Slechte service op chat, alleen maar zeggen dat hij er ook niks aan kan doen. Geen poging om contact te zoeken met leverancier.

Goede morgen Dani,

We vinden het spijtig om te horen dat je een vervelende ervaring met ons hebt.

De keuze om wel of geen montagemateriaal mee te leveren is helaas per fabrikant verschillend.

Wij hebben je aangeraden, indien je zelf geen passende schroeven hebt, je bij een bouwmarkt te laten adviseren over de geschikte schroeven voor dit artikel. Hierin kunnen we namelijk niet verder assisteren.

Hopelijk ben je toch tevreden met je aankoop.

Prettige dag.

Joost
House for Interior

jolanda

Goede service ,snelle levering ,

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je review. Graag tot een volgende keer. Groet Joost, House for Interior.

Eva

Tot nu toe prima!!!

Goede prijs en een zeer vlotte levering van de bestelde producten!

Geen. Hoop in de toekomst nog meer mooie en originele spullen te kunnen bekijken en kopen!

Op de website gespot en die viel op.

Sterk punt is de reactiesnelheid en de prompte levering. Prima!

Geen verbeterpunten wat mij betreft over mijn aankoop.

Dank je wel voor je leuke reactie! Joost, House for Interior

Had een artikel bij blokker besteld en het bleek bij House for Inrerior te zijn.

Gratis verzendkosten.

Het pakketje pastte niet door de brievenbus. De verpakking was al iets beschadigd. Het zou brievenbuspost zijn.

Reactie House for Interior:

We vinden het vervelend om te horen dat de verpakking van je bestelling beschadigd was. De verpakking die wij gebruiken voor brievenbuspakketten voldoen aan het door PostNL toegestane formaat. Misschien dat jullie brievenbus net wat kleiner is. We hopen dat je desondanks veel plezier hebt van je aankoop. Met vriendelijke groet, Joost, House for Interior.

Prima, vldoet aan de verwachtingen