Sandra

Redelijk snelle levering, betaling achteraf mogelijk, keurig verpakt,

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. Bestellingen die voor 22:00 worden besteld, worden normaal gesproken de volgende dag door PostNL geleverd. Door drukte bij PostNL is jouw bestelling daar helaas een dag... Bedankt voor je review. Bestellingen die voor 22:00 worden besteld, worden normaal gesproken de volgende dag door PostNL geleverd. Door drukte bij PostNL is jouw bestelling daar helaas een dag langer dan normaal blijven liggen. Mvg, Joost, House for Interior.

Goede service!

Leuke website

nvt

nvt

Prima, geen opmerkingen

Lastig te zoeken op 'bijzondere toiletrolhouders'.

Supersnelle levering

Snelheid van levering

Op de verpakking was zichtbaar wat we besteld hebben. Niet prettig dat anderen allemaal kunnen zien welke toiletrolhouder we besteld hebben ;-)

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. We zullen kijken hoe we de verpakking nog verder kunnen verbeteren. Mvg. Joost, House for Interior

Mijn bestelling werd snel verzonden maar helaas door (gedeeltelijk) foutieve adressering weer retour afzender gezonden door PostNL ophaalpunt. Contact opgenomen met webwinkel waar het probleem goed... Mijn bestelling werd snel verzonden maar helaas door (gedeeltelijk) foutieve adressering weer retour afzender gezonden door PostNL ophaalpunt. Contact opgenomen met webwinkel waar het probleem goed en adequaat opgelost werd.

Persoonlijk contact.
Er werd erg snel en goed gereageerd. Ook werd ik op de hoogte gehouden van de verdere vervolgstappen.

Nee.

Caro

Goede ervaring. Vlotte levering, enkel verzendkosten vond ik aan de hoge kant...

Snelle levering en netjes verpakt

Verzendkosten vrij hoog

Reactie House for Interior:

Wij nemen al een groot deel van de verzendkosten voor onze rekening. Bij kleinere orderwaardes zou het verder verlagen van de verzendkosten voor ons betekenen dat we op je bestelling geld toe moeten... Wij nemen al een groot deel van de verzendkosten voor onze rekening. Bij kleinere orderwaardes zou het verder verlagen van de verzendkosten voor ons betekenen dat we op je bestelling geld toe moeten gaan leggen. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Michelle

Na een bestelling te hebben gedaan (die de volgene dag geleverd werd) bleken er wat beschadigingen aanwezig te zijn.
Na dit te hebben gemaild kreeg ik super snel een reactie terug. Er zou per...
Na dit te hebben gemaild kreeg ik super snel een reactie terug. Er zou per direct een nieuw item op de post worden gedaan. Helaas duurde het eventjes dat House Doctor uitleverde maar zodra dit binnen was bij HFI kreeg ik snel het pakketje thuis gestuurd. Ik werd mega goed op de hoogte gehouden per mail. Goed contact, goed gevoel.

Snelheid van leveren, snelheid en eerlijkheid in contact, mooie merken.

Checken van de producten. Blijkbaar pakken grote merken ook beschadigde producten in.
Totaal geen fout vanuit HFI jammer van de grote merken!

Charles-Elie Chauvaux

Amazing after sales services. I received a lamp a little bit damaged (not during the delivery). After sending an email on the weekend to get another lamp, a really nice person helped me out. 2 days... Amazing after sales services. I received a lamp a little bit damaged (not during the delivery). After sending an email on the weekend to get another lamp, a really nice person helped me out. 2 days later I received the new lamp not damaged at home. Amazing services, really fast. I highly recommend working buying there.

After sales and delivery time. Both are amazing.

Maybe more products ? You don't have a big range of products.

Reactie House for Interior:

Thank you very much for your nice words. We are a small but growing webshop. We are adding new products and labels soon. Hope to see you again. Joost, House for Interior

Prettige ervaring

Snelle reacties bij vragen. Duidelijk en overzichtelijk

Alles prima verlopen. Kan geen verbeterpunten bedenken.