argante argante

Heel goed!

mooie producten, duidelijke makkelijke site; bestelproces eenvoudig en vlot; supersnelle levering en service

Maaike

Ik ben heel enthousiast over de dienstverlening van House for Interior. De chatfunctie werkt uitstekend, want ik had binnen een minuut antwoord op mijn vragen.

Heel snelle levering van mijn groen marmeren planken. Zeer goed verpakt ook. Goede service.

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je leuke review en graag tot een volgende keer! Groet, Joost, House for Interior

Duidelijke site

Blije klant

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed.
Het pakketje was keurig verzorgd
Het produkt precies zoals het op de site stond. Top!

Alles keurig verzorgt

Reactie House for Interior:

Dank voor je review en veel plezier met je bestelling. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

unieke producten

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. We proberen regelmatig leuke nieuwe producten in ons assortiment op te nemen. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Vlotte service, mooie breekbare (!) spullen, heel goed verpakt.

Mooie aanbiedingen!

Madelon

Prima snelle service

Snelle levertijd

Nvt

Snelle levering, goede afhandeling

Heel goed. Bestelling was snel verwerkt en snel geleverd.

Snelle service en goed product

Nvt

Miranda Gezel

Dit bedrijf overtreft mijn verwachtingen! Had een prachtige theepot besteld, die supersnel geleverd werd. Helaas was hij gebroken. Bellen dus. Een zeer vriendelijk dame aan de lijn die geen enkel... Dit bedrijf overtreft mijn verwachtingen! Had een prachtige theepot besteld, die supersnel geleverd werd. Helaas was hij gebroken. Bellen dus. Een zeer vriendelijk dame aan de lijn die geen enkel probleem maakte. Ze ging direct kijken of er nog 1 op voorraad was. Zo niet dan kreeg ik mijn geld terug. Ze zou me terugbellen. Dat deed ze direct. Theepot volgende heelhuids aangekomen. Zo hoort het!

Snelle levering, zeer vriendelijk dame aan de telefoon en super service! Klantbeleving is onderdeel van mijn vak. Dit bedrijf weet hoe het moet!

Geen!

Reactie House for Interior:

Hi Miranda, wat een prachtig compliment voor ons! Dit is ook voor ons een van de belangrijkste dingen binnen ons bedrijf. Dat onze klanten tevreden zijn en terugkomen. We behandelen de klant graag... Hi Miranda, wat een prachtig compliment voor ons! Dit is ook voor ons een van de belangrijkste dingen binnen ons bedrijf. Dat onze klanten tevreden zijn en terugkomen. We behandelen de klant graag zoals wij zelf ook behandeld willen worden. En wij stellen hoge eisen ;-). Hopelijk zien we je weer eens in onze online shop! Vriendelijke groeten Nathali