Blije klant

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed.
Het pakketje was keurig verzorgd
Het produkt precies zoals het op de site stond. Top!

Alles keurig verzorgt

Reactie House for Interior:

Dank voor je review en veel plezier met je bestelling. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

unieke producten

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. We proberen regelmatig leuke nieuwe producten in ons assortiment op te nemen. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Vlotte service, mooie breekbare (!) spullen, heel goed verpakt.

Mooie aanbiedingen!

Madelon

Prima snelle service

Snelle levertijd

Nvt

Snelle levering, goede afhandeling

Heel goed. Bestelling was snel verwerkt en snel geleverd.

Snelle service en goed product

Nvt

Miranda Gezel

Dit bedrijf overtreft mijn verwachtingen! Had een prachtige theepot besteld, die supersnel geleverd werd. Helaas was hij gebroken. Bellen dus. Een zeer vriendelijk dame aan de lijn die geen enkel...

Snelle levering, zeer vriendelijk dame aan de telefoon en super service! Klantbeleving is onderdeel van mijn vak. Dit bedrijf weet hoe het moet!

Geen!

Reactie House for Interior:

Hi Miranda, wat een prachtig compliment voor ons! Dit is ook voor ons een van de belangrijkste dingen binnen ons bedrijf. Dat onze klanten tevreden zijn en terugkomen. We behandelen de klant graag zoals wij zelf ook behandeld willen worden. En wij stellen hoge eisen ;-). Hopelijk zien we je weer eens in onze online shop! Vriendelijke groeten Nathali

Perfect

snelle reactie

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review en veel plezier met de Wandlamp Swing. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior.

Prima snelle levering .

Via chat een medewerker super goed geholpen met al mijn vragen. Zijn reactie was snel en vriendelijk

Chatfunctie is een handig tool

Er lijkt dat er een bug inzit waardoor je de website op je smartphone niet soepel werkt.

Bijv.
Je klikt op homepage
Linksboven in staan menu’s waarin je kunt kiezen.
Je klikt daarna op “wonen en design”

Daaronder komen sub-onderwerpen. Maar als je naar beneden scrolt, dan verdwijnt het “sub-onderwerpen” menu.

Ik doe het via mijn iPhone. Misschien dat een Android toestel dat niet heeft?

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. We zullen kijken naar het menu. Graag tot een volgende keer. Joost, House for Interior