Goede ervaring. Vlotte levering, enkel verzendkosten vond ik aan de hoge kant...

Snelle levering en netjes verpakt

Verzendkosten vrij hoog

Reactie House for Interior:

Wij nemen al een groot deel van de verzendkosten voor onze rekening. Bij kleinere orderwaardes zou het verder verlagen van de verzendkosten voor ons betekenen dat we op je bestelling geld toe moeten gaan leggen. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Michelle

Na een bestelling te hebben gedaan (die de volgene dag geleverd werd) bleken er wat beschadigingen aanwezig te zijn.
Na dit te hebben gemaild kreeg ik super snel een reactie terug. Er zou per...

Snelheid van leveren, snelheid en eerlijkheid in contact, mooie merken.

Checken van de producten. Blijkbaar pakken grote merken ook beschadigde producten in.
Totaal geen fout vanuit HFI jammer van de grote merken!

Charles-Elie Chauvaux

Amazing after sales services. I received a lamp a little bit damaged (not during the delivery). After sending an email on the weekend to get another lamp, a really nice person helped me out. 2 days...

After sales and delivery time. Both are amazing.

Maybe more products ? You don't have a big range of products.

Reactie House for Interior:

Thank you very much for your nice words. We are a small but growing webshop. We are adding new products and labels soon. Hope to see you again. Joost, House for Interior

Prettige ervaring

Snelle reacties bij vragen. Duidelijk en overzichtelijk

Alles prima verlopen. Kan geen verbeterpunten bedenken.

StudioRens

Top service!
In de avond besteld en volgende dag al in huis!

fashionxchange

Super aardig en prettig aan de telefoon

service

argante argante

Heel goed!

mooie producten, duidelijke makkelijke site; bestelproces eenvoudig en vlot; supersnelle levering en service

Maaike

Ik ben heel enthousiast over de dienstverlening van House for Interior. De chatfunctie werkt uitstekend, want ik had binnen een minuut antwoord op mijn vragen.

Heel snelle levering van mijn groen marmeren planken. Zeer goed verpakt ook. Goede service.

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je leuke review en graag tot een volgende keer! Groet, Joost, House for Interior

Duidelijke site

Blije klant

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed.
Het pakketje was keurig verzorgd
Het produkt precies zoals het op de site stond. Top!

Alles keurig verzorgt

Reactie House for Interior:

Dank voor je review en veel plezier met je bestelling. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior