Youri

Goede en snelle levering

Persoonlijk contact

Snel en correct

Gonnie

Geweldige service, behulpzaam , geduldig met een senior die er iets meer tijd voor nodig heeft (digitaal) . Snelle reactie op vragen, eerlijk, open. Kortom een bedrijf waar ik terug kom. Een... Geweldige service, behulpzaam , geduldig met een senior die er iets meer tijd voor nodig heeft (digitaal) . Snelle reactie op vragen, eerlijk, open. Kortom een bedrijf waar ik terug kom. Een aanrader. Top.

De opvallendste vond ik de navraag die gedaan is bij de leverancier over de kleuren. Wederom snel en vervolgens op de Website het resultaat verwerkt.

Mooie site. Snelle levering. Prachtig product gekocht.

Vaasjes van Harm en Elke kan ik niet snel vinden.

Reactie House for Interior:

Beste Ditte, bedankt voor je reactie. Je kunt de wandvaasjes vinden door te zoeken op bijvoorbeeld wandvaas of vaas. Ook staat alles per merk bij elkaar in de sitemap... Beste Ditte, bedankt voor je reactie. Je kunt de wandvaasjes vinden door te zoeken op bijvoorbeeld wandvaas of vaas. Ook staat alles per merk bij elkaar in de sitemap https://shop.houseforinterior.com/sitemap. Als je nog vragen hebt, laat het ons dan even weten. Mv.g. Joost, House for Interior

CarlosRoy

Goede website, snelle levering!

Perfect! Makkelijk te bestellen, meteen bevestiging en na versturen een track & trace code.

Duidelijke communicatie

Snel verzonden, overzichtelijk en makkelijk!

Prettige ervaring. Alles verliep gesmeerd.

Goede communicatie.

Voorlopig niets op aan te merken

S. Engel

Ik ben heel tevreden over de service van House for Interior. Door andere partijen (het pakketpunt en Billink) liepen er een paar dingen niet helemaal vlekkeloos. Joost zat er bovenop en loste alles... Ik ben heel tevreden over de service van House for Interior. Door andere partijen (het pakketpunt en Billink) liepen er een paar dingen niet helemaal vlekkeloos. Joost zat er bovenop en loste alles direct op. De persoonlijke service en snelle oplossingen waardeer ik zeer. Ik zou zeker vaker bestellen bij deze webshop!

Goede communicatie, snel handelen, zeer klantvriendelijk

NVT

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je mooie review! Graag tot een volgende keer. Mvg. Joost, House for Interior