Prima communicatie/ levering.

Retourzending ook helemaal goed en creditnota prima

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je compliment. Graag tot een volgende keer. M.v.g. Joost, House for Interior.

Vlot en goed service

Snelle afhandeling

Wat er juist allemaal inbegrepen is in prijs. Bijvoorbeeld bij het bestellen van een (hang)lamp of het lampje zelf inbegrepen is of enkel de montuur.

Reactie House for Interior:

Beste Scott, bedankt voor je review. Bij elk product staat een kopje specificaties. Hier staan naast afmetingen, kleur en materialen ook alle andere relevante zaken. Bij lampen staat hier ook altijd bij of de lichtbron is inbegrepen, het maximale wattage, dim-mogelijkheden etc. Als je nog verdere vragen hebt, dan hoor ik dat graag. Mvg. Joost, House for Interior

Hanneke Ottema-visser

Prima hele snelle levering

De maten erbij

jan

Goede product beschrijving. Snelle levering

Snelle levering. Prima product.o

Snelle hulp via de chat, levering en betaling gaan probleemloos, fijne webshop.

Service

Mijn adres werd niet herkend, hierdoor heb ik besteld via de chat, de bestelling is handmatig aangemaakt, dit ging soepel en eenvoudig. Wel ben ik wat aan het stoeien geweest met mijn adres, er komt geen melding waarom het niet lukt.
Update van het postcode gebied? Mijn adres bestaat al ruim 2 jaar.

Reactie House for Interior:

Het is lastig om achteraf te achterhalen waarom het bestellen problemen opleverde. Gelukkig hebben we het samen op kunnen lossen. Veel plezier met je aankoop. Groet, Joost, House for Interior.

Snelle levering, goede beschrijving

snelle levering

Prima,goeie prijs, snelle bezorging.

Prijs, snelheid, keurig verpakt

Awesome!

Super service!

Een correcte levering van het product had fijn geweest maar de snelheid van omruiling was perfect!

Reactie House for Interior:

Vervelend dat per abuis het verkeerde artikel aan je is gestuurd en bedankt voor je lovende woorden. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Joost, House for Interior