Snelle levering. Prima product.o

Snelle hulp via de chat, levering en betaling gaan probleemloos, fijne webshop.

Service

Mijn adres werd niet herkend, hierdoor heb ik besteld via de chat, de bestelling is handmatig aangemaakt, dit ging soepel en eenvoudig. Wel ben ik wat aan het stoeien geweest met mijn adres, er komt geen melding waarom het niet lukt.
Update van het postcode gebied? Mijn adres bestaat al ruim 2 jaar.

Reactie House for Interior:

Het is lastig om achteraf te achterhalen waarom het bestellen problemen opleverde. Gelukkig hebben we het samen op kunnen lossen. Veel plezier met je aankoop. Groet, Joost, House for Interior.

Snelle levering, goede beschrijving

snelle levering

Prima,goeie prijs, snelle bezorging.

Prijs, snelheid, keurig verpakt

Awesome!

Super service!

Een correcte levering van het product had fijn geweest maar de snelheid van omruiling was perfect!

Reactie House for Interior:

Vervelend dat per abuis het verkeerde artikel aan je is gestuurd en bedankt voor je lovende woorden. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Sandra

Redelijk snelle levering, betaling achteraf mogelijk, keurig verpakt,

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. Bestellingen die voor 22:00 worden besteld, worden normaal gesproken de volgende dag door PostNL geleverd. Door drukte bij PostNL is jouw bestelling daar helaas een dag langer dan normaal blijven liggen. Mvg, Joost, House for Interior.

Goede service!

Leuke website

nvt

nvt

Prima, geen opmerkingen

Lastig te zoeken op 'bijzondere toiletrolhouders'.

Supersnelle levering

Snelheid van levering

Op de verpakking was zichtbaar wat we besteld hebben. Niet prettig dat anderen allemaal kunnen zien welke toiletrolhouder we besteld hebben ;-)

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. We zullen kijken hoe we de verpakking nog verder kunnen verbeteren. Mvg. Joost, House for Interior