Gonnie

Geweldige service, behulpzaam , geduldig met een senior die er iets meer tijd voor nodig heeft (digitaal) . Snelle reactie op vragen, eerlijk, open. Kortom een bedrijf waar ik terug kom. Een...

De opvallendste vond ik de navraag die gedaan is bij de leverancier over de kleuren. Wederom snel en vervolgens op de Website het resultaat verwerkt.

Mooie site. Snelle levering. Prachtig product gekocht.

Vaasjes van Harm en Elke kan ik niet snel vinden.

Reactie House for Interior:

Beste Ditte, bedankt voor je reactie. Je kunt de wandvaasjes vinden door te zoeken op bijvoorbeeld wandvaas of vaas. Ook staat alles per merk bij elkaar in de sitemap https://shop.houseforinterior.com/sitemap. Als je nog vragen hebt, laat het ons dan even weten. Mv.g. Joost, House for Interior

CarlosRoy

Goede website, snelle levering!

Perfect! Makkelijk te bestellen, meteen bevestiging en na versturen een track & trace code.

Duidelijke communicatie

Snel verzonden, overzichtelijk en makkelijk!

Prettige ervaring. Alles verliep gesmeerd.

Goede communicatie.

Voorlopig niets op aan te merken

S. Engel

Ik ben heel tevreden over de service van House for Interior. Door andere partijen (het pakketpunt en Billink) liepen er een paar dingen niet helemaal vlekkeloos. Joost zat er bovenop en loste alles...

Goede communicatie, snel handelen, zeer klantvriendelijk

NVT

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je mooie review! Graag tot een volgende keer. Mvg. Joost, House for Interior

Heel correct en de artikelen vallen heel goed mee.

Prima communicatie/ levering.

Retourzending ook helemaal goed en creditnota prima

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je compliment. Graag tot een volgende keer. M.v.g. Joost, House for Interior.

Vlot en goed service

Snelle afhandeling

Wat er juist allemaal inbegrepen is in prijs. Bijvoorbeeld bij het bestellen van een (hang)lamp of het lampje zelf inbegrepen is of enkel de montuur.

Reactie House for Interior:

Beste Scott, bedankt voor je review. Bij elk product staat een kopje specificaties. Hier staan naast afmetingen, kleur en materialen ook alle andere relevante zaken. Bij lampen staat hier ook altijd bij of de lichtbron is inbegrepen, het maximale wattage, dim-mogelijkheden etc. Als je nog verdere vragen hebt, dan hoor ik dat graag. Mvg. Joost, House for Interior