Het is nog een hele klus om te kijken welke lamp er het beste in kan

alles goed

nee

Reactie House for Interior:

Het kiezen van de juiste lichtbron voor verlichting blijft een persoonlijke keuze. We hopen dat het advies dat we je telefonisch hebben gegeven, je verder op weg helpt. Vriendelijke groet, Joost,... Het kiezen van de juiste lichtbron voor verlichting blijft een persoonlijke keuze. We hopen dat het advies dat we je telefonisch hebben gegeven, je verder op weg helpt. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Prima bedrijf

Heel snelle levering

na 1e winkelwagenproduct niet direct mogelijk om verder te winkelen, de ene keer wel, daarna niet meer! Storing?

Reactie House for Interior:

Dank voor je beoordeling. De webshop software waar wij mee werken heeft afgelopen weekend een kleine storing gehad. Misschien dat je daarom een probleem ondervond bij je bestelling. Nu zou alles... Dank voor je beoordeling. De webshop software waar wij mee werken heeft afgelopen weekend een kleine storing gehad. Misschien dat je daarom een probleem ondervond bij je bestelling. Nu zou alles volgens onze informatie weer opgelost moeten zijn. Excuses voor het eventuele ongemak. Groet, Joost, House for Interior

StudioRens

Top service!!

Bij aankomst bleek er een klein stukje van een kopje. Netjes opgelost, kreeg gelijk het bedrag van het betreffende kopje retour!

Probleem netjes opgelost!

Fijne webshop!

Snelle levering, duidelijke informatie op de website.
Goed werkende Track & Tarce!

Geen.

Lightswing gekocht via fonq

Gemakkelijk besteld en snel in huis via fonq

Meer eigen naamsbekendheid en nog meer duidelijkheid dat een evt retourzending gratis is zou me overtuigen direct via jullie site te bestellen

Daphne

Nette en snelle service. Heel tevreden!

Snelle reactie op vragen. Bestelling volgende dag in huis.

Kunnen kiezen voor levering op andere locatie.

Reactie House for Interior:

Beste Daphne, we geven de mogelijkheid om je eigen afleverlocatie, dag van levering en tijdvak te kiezen. Je verbeterpunt/tip bieden wij dus al aan. M.v.g. Joost, House for Interior.

Zeer snelle levering en correcte info.

Lieke

Erg positief! Er ging bij PostNL wat verkeerd met mijn bestelling. Jullie hebben hier snel op gehandeld en mij een nieuwe bestelling toe gestuurd.

Erg klantvriendelijk

Reactie House for Interior:

Dank voor je leuke review. Graag tot een volgende keer! M.v.g. Joost, House for Interior

Goed verpakt, snel geleverd

Snelle levering, zeer goed ingepakt!