Mijn ervaring met House for Interior is erg goed. Er was wat mis gegaan met de bezorging door PostNL, maar de manier waarop dit is opgelost is erg goed! Ook werd ik goed op de hoogte gehouden. Joost...

Communicatie was erg goed!

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je leuke review! Graag gedaan en veel plezier met je bestelling. Mvg. Joost, House for Interior

Snelle reactie op de vragen

Het zou handiger zijn om de retourbon mee te leveren met de bestelling

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. Wij zullen kijken waar en hoe we het retourproces verder kunnen verbeteren. Mvg. Joost, House for Interior

Makkelijk, snel.

Wat meer producten

Youri

Snel en denken mee.

Goede en snelle levering

Persoonlijk contact

Snel en correct

Gonnie

Geweldige service, behulpzaam , geduldig met een senior die er iets meer tijd voor nodig heeft (digitaal) . Snelle reactie op vragen, eerlijk, open. Kortom een bedrijf waar ik terug kom. Een...

De opvallendste vond ik de navraag die gedaan is bij de leverancier over de kleuren. Wederom snel en vervolgens op de Website het resultaat verwerkt.

Mooie site. Snelle levering. Prachtig product gekocht.

Vaasjes van Harm en Elke kan ik niet snel vinden.

Reactie House for Interior:

Beste Ditte, bedankt voor je reactie. Je kunt de wandvaasjes vinden door te zoeken op bijvoorbeeld wandvaas of vaas. Ook staat alles per merk bij elkaar in de sitemap https://shop.houseforinterior.com/sitemap. Als je nog vragen hebt, laat het ons dan even weten. Mv.g. Joost, House for Interior

CarlosRoy

Goede website, snelle levering!

Perfect! Makkelijk te bestellen, meteen bevestiging en na versturen een track & trace code.

Duidelijke communicatie