goede service via chatfunctie

communicatie rond bevestiging betaling en verzenddatum via third party's bijv decohomeq

Reactie House for Interior:

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review in te vullen. Omdat onze email over de genoemde verbeterpunten niet door je beantwoord is, willen we dit alsnog hier toelichten.

Op het moment dat wij een bestelling ontvangen, wordt deze automatisch naar ons distributiecentrum gestuurd en krijgt de klant van ons een orderbevestiging, vervolgens een bevestiging dat de bestelling is ingepakt en daarna nog een bevestiging dat je bestelling is verstuurd met de track-and-trace code.

Als er problemen zijn met een artikel of bestelling, dan zullen wij deze altijd in samenwerking met de klant zo snel mogelijk oplossen.

Nogmaals bedankt voor je bestelling en graag tot een volgende keer bij House for Interior. M.v.g. Joost, House for Interior

Zeer goed, goede prijs snelle service

Snel geleverd

Minder verpakkingsmateriaal gebruiken
Bij gebruik van site op mobiel lastig om de submenus uitbrengen klappen

Reactie House for Interior:

Hartelijk dank voor je reactie. Wij zijn actief bezig met ons verpakkingsmateriaal. Aangezien vele producten uit ons assortiment breekbaar zijn, proberen wij continue de juiste balans te vinden tussen goed verpakken om beschadiging te voorkomen en aan de andere kant de verpakking daar waar mogelijk zoveel mogelijk te beperken. Dank dat je dit wederom onder de aandacht hebt gebracht. M.v.g. Joost, House for Interior

Vossen

Lightswing besteld. Deze werd dag erna al geleverd. Super!

Duidelijke en goede uitleg.
Snelle levering.

Het is nog een hele klus om te kijken welke lamp er het beste in kan

alles goed

nee

Reactie House for Interior:

Het kiezen van de juiste lichtbron voor verlichting blijft een persoonlijke keuze. We hopen dat het advies dat we je telefonisch hebben gegeven, je verder op weg helpt. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Prima bedrijf

Heel snelle levering

na 1e winkelwagenproduct niet direct mogelijk om verder te winkelen, de ene keer wel, daarna niet meer! Storing?

Reactie House for Interior:

Dank voor je beoordeling. De webshop software waar wij mee werken heeft afgelopen weekend een kleine storing gehad. Misschien dat je daarom een probleem ondervond bij je bestelling. Nu zou alles volgens onze informatie weer opgelost moeten zijn. Excuses voor het eventuele ongemak. Groet, Joost, House for Interior

StudioRens

Top service!!

Bij aankomst bleek er een klein stukje van een kopje. Netjes opgelost, kreeg gelijk het bedrag van het betreffende kopje retour!

Probleem netjes opgelost!

Fijne webshop!

Snelle levering, duidelijke informatie op de website.
Goed werkende Track & Tarce!

Geen.

Lightswing gekocht via fonq

Gemakkelijk besteld en snel in huis via fonq

Meer eigen naamsbekendheid en nog meer duidelijkheid dat een evt retourzending gratis is zou me overtuigen direct via jullie site te bestellen

Daphne

Nette en snelle service. Heel tevreden!

Snelle reactie op vragen. Bestelling volgende dag in huis.

Kunnen kiezen voor levering op andere locatie.

Reactie House for Interior:

Beste Daphne, we geven de mogelijkheid om je eigen afleverlocatie, dag van levering en tijdvak te kiezen. Je verbeterpunt/tip bieden wij dus al aan. M.v.g. Joost, House for Interior.