Arlette Wierenga

Bestelling prima afgeleverd en snelle service

Duidelijk

Niet

X

De eerste maal en zeer correct verlopen.

Zeer snelle reacties via mail.

Uitstekende levering

Ik had bij House for Interior online een poef besteld. Achteraf bleek dat ik de verkeerde had besteld. Mijn verzoek om de bestelling te annuleren werd snel en zonder problemen gedaan. Vervolgens... Ik had bij House for Interior online een poef besteld. Achteraf bleek dat ik de verkeerde had besteld. Mijn verzoek om de bestelling te annuleren werd snel en zonder problemen gedaan. Vervolgens een snelle en correcte levering van het juiste product.

Mooie website, mooie producten. Persoonlijke benadering.

Het gewicht van bepaalde producten vermelden.

H borgman

Perfect

Dank je voor je beoordeling. Fijne dag verder, Joost, House for Interior

Prachtige producten

Heel snel contact

Reactie House for Interior:

Dank voor je reactie. Veel plezier met dit prachtige vloerkleed. M.v.g. Joost, House for Interior

Frieda

Doordat mijn aankoop door een defect werd bezorgt werd het direct opgelost en kreeg ik mijn aankoop de volgende dag in goede orde binnen.

Snelle na levering.

Ik zou de artikelen beter verpakken, om schade te voorkomen.

Reactie House for Interior:

Dank voor je reactie. Wij hebben de breekbare artikelen in ons assortiment, waar nodig, opnieuw laten verpakken. Helaas wordt er ook door postbedrijven niet altijd even zuinig met pakketten... Dank voor je reactie. Wij hebben de breekbare artikelen in ons assortiment, waar nodig, opnieuw laten verpakken. Helaas wordt er ook door postbedrijven niet altijd even zuinig met pakketten omgegaan, dus helemaal uitsluiten kunnen we dit probleem helaas niet. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior