Goed, nette levering. Product klopt met de omschrijving.

Omschrijving klopt met het gekochte product en alles was netjes ingepakt.

Correct en snel afgehandeld.

Duidelijk heid

Sishencong, Praktijk voor TCM

Goede ervaring. snelle levering.

Alles wat ik wilde was op voorraad.

Ik heb geen verbeterpunten. Fijn bedrijf.

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je leuke beoordeling en veel plezier met je bestelling. Joost, House for Interior.

Snelle service

Iris Lantinga

Heb een zeer prettige ervaring met House of Interior.
Ben erg vakkundig geholpen.
Handig dat ze een chat mogelijkheid hebben, want zo kreeg ik meteen (!) antwoord op mijn vragen.

*Dat er mee gedacht wordt met de wensen van de klant.
* Snelle service/levering

Reactie House for Interior:

Bedankt voor de complimenten, veel plezier met jullie hanglampen. Joost, House for Interior.

Joyce

Keurig afgehandeld, netjes verpakt, snel bezorgd.

Netjes en snel.

Fleur Riebroek

Slecht. Ik had een gloeilamp besteld en kreeg een hele andere lamp toegestuurd. Als antwoord kreeg ik dat dit het nieuwe model was (wat dus helemaal niet op het eerste model lijkt). Toen ik dit... Slecht. Ik had een gloeilamp besteld en kreeg een hele andere lamp toegestuurd. Als antwoord kreeg ik dat dit het nieuwe model was (wat dus helemaal niet op het eerste model lijkt). Toen ik dit misleidend noemde was house of interior beledigd. Heb nog van beide lampen een foto toegestuurd met "zoek de verschillen".

Recente foto's op de website zetten en als product veranderd klant eerst vragen of zij dat product wenst te ontvangen

Beste Fleur Riebroek,
We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over House for Interior.
Beste Fleur Riebroek,
We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over House for Interior.
Graag hadden we dit samen met jou willen oplossen, maar je wilde daar niet aan meewerken. Je weigerde erover te communiceren en het op onze kosten retourneren van de lamp vond je “teveel gedoe”.
Wanneer een klant niet wil meewerken aan een oplossing, kunnen wij daar verder helaas niets aan doen. Op uitlatingen zoals onbetrouwbaar en misleidend gaan wij niet in, omdat wij weten dat we er alles aan doen om een klant blij te maken.
Aangezien je ervoor hebt gekozen om de lamp te houden, wensen we je, ondanks je negatieve beoordeling, toch nog veel plezier met je aankoop.
Vriendelijke groet, Joost, House for Interior.

Moderne producten, duidelijke website en snelle levering! Zeer tevreden over de webshop en service.

Snelle verzending
Duidelijke website

Slechte ervaring met bol.com. Door de bedrijfsnaam op bol.com uiteindelijk op jullie website gekomen. Zoeken op productnaam / EAN toonde jullie website niet op google, dit is een verbeterpunt.... Slechte ervaring met bol.com. Door de bedrijfsnaam op bol.com uiteindelijk op jullie website gekomen. Zoeken op productnaam / EAN toonde jullie website niet op google, dit is een verbeterpunt. Bestel het liefst direct. Prijs mag iets scherper, hoger dan wehkamp en andere shops.

Jacobs

Snel!

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je feedback. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior.

Eleonora

Wat een fijne en duidelijke informatie en prompte levering. Prachtige kwaliteit. Zal zeker in de toekomst weer een nieuwe bestelling plaatsen. Dank je wel!.

Persoonlijke email met info voorafgaand aan levering.

Nog niet

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je compliment! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior.