Hans vsn Herwijnen

Goede ervaring, had een probleempje met betalen. Maar werd zeer snel opgelost toppie.

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je compliment. We hopen je snel weer te zien. Vriendelijke groet, Joost.

Prima kwaliteit
Maar wel extreem groot verpakkingsmateriaal voor 2 velletjes muurstickers

Gevarieerd aanbod, niet te veel.

Had er nooit eerder besteld. Maar hoe ze mij geholpen hebben was uitstekend. De persoonlijke service via de chat waren prima. Daardoor hebben zij uiteindelijk de order gekregen van mij. Ze hebben...

De service die via de chat is gelopen was uitstekend. Ik ben daar door goed geholpen en ze hebben gezamelijk gekeken naar een oplossing. Ik had een lamp nodig op maat gemaakt en had hem alleen direct nodig. Ze heft toen iedereen gebeld en alles geregeld voor me om hem de volgende dag in huis te hebben.

Eventueel na de Sales contacten of alles goed is verlopen. Maar kan bij sommigen wellicht als hinderlijk worden gezien.

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je reactie Justin. Veel plezier met de lamp. Vriendelijke groet, Nathali

Zeer klantvriendelijk en snel.

Kreeg in de avond al een mail terug met foto's en uitleg.
Dus uitstekende service.
Ook verwerking, betaling en bezorging probleemloos.
Kom er zeker terug bij een volgende aankoop.

Geen.

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je complimenten en graag tot een volgende keer. Groet, Nathali

Dennis Schreur

Mooie producten en snelle levering

Chat functie

Katy

Ik was zeer verrasd door de snelle, nette levering, de stickers zaten prachtig verpakt en het persoonlijke kaartje maakte het helemaal af. Een aanrader als men op zoek is naar een bijzonder kado!

Persoonlijke touch.

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je leuke reactie! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Nathali.

Rob

Een strijkijzersnoer gekocht voor een wandlamp met industrial design. Het snoer maakt het helemaal af. Levering was erg snel.

Erg vriendelijk en behulpzaam.

N.V.T.

Heel goed!