Op de website gespot en die viel op.

Sterk punt is de reactiesnelheid en de prompte levering. Prima!

Geen verbeterpunten wat mij betreft over mijn aankoop.

Dank je wel voor je leuke reactie! Joost, House for Interior

Had een artikel bij blokker besteld en het bleek bij House for Inrerior te zijn.

Gratis verzendkosten.

Het pakketje pastte niet door de brievenbus. De verpakking was al iets beschadigd. Het zou brievenbuspost zijn.

Reactie House for Interior:

We vinden het vervelend om te horen dat de verpakking van je bestelling beschadigd was. De verpakking die wij gebruiken voor brievenbuspakketten voldoen aan het door PostNL toegestane formaat.... We vinden het vervelend om te horen dat de verpakking van je bestelling beschadigd was. De verpakking die wij gebruiken voor brievenbuspakketten voldoen aan het door PostNL toegestane formaat. Misschien dat jullie brievenbus net wat kleiner is. We hopen dat je desondanks veel plezier hebt van je aankoop. Met vriendelijke groet, Joost, House for Interior.

Prima, vldoet aan de verwachtingen

Onlangs een lamp besteld die in veel andere webshops uitverkocht was. Gelukkig niet bij jullie!

groot assortiment, mooie merken

Ik kan zo 123 niets bedenken!

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je review. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet Joost, House for Interior

Roos

Goede service, snel geleverd, mooie en originele producten.

Snelle levering en goede service

Nog meer van deze mooie originele producten aanbieden

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je recensie. Wij doen onze uiterste best ons assortiment continue te vernieuwen en verder uit te breiden. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Anne

Super webshop met hele leuke dingen en snelle levering.

Ze verkopen hele leuke dingen die net even anders zijn.

Hi Anne,
dank voor je mooie review! Mijn streven is ook zeker om altijd net even andere items te scoren.
Dus blijf ons vooral volgen. Tot een volgende keer. Groetjes Nathali

Ellen

Zeer goed: duidelijke beschrijving op de website, heel snelle levering

duidelijke beschrijving op de website, heel snelle levering

Rob

Op zoek naar wanddecoratie via andere site bij de webwinkel van House for Interior terecht gekomen. Zelfde wanddecoratie, lagere prijs, altijd fijn :-)
Snelle levering, keurig verpakt.

Reactie House for Interior:

Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je bestelling. Joost, House for Interior.

Ik had dubbele bestelling gedaan en dat werd meteen prima opgelost en toen ik dacht het verkeerde te hebben gekregen, werd ik heel vriendelijk te woord gestaan. En de bestelling was ook goed! Ik had dubbele bestelling gedaan en dat werd meteen prima opgelost en toen ik dacht het verkeerde te hebben gekregen, werd ik heel vriendelijk te woord gestaan. En de bestelling was ook goed!
Prima allemaal.

De persoonlijke hulp!

Nee ga zo door.

Beste Ria,
Bedankt voor je lovende woorden.
Beste Ria,
Bedankt voor je lovende woorden.
Je geeft echter ook aan dat je de informatie over het verloop van de order matig vindt. Het is voor ons niet duidelijk wat je daar mee bedoelt. We versturen immers updates over het ontvangen van de order, de betalingsbevestiging, het moment dat je bestelling klaar is om te verzenden en na daadwerkelijke verzending.
We hebben je per email om verduidelijking gevraagd, maar daar hebben we tot nu toe geen reactie op gekregen.
Mocht je informatie missen, dan horen we dat alsnog graag.
Prettige dag.
Vriendelijke groet, Joost, House for Interior.

Positief

Overzichtelijke website