Borger

Goed, snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering.

Geen verbeterpunten.

Vlotte bezorging, ondanks drukke (kerst) periode voor pakketbezorging. Breekbare producten worden uitstekend verpakt.

Mooie originele producten, vlot bezorgd ondanks drukke periode voor pakketbezorging en heel goed verpakt. Zal hier vaker bestellen.

Reactie House for Interior:

Dank voor je lovende woorden en graag tot een volgende keer. We helpen je graag. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior.

Andre

Snelle levering en goede uitleg op site

Snelle levering en achteraf betalen

Yenni

Levering zoals afgesproken

Dubbelverpakt: doos strak in doos, product zelf zat stevig verpakt in een mal van piepschuim; hoewel ik denk dat de dubbele verpakking en piepschuim echt de bedoelig was, is het met het oog op het... Dubbelverpakt: doos strak in doos, product zelf zat stevig verpakt in een mal van piepschuim; hoewel ik denk dat de dubbele verpakking en piepschuim echt de bedoelig was, is het met het oog op het milieu misschien iets te veel materiaal.. Wellicht te overwegen waard de piepschuim en/of dozen te herbruiken (dat we het ergens in kunnen leveren)?

Reactie House for Interior:

Dank voor je reactie. Hoewel wij en onze fabrikanten zeker de hoeveelheid verpakking proberen te minimaliseren, moeten wij ook rekening houden met de kwetsbaarheid van de artikelen zelf. Bij minder... Dank voor je reactie. Hoewel wij en onze fabrikanten zeker de hoeveelheid verpakking proberen te minimaliseren, moeten wij ook rekening houden met de kwetsbaarheid van de artikelen zelf. Bij minder goed verpakte artikelen zal dit meteen leiden tot meer kapotte artikelen tijdens het vervoer. Veel plezier met je bestelling. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Frank

Prima!

hulp in de chat was prima en de levering was snel!

er zat een oude factuur in de doos

Reactie House for Interior:

Dank voor je reactie. Uit de email die we van je gekregen hebben, is ons duidelijk geworden dat er per abuis een verkeerde pakbon bij je bestelling is gedaan. Gelukkig heb je wel het goede artikel... Dank voor je reactie. Uit de email die we van je gekregen hebben, is ons duidelijk geworden dat er per abuis een verkeerde pakbon bij je bestelling is gedaan. Gelukkig heb je wel het goede artikel ontvangen. Veel plezier ermee. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Prima webwinkel. Bestelling volgens afspraak geleverd.

Heldere uitleg, duidelijke webwinkel. Aflevering conform afspraak

Eenduidigheid van termen. In eerste instantie staat er bij omschrijving "zilver", later blijkt dit rvs te zijn.

Top! Snelle levering.

Caro

Erg mooie producten, goeie service en snelle levering. Helemaal top dus!!

Goeie service

Snelle levering. Spullen zijn goed verpakt. Had de avond daarvoor om 20.00 uur besteld en ook echt de volgende dag in huis!

Snelle levering, netjes verpakt en goede service.

Geen, ga zo door

Zeer goed

Snel

Geen mail dat post NL zou leveren die dag, dus ik was niet thuis bij de levering ( bij de buren afgeleverd)

Reactie House for Interior:

Dank voor je bestelling en je review. Wij sturen een email als een bestelling is ingepakt en als deze is verstuurd. In deze laatste email staat ook de track-and-trace met de dag van bezorging. Op 3... Dank voor je bestelling en je review. Wij sturen een email als een bestelling is ingepakt en als deze is verstuurd. In deze laatste email staat ook de track-and-trace met de dag van bezorging. Op 3 september is deze email aan je verstuurd. Is deze email misschien in je spam terecht gekomen? Vriendelijke groet, Joost, House for Interior