De eerste maal en zeer correct verlopen.

Zeer snelle reacties via mail.

Uitstekende levering

Ik had bij House for Interior online een poef besteld. Achteraf bleek dat ik de verkeerde had besteld. Mijn verzoek om de bestelling te annuleren werd snel en zonder problemen gedaan. Vervolgens...

Mooie website, mooie producten. Persoonlijke benadering.

Het gewicht van bepaalde producten vermelden.

H borgman

Perfect

Dank je voor je beoordeling. Fijne dag verder, Joost, House for Interior

Prachtige producten

Heel snel contact

Reactie House for Interior:

Dank voor je reactie. Veel plezier met dit prachtige vloerkleed. M.v.g. Joost, House for Interior

Frieda

Doordat mijn aankoop door een defect werd bezorgt werd het direct opgelost en kreeg ik mijn aankoop de volgende dag in goede orde binnen.

Snelle na levering.

Ik zou de artikelen beter verpakken, om schade te voorkomen.

Reactie House for Interior:

Dank voor je reactie. Wij hebben de breekbare artikelen in ons assortiment, waar nodig, opnieuw laten verpakken. Helaas wordt er ook door postbedrijven niet altijd even zuinig met pakketten omgegaan, dus helemaal uitsluiten kunnen we dit probleem helaas niet. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Onlangs heb ik via de webshop een bestelling geplaatst. Mijn ervaring met betrekking tot het bestellen via de webshop en het contact met House for Interior is zeer goed.

De website is overzichtelijk en de beschrijving van de producten is duidelijk.
Vragen worden zeer snel beantwoord en eventuele problemen met betrekking tot een bestelling worden netjes afgehandeld.

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je leuke beoordeling. Veel plezier met je bestelling. Groet, Joost, House for Interior

goede service via chatfunctie

communicatie rond bevestiging betaling en verzenddatum via third party's bijv decohomeq

Reactie House for Interior:

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review in te vullen. Omdat onze email over de genoemde verbeterpunten niet door je beantwoord is, willen we dit alsnog hier toelichten.

Op het moment dat wij een bestelling ontvangen, wordt deze automatisch naar ons distributiecentrum gestuurd en krijgt de klant van ons een orderbevestiging, vervolgens een bevestiging dat de bestelling is ingepakt en daarna nog een bevestiging dat je bestelling is verstuurd met de track-and-trace code.

Als er problemen zijn met een artikel of bestelling, dan zullen wij deze altijd in samenwerking met de klant zo snel mogelijk oplossen.

Nogmaals bedankt voor je bestelling en graag tot een volgende keer bij House for Interior. M.v.g. Joost, House for Interior

Zeer goed, goede prijs snelle service

Snel geleverd

Minder verpakkingsmateriaal gebruiken
Bij gebruik van site op mobiel lastig om de submenus uitbrengen klappen

Reactie House for Interior:

Hartelijk dank voor je reactie. Wij zijn actief bezig met ons verpakkingsmateriaal. Aangezien vele producten uit ons assortiment breekbaar zijn, proberen wij continue de juiste balans te vinden tussen goed verpakken om beschadiging te voorkomen en aan de andere kant de verpakking daar waar mogelijk zoveel mogelijk te beperken. Dank dat je dit wederom onder de aandacht hebt gebracht. M.v.g. Joost, House for Interior