Ester

Cloud toiletrolhouder

Snelle reactie en duidelijke feedback ivm levering

Niets op aan te merken

Roy

Geweldig! Mooi product, snel en goed geleverd.

Snelle correcte levering

Dank voor je review. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Ruud

Producten voldoen geheel volgens beschrijving en verwachting

Service en kwaliteit. Accuraat gehandeld op extra verzoekje

Misschien wat meer producten in jullie assortiment?

Reactie House for Interior:

Dank voor je review! Veel plezier met de Lightswing. Vriendelijk groet, Joost, House for Interior.

Stephanie Griemink

Mooie site, goed aanbod

Site is mooi, aanbod is goed

Ik heb het retourproces niet als gebruikersvriendelijk ervaren. Neem Bol.com als voorbeeld. Alles automatisch, niet hoeven wachten op retourlabels of rare formulieren in hoeven vullen.

Reactie House for Interior:

Dank voor je review. Wij maken naast onze eigen webshop, ook gebruik van externe verkoopsites zoals Bol.com en Fonq. Omdat deze platforms ieder hun eigen retourproces hebben, moeten we daar in ons... Dank voor je review. Wij maken naast onze eigen webshop, ook gebruik van externe verkoopsites zoals Bol.com en Fonq. Omdat deze platforms ieder hun eigen retourproces hebben, moeten we daar in ons eigen retourproces ook rekening mee houden. Zodra je aangeeft (met bijvoorbeeld een korte email) dat je iets retour wil sturen, krijg je van ons een gratis retourlabel. Het is me niet helemaal duidelijk op welke "rare formulieren" je doelt. Wij proberen het retourneren voor onze klant namelijk zo eenvoudig mogelijk te maken. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Sonja

Reactie House for Interior:

Dank voor je review. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior.

Jennifer Kammerlander

Snelle service

Overzichtelijke website

Geen aanvullingen

Sandra

Top! Goede informatie en snelle levering

Snel geleverd. Fragiel product perfect in orde.

PostNL in deze tijd niet zo 'de schuld geven' omdat het een dagje uit liep.

Reactie House for Interior:

Dank voor je reactie. Normaal gesproken worden al onze bestellingen de volgende dag (indien voor 21:00 besteld) geleverd. Op het moment dat deze belofte niet waar gemaakt kan worden, dan brengen wij... Dank voor je reactie. Normaal gesproken worden al onze bestellingen de volgende dag (indien voor 21:00 besteld) geleverd. Op het moment dat deze belofte niet waar gemaakt kan worden, dan brengen wij onze klanten daar zo snel mogelijk van op de hoogte. Zij verwachten hun bestelling immers op de afgesproken dag. De ervaring leert dat klanten ook graag willen weten wat of waar de bestelling vertraging heeft opgelopen. Door de combinatie van drukte en extra corona-maatregelen heeft PostNL op dit moment grote moeite in het hele land om alles op tijd op te halen bij de distributiecentra, te verwerken en te bezorgen. Daar hebben wij alle begrip voor en deze informatie hebben we dan ook met onze klanten gedeeld. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Pieter - ftrprf.com

Uitmuntend

ontzettend goede service, sneller geleverd dan aangegeven, topkwaliteit, super prijs/kwaliteit

nu besteld via fonq, maar eigenlijk had ik dat liever rechtstreeks gedaan (ik kende jullie alleen niet)

Reactie House for Interior:

Dank je wel voor je mooie review. Veel plezier met de hanglamp. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Frederik

Prachtig Marokkaans tapijt gekocht.

Zeer smaakvolle artikelen die keurig op tijd geleverd worden.

Reactie House for Interior:

Veel plezier met dit mooie Marokkaanse vloerkleed. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior