Top! Snelle levering.

Caro

Erg mooie producten, goeie service en snelle levering. Helemaal top dus!!

Goeie service

Snelle levering. Spullen zijn goed verpakt. Had de avond daarvoor om 20.00 uur besteld en ook echt de volgende dag in huis!

Snelle levering, netjes verpakt en goede service.

Geen, ga zo door

Zeer goed

Snel

Geen mail dat post NL zou leveren die dag, dus ik was niet thuis bij de levering ( bij de buren afgeleverd)

Reactie House for Interior:

Dank voor je bestelling en je review. Wij sturen een email als een bestelling is ingepakt en als deze is verstuurd. In deze laatste email staat ook de track-and-trace met de dag van bezorging. Op 3 september is deze email aan je verstuurd. Is deze email misschien in je spam terecht gekomen? Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Snelle levering, goede prijs, achteraf betalen mogelijk

Mooie vormgeving

Bij bestelling werd levering voor de volgende dag beloofd en dat werd 1 dag later

Reactie House for Interior:

Dank voor je reactie. Hoewel ons distributiecentrum er in samenwerking met PostNL alles aan doet om orders zo snel mogelijk te verwerken, komt het soms voor dat bestellingen, in tijden van grote drukte, vertraging op lopen. Wij doen er alles aan om dat aantal tot een minimum te beperken. Dank voor je bestelling en een fijne dag verder. Vriendelijke groet, Joost, House for Interior

Arlette Wierenga

Bestelling prima afgeleverd en snelle service

Duidelijk

Niet

X

De eerste maal en zeer correct verlopen.

Zeer snelle reacties via mail.