Fien Van den Heuvel - van Schaijk

J.g.l.

Goede kwaliteit

Blijf lang zitten

Kuijpers

Groot aanbod, duidelijke teksten en foto's enkel de afmeting is lastig in te schatten.

overzichterlijk, snelle service

Wendy Stok

Mijn bestelling is netjes geleverd. Maar de service vind ik zeer slecht! Ik heb telefonisch via de voicemail mijn telefoonnummer achtergelaten met een terugbel verzoek maar ben nooit terug gebeld.... Mijn bestelling is netjes geleverd. Maar de service vind ik zeer slecht! Ik heb telefonisch via de voicemail mijn telefoonnummer achtergelaten met een terugbel verzoek maar ben nooit terug gebeld. Daarnaast heb ik een gedeelte van mijn bestelling die ik retour wil sturen, heb hier een mail over gestuurd maar ook hier echter geen reactie op

Snelle levering. Mooie steentjes voor een goeie prijs.

Mariejan

Snelle levering goede prijsklasse

Uitgebreide keuzes

Mirjam

Helaas niet zo goed

Mooie website

Bettina

Uitstekend

Snelle terug koppeling, en actie.

Rowena

Normaal wel goed. Alleen de laatste bestelling die ik afgelopen woensdag ochtend heb besteld heb ik nu nog niet binnen. Terwijl er op de site staan ma woe vrij voor 13.00 besteld zelfde dag... Normaal wel goed. Alleen de laatste bestelling die ik afgelopen woensdag ochtend heb besteld heb ik nu nog niet binnen. Terwijl er op de site staan ma woe vrij voor 13.00 besteld zelfde dag verzonden. Dus hoop dat ik het vandaan of anders morgen binnen heb. En dan heb ik er een week opgewacht.

Volop keuze

Marion

Na de bestelling duurde het even voor ik het binnen had, even gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan er was iets mis gegaan met het verzenden,het werd gelijk opgelost en de andere dag had ik... Na de bestelling duurde het even voor ik het binnen had, even gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan er was iets mis gegaan met het verzenden,het werd gelijk opgelost en de andere dag had ik mijn bestelling keurig verpakt en compleet in huis .

Het werd gelijk opgelost,
Duidelijke site.

Yvon Neerings.

Zeer snelle levering

Mooie producten , goede kwaliteit en mooie prijs.