Gastvrijheid/service
Keuken
Receptie
Hygiëne
Prijs/kwaliteit

Zeer gastvrij hotel met uitstekende ligging en vriendelijk personeel

De ligging en vooral de vriendelijkheid van het personeel.
Het ontbijt en diner is heel goed

Tips/verbeterpunten

Ik vond persoonlijk de matrassen wat zacht

Angela

Prachtige Ligging en heel gastvrij personeel

Top Hotel super gastvrij

M.v.Amstel

Super

Te veel om op te noemen ik kom er al sinds 1990 en het is super,kom iedere keer weer terug

Tips/verbeterpunten

Ik had kamer 56 als het raam open staat,ligt de kamer naast de afvoerpijp van de gebakkeneieren van het ontbijt,dus je ruikt de gebakken spek.Het is niet zo slim,ontbijt iemand om 07,30 uur dan word... Ik had kamer 56 als het raam open staat,ligt de kamer naast de afvoerpijp van de gebakkeneieren van het ontbijt,dus je ruikt de gebakken spek.Het is niet zo slim,ontbijt iemand om 07,30 uur dan word door de STANK gewekt

J.M. Strooper

Prima !

Vriendelijkheid van AL het personeel
De ligging

Tips/verbeterpunten

Iemand om me in te stoppen, 's avonds, ha, ha
Alles was prima !

a. coppoolse

Goed hotel, klantvriendelijk

heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet
vriendelijk en gastvrij personeel

ton & gerda brans

Zeer goed & vriendelijk; een warm onthaal & professionele dienstverlening.

persoonlijke en begripsvolle behandeling; aandacht voor millieu-aspecten zoals effect van wasgoedbehandeling, byzondere kwaliteit van gastvrije verzorging, ook als er een grote in- uitstroom van... persoonlijke en begripsvolle behandeling; aandacht voor millieu-aspecten zoals effect van wasgoedbehandeling, byzondere kwaliteit van gastvrije verzorging, ook als er een grote in- uitstroom van buspassagiers is tijdens het ontbijt.
Kortom: wij konden het niet beter treffen en zullen dat overal zo laten weten bij familie, vrienden, enz.

Tips/verbeterpunten

De toelichting op het gebruik van de tv zou nog iets aan gebruiksgemak kunnen winnen als ergens vermeld wordt dat er bovenop het tv-toestel een schakelaar is die (soms?) ingedrukt moet worden om het... De toelichting op het gebruik van de tv zou nog iets aan gebruiksgemak kunnen winnen als ergens vermeld wordt dat er bovenop het tv-toestel een schakelaar is die (soms?) ingedrukt moet worden om het signaal van de afstandsbediening te kunnen ontvangen.

Een heel fijn weekend gehad in jullie hotel/restaurant, met 7 volwassenen en 8 kinderen.
Werden vriendelijk ontvangen door de eigenaars. De slaapplaatsen, het eten, de sfeer, de feestruimte, het personeel; het was allemaal dik in orde. En.....ik vond jullie erg kindvriendelijk.
Volgende dag een lunch voor een groter gezelschap en dat was ook prima.

Mevr.Grootenboer

Een gastvrij hotel , waar een gast zich welkom voelt .

Vriendelijk personeel Heerlijk eten Prima service uitstekende hygiene
Wij waren er voor de vierde keer , nu samen met onze kinderen en kleindochter .
Het was een kado voor ons 50...
Vriendelijk personeel Heerlijk eten Prima service uitstekende hygiene
Wij waren er voor de vierde keer , nu samen met onze kinderen en kleindochter .
Het was een kado voor ons 50 jarig huwelijk .
Het was een top weekend , mede dank zij de medewerkers van Ruimzicht , onze dank daarvoor .

Tips/verbeterpunten

Nee , ik heb geen verbeter punt .

Goed en vriendelijk

Goede ligging, Goede parkeergelegenheid.
Vriendelijk personeel. Goede uitvalbasis voor diverse doeleinden

Tips/verbeterpunten

Probeer tijdig de tand destijds tegen te gaan. Door tijdig reparaties en onderhoud te doen aan schilderwerk en kleine mankamentjes

Fam Stegeman, Heino

Keurig hotel, prachtig terras en ruime parkeerplaats.

Iedereen was erg zorgzaam voor mijn gehandicapte vrouw.
Prima uitvalbasis voor wandelaars en fietsers

Tips/verbeterpunten

Misschien enkele (ruime) kamers beschikbaar maken voor de minder valide gasten