Gastvrijheid/service
Keuken
Receptie
Hygiëne
Prijs/kwaliteit

Handig bij de OAD opstapplaats, mooie omgeving

niet dat ik me herinner

Goede algemene indruk - prettige ontvangst - leuke medewerkers - vriendelijk - flexibel - hulpvaardig.

Centrale ligging - goed bereikbaar - goede ontvangst - vriendelijk medewerkers - nette schone kamers - goed ontbijt - lekker diner. Veel fiets en wandel mogelijkheden vanuit Hotel.

Tips/verbeterpunten

Enige kamers zijn wel aan renovatie toe (oudere gedeelte) - kamerdeuren slaan wel erg hard dicht (bijv. 1e etage kmr. 30 -> kmr. 23) Wat meer lounge mogelijkheden in/of bij de entree, wat meer... Enige kamers zijn wel aan renovatie toe (oudere gedeelte) - kamerdeuren slaan wel erg hard dicht (bijv. 1e etage kmr. 30 -> kmr. 23) Wat meer lounge mogelijkheden in/of bij de entree, wat meer "zitjes", bij slecht weer gauw vol, dan alleen mogelijk om in het restaurant/serre te zitten. De fietsenstalling zal/kan soms vol zijn, staan aardig wat huurfietsen zodat de fietsen van de gasten er met moeite bij ingezet kunnen worden.

Jos Weghorst

Netjes en schone lokatie

Het is erg schoon en netjes.
Zeer vriendelijk personeel

Tips/verbeterpunten

Bij het ontbijt s'morgens mis ik kleine lepels voor bijvoorbeeld de yoghurt op te eten

Edelaar

Een heel fijn hotel om ene paar dagen te verblijven.
gemoedelijk
rustig
zonder veel poespas een hotel waar je jezelf thuis voelt.

de gastvrijheid en de wijze waarop al het personeel met zorg aandacht besteed aan gestelde vragen door gasten.
het personeel laatwelke op elk tijdstip van de dag een vriendelijke indruk...
het personeel laatwelke op elk tijdstip van de dag een vriendelijke indruk zien.
het personeel lijkt werkelijk plezier en lol te beleven in het horeca werk

de warmte in de kamer
vooral in de nacht hebben wij hier hinder van ondervonden

Familie W. Pluimert

Netjes en zeer gastvrij, in een woord je welkom voelen !!. Indien mogelijk wordt aan al je wensen voldaan! Zeer enthousiast en gezellige benadering door het hele team.

Gastvrijheid, blijde uitstraling en enthousiasme van het personeel en directie. Hele goed keuken met zalig eten.

Tips/verbeterpunten

Renovatie van schuifdeur naar natte ruimte (kamer 53). Harde vloeren, dus geen vloerbedekking. Mogelijkheid ramen die meer open kunnen voorbeeld kantelramen die je ook gewoon wijder open kunt zetten.

Evert vd Leeden

Wat een fantastisch hotel. Je voelt je er vanaf het 1e moment thuis. Super klantvriendelijk, uitstekend ontbijt, heerlijke keuken, prima slaapkamers, prachtige omgeving. Een absolute aanrader. Kom... Wat een fantastisch hotel. Je voelt je er vanaf het 1e moment thuis. Super klantvriendelijk, uitstekend ontbijt, heerlijke keuken, prima slaapkamers, prachtige omgeving. Een absolute aanrader. Kom er zeker terug. Gr Evert van der Leeden.

De betrokkenheid bij de klant.

Jeroen

Prima!

Gastvrijheid, lekker eten, goed slapen: Ruimzicht is een echt hotel zoals het hoort te zijn

Alles is prima!

Bert

Goed. Zie 'sterke punten' en 'verbeterpunten'.

Gastvrijheid, vriendelijkheid personeel, volop parkeergelegenheid, kamer was - hoewel niet groot en qua inrichting gedateerd - erg netjes en schoon, prima bedden, keurig en functioneel sanitair in... Gastvrijheid, vriendelijkheid personeel, volop parkeergelegenheid, kamer was - hoewel niet groot en qua inrichting gedateerd - erg netjes en schoon, prima bedden, keurig en functioneel sanitair in de badkamer.

Tips/verbeterpunten

In de dagen vóór ons verblijf was het warm geweest (inmiddels was de buitentemperatuur net boven de 20 graden) maar de voorbije warmte zat nog in de kamer. Het was erg warm en benauwd en niet koel... In de dagen vóór ons verblijf was het warm geweest (inmiddels was de buitentemperatuur net boven de 20 graden) maar de voorbije warmte zat nog in de kamer. Het was erg warm en benauwd en niet koel te krijgen, ook niet met deur en raam open en de losse ventilator volop blazend. In de gang buiten de kamer was het aanmerkelijk koeler/aangenamer, een airco zou ERG prettig zijn geweest, zou er niet willen verblijven en slapen onder echt zomerse omstandigheden. Verder is het mini-tv-toestel echt te klein (vanaf het bed aan de raamkant was de ondertiteling amper te lezen) en ook de beeld-/zenderkwaliteit slecht. Ook wordt er geadverteerd met 'gratis WiFi op de kamer' maar in onze kamer (29) was de WiFi-sterkte nauwelijks tot niet aanwezig (App-en lukte soms wel en soms niet, iets opzoeken op internet - laat staan een youtube-filmpje bekijken- vaker niet dan wel). Oh ja; ook een klein koelkastje op de kamer zou trouwens erg prettig zijn.
Dit lijkt een negatieve klaagzang maar zo is het zeker niet bedoeld; ons verblijf was al met al erg prettig, mede dankzij de genoemde 'sterke punten'; maar de hier genoemde aspecten en dan vooral de warmte/benauwdheid op de kamer bij zomers weer zijn echt voor verbetering vatbaar. Zou zeker terugkomen maar niet in de zomer op deze of een soortgelijke kamer.

M.J. Kastelein-Brak

vriendelijke medewerkers
heerlijk diner
tuin keurig onderhouden

ga zo door

we komen graag nog een keertje terug