Gastvrijheid/service
Hygiëne
Prijs/kwaliteit

Jeroen

Prima!

Gastvrijheid, lekker eten, goed slapen: Ruimzicht is een echt hotel zoals het hoort te zijn

Alles is prima!

Bert

Goed. Zie 'sterke punten' en 'verbeterpunten'.

Gastvrijheid, vriendelijkheid personeel, volop parkeergelegenheid, kamer was - hoewel niet groot en qua inrichting gedateerd - erg netjes en schoon, prima bedden, keurig en functioneel sanitair in de badkamer.

Tips/verbeterpunten

In de dagen vóór ons verblijf was het warm geweest (inmiddels was de buitentemperatuur net boven de 20 graden) maar de voorbije warmte zat nog in de kamer. Het was erg warm en benauwd en niet koel te krijgen, ook niet met deur en raam open en de losse ventilator volop blazend. In de gang buiten de kamer was het aanmerkelijk koeler/aangenamer, een airco zou ERG prettig zijn geweest, zou er niet willen verblijven en slapen onder echt zomerse omstandigheden. Verder is het mini-tv-toestel echt te klein (vanaf het bed aan de raamkant was de ondertiteling amper te lezen) en ook de beeld-/zenderkwaliteit slecht. Ook wordt er geadverteerd met 'gratis WiFi op de kamer' maar in onze kamer (29) was de WiFi-sterkte nauwelijks tot niet aanwezig (App-en lukte soms wel en soms niet, iets opzoeken op internet - laat staan een youtube-filmpje bekijken- vaker niet dan wel). Oh ja; ook een klein koelkastje op de kamer zou trouwens erg prettig zijn.
Dit lijkt een negatieve klaagzang maar zo is het zeker niet bedoeld; ons verblijf was al met al erg prettig, mede dankzij de genoemde 'sterke punten'; maar de hier genoemde aspecten en dan vooral de warmte/benauwdheid op de kamer bij zomers weer zijn echt voor verbetering vatbaar. Zou zeker terugkomen maar niet in de zomer op deze of een soortgelijke kamer.

M.J. Kastelein-Brak

vriendelijke medewerkers
heerlijk diner
tuin keurig onderhouden

ga zo door

we komen graag nog een keertje terug

Zeer gastvrij hotel met uitstekende ligging en vriendelijk personeel

De ligging en vooral de vriendelijkheid van het personeel.
Het ontbijt en diner is heel goed

Tips/verbeterpunten

Ik vond persoonlijk de matrassen wat zacht

Angela

Prachtige Ligging en heel gastvrij personeel

Top Hotel super gastvrij

M.v.Amstel

Super

Te veel om op te noemen ik kom er al sinds 1990 en het is super,kom iedere keer weer terug

Tips/verbeterpunten

Ik had kamer 56 als het raam open staat,ligt de kamer naast de afvoerpijp van de gebakkeneieren van het ontbijt,dus je ruikt de gebakken spek.Het is niet zo slim,ontbijt iemand om 07,30 uur dan word door de STANK gewekt

J.M. Strooper

Prima !

Vriendelijkheid van AL het personeel
De ligging

Tips/verbeterpunten

Iemand om me in te stoppen, 's avonds, ha, ha
Alles was prima !

a. coppoolse

Goed hotel, klantvriendelijk

heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet
vriendelijk en gastvrij personeel

ton & gerda brans

Zeer goed & vriendelijk; een warm onthaal & professionele dienstverlening.

persoonlijke en begripsvolle behandeling; aandacht voor millieu-aspecten zoals effect van wasgoedbehandeling, byzondere kwaliteit van gastvrije verzorging, ook als er een grote in- uitstroom van buspassagiers is tijdens het ontbijt.
Kortom: wij konden het niet beter treffen en zullen dat overal zo laten weten bij familie, vrienden, enz.

Tips/verbeterpunten

De toelichting op het gebruik van de tv zou nog iets aan gebruiksgemak kunnen winnen als ergens vermeld wordt dat er bovenop het tv-toestel een schakelaar is die (soms?) ingedrukt moet worden om het signaal van de afstandsbediening te kunnen ontvangen.

Een heel fijn weekend gehad in jullie hotel/restaurant, met 7 volwassenen en 8 kinderen.
Werden vriendelijk ontvangen door de eigenaars. De slaapplaatsen, het eten, de sfeer, de feestruimte,...