Hot Town

Hot Town Ook benieuwd naar feedback over de webshop Hot Town? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company98
9.8/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Hot Town met 9.8/10. Gebaseerd op 98 ervaringen.
Professionaliteit
Zeer goed (9/10)
Kwaliteit optreden
Zeer goed (9/10)

Jan van Roosmalen / Van Roosmalen Groep Volvo

Het was mede door hot town een sùper avond!!.
top van opbouw tot eind!.
helemaal top; we hadden het feest op een zeer warme dag, daardoor kwamen gasten pas later binnen om te dansen.... maar; daarom speelden ze een half uur door!! .
super!!.
super bedankt jullie allemaal! volgende keer weer!!.
jan van roosmalen.

Mark

Bij de aanvraag hebben we aangegeven dat de bruiloft voor enkele honderden gasten zou zijn en dat er een grote groep kinderen en jongeren met een meervoudig complexe beperking aanwezig zou zijn..
de interactie met hun was voor ons van groot belang..
het was in één woord fantastisch!.
deze band maakte van onze bruiloft een spectaculair feest waar alle gasten al weken over na praten..
de interactie met onze kwetsbare doelgroep, maar ook met de gasten en ons als bruidspaar was uniek..
wij hebben nog nooit eerder zo iets mee gemaakt..
hot town, .
bedankt!.

Volvo van Roosmalen / Jessica Mutsaers
Volvo van Roosmalen / Jessica Mutsaers
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat een top band, super genoten! klasse met een hoofdletter k..
groeten jessica.

Hot Town 1 beoordeling

Na een vlotte en prettige organisatie van de avond hebben we echt een knal feest gehad! nu rui twee weken later wordt er nog gesproken over deze gezellige en sfeervolle avond. dank jullie wel hot town voor het onvergetelijk maken van ons bedrijfsuitje!.

Mandy de Beer

Na het zien van jullie video's waren de verwachtingen hoog. uiteindelijk hebben jullie al onze verwachtingen overtroffen. chapeau!.

wild enthousiaste klant

In één woord...fantastisch....
wat een show! wat een energie! wat een kwaliteit! wat een stemmen! geweldige dans....
fantastische avond gehad! nog nooit zoveel complimenten op 1 dag gehad.....

Martijn Jungst
Martijn Jungst
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fantastische show! headliner waardig!.

Romy

Jullie hebben maastricht goed op z'n kop gezet. we hadden een 'band' geboekt. maar jullie zijn een complete show. hopelijk is hot town er volgende jaar weer bij!.

Sjors Lemmens, Kings Night Maastricht
Sjors Lemmens, Kings Night Maastricht
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dit is echt klasse!! muzikaliteit en show incl danseressen is van zeer hoog niveau! dankzij diverse zangers en zangeressen blinken ze uit in ieder genre! echte aanrader!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De energie spatte van het podium!.

Bedrijfsinformatie

HotTown is de ultieme belevenis van live entertainment. De beste professionals op gebied van zang, muziek, dans en entertainment zorgen voor een totaal show waar lang over wordt nagepraat.
Adres
Mozartlaan 14