Luciano Graaf

Erg vriendelijk en snelle service.

Chantal van de Broek

Goede kwaliteit hosting en een goede prijs en de service is erg goed. ze staan gewoon dag en nacht voor je klaar en ik vind dat erg prettig. Voor mij hebben ze een nieuwe website gebouwd en de... Goede kwaliteit hosting en een goede prijs en de service is erg goed. ze staan gewoon dag en nacht voor je klaar en ik vind dat erg prettig. Voor mij hebben ze een nieuwe website gebouwd en de website gehost op hun server en een domeinnaam voor ons geregistreerd. Wij zijn heel erg tevreden over dit bedrijf.

Hoe heeft u de support van de klantenservice ervaren

zeer goed en vriendelijk.

Peter van de bunt

Wij hebben een website laten bouwen door dit bedrijf en het persoonlijk contact was erg goed en onze website is erg mooi geworden en was snel online. Ook na het opleveren van onze website was de... Wij hebben een website laten bouwen door dit bedrijf en het persoonlijk contact was erg goed en onze website is erg mooi geworden en was snel online. Ook na het opleveren van onze website was de service erg goed, wij werden altijd goed en snel geholpen zodat wij weer verder konden als wij ergens niet uitkwamen. Ook de hosting en de domeinnaam hebben wij hier laten doen. Alles onder 1 dak met goeie support en service echt een aanrader.

Hoe heeft u de support van de klantenservice ervaren

Goede en snelle support en persoonlijk contact was erg prettig.

Jan Kuipers

Wij zijn al 4 jaar klant en zijn dik tevreden en worden altijd vriendelijk geholpen. Er zijn nog maar weinig bedrijven tegenwoordig waar er nog persoonlijk contact is daarom is hosting en website... Wij zijn al 4 jaar klant en zijn dik tevreden en worden altijd vriendelijk geholpen. Er zijn nog maar weinig bedrijven tegenwoordig waar er nog persoonlijk contact is daarom is hosting en website een echte aanrader.

Hoe heeft u de support van de klantenservice ervaren

De support is gewoon geweldig ze zijn werkelijk altijd bereikbaar zelfs in het weekend.