Reviews

8.8 / 10
3854 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

3854 Reviews

Anoniem

10/10

Prima, deskundig bedrijf


TS

8/10

Super, vriendelijke mensen aan de lijn.
Snelle en soepele levering, ik kreeg een mail met de informatie 15 werkdagen echter mocht ik mijn gordijnen na 1,5 werkweek in ontvangst nemen.


Anoniem

10/10

Wij zijn supertevreden. We zullen direct nog een bestellen.


Paul Giebels

8/10

Duidelijke website, snelle reacties, goede levering


Anoniem

1/10

Ik heb mijn gordijnen nog niet eens toegestuurd gekregen na constante berichten van vertraging...

Reactie Horrentotaalshop.nl:

Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat u wel een uitnodiging heeft ontvangen voor het beoordelen van uw aankoop maar er nog niets geleverd was. Het klopt dat de rolgordijnen met vertraging geleverd zijn. We hebben u hierover op 27 september gebeld maar ik begreep dat u op dat moment in het buitenland verbleef en het telefoontje niet kon beantwoorden. Inmiddels is uw bestelling geleverd. Excuses voor de vertraging.


Sander van Kan

9/10

Buitengewoon positieve ervaring. De hor past als gegoten.


Rinie

3/10

Ontevreden over mijn op maat gemaakte voorzethor. Klachten werden niet echt naar wens opgelost.

Reactie Horrentotaalshop.nl:

Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat vervelend dat uw klacht niet helemaal naar wens is opgelost.

Ik las in de mailwisseling dat de scharnieren op uw hor verkeerd om gemonteerd waren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik begrijp dan ook dat u hier niet blij mee was. We hebben aangeboden om de hor retour te halen en de scharnieren voor om te draaien, maar u heeft laten weten dit zelf te willen/kunnen doen. Nogmaals excuses voor het ongemak.


Jason Luscombe

4/10

Helaas verkeerd gekeken naar meet instructies en precies de maat doorgegeven tussen de twee muren.
Helaas twee te grote rolgordijnen ontvangen thuis en heb er helemaal niets aan.

Reactie Horrentotaalshop.nl:

Wat vervelend te moeten lezen dat uw rolgordijnen te breed besteld zijn. We hebben inderdaad nieuwe met korting aangeboden maar dat dit financieel niet gaat, is natuurlijk erg zuur. Wellicht is het nog een idee om de rolgordijnen smaller te maken. Dit zouden wij eventueel ook als service voor u kunnen doen. Ik verzoek u contact met mij op te nemen zodat ik het hopelijk alsnog voor u op kan lossen. Telefoon: 058-2897955

Met vriendelijke groet,
Wietske - Solano Wonen