Debbie Smit

Heel veel ging er goed, maar 2 belangrijke punten ben ik niet tevreden over:

Heel veel ging er goed, maar 2 belangrijke punten ben ik niet tevreden over:

-> bij de levering van de hor zijn er te kleine schroeven geleverd waardoor ik de losse onderdelen niet goed kon monteren. Ik heb hiervoor eigen grotere schroeven moeten gebruiken omdat de hor onderdelen anders niet bleven zitten. Dit vind ik een kwalijke zaak omdat het gaat om een maatwerk product. Daarbij verwacht ik deugdelijk bevestigingsmateriaal.
-> bij de levering van de hor zat geen instructie hoe ik de onderdelen in elkaar kon zetten, en deze was ook niet goed te vinden op de site

Door deze bovenstaande twee punten zou ik horrentotaalshop niet aanbevelen en dat is jammer want de hor zelf was wel van prima kwaliteit.

Wilma Teunissen

Goed bedrijf en erg vakkundig.

Goede communicatie en zeer net de produkten verpakt.

D. Newman

Solano Ritsscreen Smart sunscreen online besteld bij Solano Wonen/Screenstotaalshop.nl. Bestelling was op tijd klaar voor ophalen zoals afgesproken.
De handleiding voor de sunscreen klopt niet...
De handleiding voor de sunscreen klopt niet helemaal. Er staat b.v. dat de muursteunen gemonteerd moeten worden, terwijl die niet bij het bestelde product horen en ook niet nodig zijn (dit blijkt na telefonisch contact). Er staat ook dat de voorkap gedemonteerd moet worden, maar niet waarom; blijkt niet nodig te zijn - in ieder geval heb ik de sunscreen gemonteerd zonder de kap eraf te halen.
De handleiding voor de Somfy afstandsbediening klopt helaas ook niet - koppelen van afstandsbedieing en sunscreen. Via proberen kwam ik erachter hoe de eerste contact tussen sunscreen en afstandsbediening gemaakt moest worden.
Op hun website staat een duidelijker omschrijving van hoe het moet, maar dan moet je wel weten welke motor erin zit.

P. Kooiman

Uitstekende service.

boerboom bouw en montage

Makkelijk te bestellen

Fam. Slegtenhorst

Mijn screens zijn vorige week allemaal opgehangen door Solano en zeer tevreden over alles. De betrokkenheid van mensen aan de telefoon tot aan de montage is helemaal naar wens.

Richard

Goede prijs

Leveren in afgesproken week

Johan

Slecht, leveren niet wat besteld is en willen dan wel de omkasting komen omruilen maar wanneer je al maanden hebt gewacht op levering van de screens zit je niet te wachten op opnieuw lange... Slecht, leveren niet wat besteld is en willen dan wel de omkasting komen omruilen maar wanneer je al maanden hebt gewacht op levering van de screens zit je niet te wachten op opnieuw lange levertijden. Geen andere oplossing of tegemoet koming mogelijk!

Reactie Horrentotaalshop.nl:

Bedankt voor uw review en fijn dat u de moeite neemt om een beoordeling te schrijven. Helaas in dit geval is er iets niet helemaal goed gegaan, namelijk de stroomkabel is geleverd op een verkeerde... Bedankt voor uw review en fijn dat u de moeite neemt om een beoordeling te schrijven. Helaas in dit geval is er iets niet helemaal goed gegaan, namelijk de stroomkabel is geleverd op een verkeerde positie. Wij hebben nieuwe omkastingen gestuurd + stroomkabels zodat u alsnog een werkend product heeft. Excuses voor de langere levertijden en het ongemak wat u hiervan heeft gehad.

raadschelders

Prima service, het begint met inmeten, de kosten hiervan worden in mindering gebracht bij opdracht. Levering op tijd. bij klacht adequate oplossing.

Familie Buijks

Prima service, heel klantvriendelijk