Netjes en snel.

Aangenaam verrast door de geboden service en kwaliteit van het product.

Van inmeten, tot ophangen, alles tot in de puntjes verzorgt, niks op aan te merken!

Koster

Prima bedrijf en service

V mook

Super goed! Product voldoet aan verwachtingen en is verweg de goedkoopste!

Van Klooster

Duidelijke website
Eenvoudig keuze te maken
Kwalitatief goede producten, exact op maat.
Goed verpakt snel thuisbezorgd

Aanrader!

Prima klantenservice, goed product

John

Mooie jaloezieën

Ko

De ontvangst en uitleg in de showroom was zeer goed. Het uiteindelijk ontvangen produkt is redelijk. De kwaliteit van het huismerk jaloezieën is minder dan getoond in de showroom en de... De ontvangst en uitleg in de showroom was zeer goed. Het uiteindelijk ontvangen produkt is redelijk. De kwaliteit van het huismerk jaloezieën is minder dan getoond in de showroom en de montagebeugels van de afdeklat passen niet goed. Geen reactie op een klacht.

Reactie Horrentotaalshop.nl:

Naar aanleiding van uw opmerking, heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Eerder is wel op uw klacht gereageerd maar blijkbaar was dit toch niet helemaal naar tevredenheid en dat is natuurlijk... Naar aanleiding van uw opmerking, heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Eerder is wel op uw klacht gereageerd maar blijkbaar was dit toch niet helemaal naar tevredenheid en dat is natuurlijk vervelend. Ik heb nu voorgesteld om onze monteurs naar de jaloezieën te laten kijken en eventueel de afdeklatten er voor u op te zetten. Dit was vooralsnog niet nodig, maar mocht u zich bedenken, dan kunt u hier altijd op terugkomen. Overigens is uw product wel identiek aan de jaloezie in de showroom. Mocht u in de buurt zijn, dan bent u uiteraard welkom en kunnen wij dit met u bespreken.