Steven Reyniers

Zeer goed, mijn rolluiken waren goed ingepakt tegen eventuele schade

Meesters

Prettig
Snel geleverd
En makkelijk zelf te monteren

Vriendelijke correcte service

P. de Graaff

Plaatsing van meerdere screens tegen zonlicht

Niet de nauwkeurigste telefoon advies, maar voor de rest, prima.

Allround Klusbedrijf Oostrom

Snel,correct en netjes

Davy christiaens

Goede service,met kwaliteitsptoducten

Rico

Beginnend met de positieve punten: Bestellen verloopt vlot, transport prima geregeld. Klantenservice is vriendelijk.

Dan negatieve punten: In ons geval mbt pliségordijn tbv lichtkoepel....

Dan negatieve punten: In ons geval mbt pliségordijn tbv lichtkoepel. Volgens de website ook op de dag te plaatsen. Je moet dan een kier zelf uitvullen, zo staat het op de site. Echter, wat er mee bedoelt wordt, is dat er ook geen bevestigingsbeugels oid voor de zijgeleidingsprofielen worden meegeleverd. Hier moet je dus zelf iets op fabrieken. En wat al helemaal niet wordt vermeld, is dat de profielen van het gordijn zelf aan één kant open zijn. En als je het op de dag monteert, dan zitten die open profielen precies in het zicht. Nu hebben we dus een best prijzig pliségordijn wat er verder goed uit ziet, echter met die lelijke open profielen. Dit had op de site moeten staan, dan hebben we de plisé niet gekocht.

Poortvliet

Alles is prima verlopen, geen opmerkingen

van der schoor

We hebben een uitstekende ervaring opgedaan met de online bestelling van een binnenzonwering.