Meike

Online een plissegordijn besteld, er staat duidelijk omschreven hoe je de afmetingen zelf kan doen en waar je rekening mee moet houden. Prettige website.
Product is bezorgd met 5...
Product is bezorgd met 5 waarschuwingen wat betreft het kikkerkoord en hoe je het koord moet bevestigen en niet 1 beschrijving hoe je het gordijn bevestigd. Dit vonden wij wel opmerkelijk.

Mariska Hoeks

Prima website, veel keuze, duidelijke omschreven product, maatwerk, lange levertijd, geen montagehandleiding bij ontvangen product.

Nico Willaerts

Screen besteld en tevreden van werkwijze

Jeanet

Elektrisch plisse voor lichtstraat besteld. Foutieve informatie verstrekt over plisse toebehoren. Hierdoor is het plisse niet werkzaam. Gebrek aan technische ondersteuning. Kan de firma niet... Elektrisch plisse voor lichtstraat besteld. Foutieve informatie verstrekt over plisse toebehoren. Hierdoor is het plisse niet werkzaam. Gebrek aan technische ondersteuning. Kan de firma niet aanbevelen ondanks snelle orderverwerking.

Fam. Brattinga

Zeer tevreden met de artikelen die wij bij jullie hebben gekocht.1 min puntje bij het screen die wij besteld hadden zaten geen schroeven bij.

K Polman

Na een vaste horreur besteld te hebben kwamen we(na levering)erachter dat we een verkeerde maat opgegeven te hebben helaas was de deur beschadigd na wat heen en weer gemail is de deur vervangen voor... Na een vaste horreur besteld te hebben kwamen we(na levering)erachter dat we een verkeerde maat opgegeven te hebben helaas was de deur beschadigd na wat heen en weer gemail is de deur vervangen voor een nieuwe in de goede maat.Het heeft even geduurd maar we zijn er blij mee

Happy-Living

Heel goede service