Fam. Brattinga

Zeer tevreden met de artikelen die wij bij jullie hebben gekocht.1 min puntje bij het screen die wij besteld hadden zaten geen schroeven bij.

K Polman

Na een vaste horreur besteld te hebben kwamen we(na levering)erachter dat we een verkeerde maat opgegeven te hebben helaas was de deur beschadigd na wat heen en weer gemail is de deur vervangen voor... Na een vaste horreur besteld te hebben kwamen we(na levering)erachter dat we een verkeerde maat opgegeven te hebben helaas was de deur beschadigd na wat heen en weer gemail is de deur vervangen voor een nieuwe in de goede maat.Het heeft even geduurd maar we zijn er blij mee

Happy-Living

Heel goede service

Daan Minkhorst

Slecht

Tom van Wassenberg

Perfect

Frank Solinger

Ik ben vriendelijk en met respect behandeld. De Medewerker heeft mij geholpen met het inladen van het product.

G.A. Weder

(Plissé hordeuren) Informatie op de website kan duidelijker, met name de wijze van levering en de handelingen voor montage, maatvoering van de elementen. Uiteindelijk staat alles er wel maar niet... (Plissé hordeuren) Informatie op de website kan duidelijker, met name de wijze van levering en de handelingen voor montage, maatvoering van de elementen. Uiteindelijk staat alles er wel maar niet altijd op een makkelijke logisch vindbare plaats. Aan per email gestelde vragen wordt onvoldoende aandacht besteed en dus onvoldoende antwoord gegeven. Men vervalt al snel in "laat maat inmeten", wat in combinatie met de wijze van levering (geen maatwerk in de breedte) weinig nuttig is.
Technisch gezien: monteren met de plakstrippen werkt niet. Ondanks een nieuw, vlak en ontvet kozijn houden de plakstrippen niet. Ook bij het daarna verwijderen van de balk om de plakstrippen vast te schroeven komen de plakstrippen van het kozijn. Deze dienen dus nauwkeurig ingemeten en aangebracht te worden (niets daarover in de montage handleiding).

Fam. de Roo

Prima geholpen weer. Eerdere ervaring was al positief

G Westerink

Net betrouwbaar bedrijf