Bieden geen gepaste oplossing voor een probleem met mijn rolluik.

Heel tevreden met onze nieuwe screens en gordijnen. Goede service, prima contact en we kwamen hier veel goedkoper uit.

Rolgordijn is mooi afgewerkt

Nel van der Werf

Topbedrijf. Nadat we eerst kleurstaaltjes hebben aangevraagd, en die ook al meteen de volgende dag ontvingen, hebben we een meetafspraak gemaakt. André is langs geweest en heeft ons zeer goed... Topbedrijf. Nadat we eerst kleurstaaltjes hebben aangevraagd, en die ook al meteen de volgende dag ontvingen, hebben we een meetafspraak gemaakt. André is langs geweest en heeft ons zeer goed geholpen en van het juiste advies voorzien. Daarna offerte ontvangen en gevraagd of wij door onze aanstaande verhuizing alles snel kon worden geleverd en gemonteerd. inmiddels hangt alles naar volle tevredenheid. We kunnen dit bedrijf echt aanbevelen. Van het eerste contact tot aan de montage, helemaal top.

Jan van Wieren

We hebben 3 verduisterende rolgordijnen gekocht van het Solano merk. Zijn hier erg tevreden over. Inmiddels 2e bestelling gedaan.

Goed geholpen, goed product. Geen op of aanmerkingen verder

René

Prima service en kwaliteit prima

Maaike van Loon

Heel erg tevreden over zowel bestelling (telefonisch werd ik erg goed geholpen), als de levering en het eindresultaat. Een dikke tien!

P van der Feen

Order 33633898

Order 33633898

Het ging niet helemaal zoals het zou moeten. 1 gordijn liep schuin naar beneden en is dus weer opgehaald en hersteld. Toen bleek dat er twee stukjes plastic waren afgebroken waarschijnlijk bij het vervoer. Die zijn opgestuurd waarna bij het installeren bleek dat ook nog een ander plastic schuifje kapot was. En daar wachten wij nog op. Bij 1 van de gordijnen waren verkeerde ophang dingen geleverd. Die zijn hoop ik nu onderweg zodat we eindelijk het gordijn kunnen ophangen. Al met al dus een hoop gedoe.