Rolluik besteld

Leon Faber

Goede kwaliteit en maat komt exact overeen met wat ik besteld heb.

Vanwege de elektrische bediening heb ik veel met de klantenservice gebeld, ook omdat ik alles aan een eigen domoticasysteem wilde koppelen. Werd steeds goed te woord gestaan en bij de ingewikkelde...

Ik heb een jalozie besteld en hebben ze verkeerde geleverd.

Bestelling van 2st lamelgordijnen, bestelling is vlot verlopen, levering ook. Klantendienst is goed bereikbaar en helpt je goed.

Ben tevreden over zowel de levering als de kwaliteit van de rolgordijnen. Snelle reactie op vragen.

Gijsbert

Mijn ervaring is niet zo goed; we zouden de gordijnen 27 november krijgen; een week later hebben we er maar achteraan gebeld. Toen werd er opnieuw een uiterste verzenddatum van 7 december opgegeven...

Reactie Horrentotaalshop.nl:

Bedankt voor uw review. Erg jammer dat uw bestelling niet op tijd geleverd is. Door nieuwe software heeft de fabrikant een aantal weken leveringsproblemen gehad. Dit is gelukkig nu weer opgelost maar uiteraard erg vervelend. Als het klopt dat we u gewezen hebben op onze positieve reviews, dan is dat niet juist. Dit had niet gezegd mogen worden.

Wat de uitnodigingen voor de reviews betreft. Wij hebben dit uitbesteed aan de Feedbackcompany. Door een automatische koppeling krijgen al onze klanten een uitnodiging. Mogelijk is door de late levering de review er (nog) niet uitgegaan. Zoals u ziet, kunt u ook zelf een review plaatsen.

Henk Kolthof

Fijn om steeds op de hoogte te worden gehouden van mijn bestelling en de mogelijkheid om achteraf te betalen. Uitstekende service!