Liesel Kamp

Zonnescherm is geleverd

Nuran Zencertas

Prima, ik werd zeer goed geholpen door mw. Wietzke aan de telefoon. Ze dacht echt met mij mee.

Martin

Prima, goede producten voor scherpe prijzen

Wilfried Verhagen

Al diverse dingen besteld en steeds alles tot in perfectie gemaakt en geleverd met de grootste zorg.

E Verhoeven

Prima prijs kwaliteit verhouding. product werd netjes op tijd geleverd en het bestellen via de website is simpel. De manier van verpakken vonden wij wat minder. (plastic folie) Tijdens transport... Prima prijs kwaliteit verhouding. product werd netjes op tijd geleverd en het bestellen via de website is simpel. De manier van verpakken vonden wij wat minder. (plastic folie) Tijdens transport kunnen er zo makkelijk beschadigingen ontstaan, wat in ons geval overigens niet het geval was.

Toon Kuijstermans

Lange wacht tijd in mei een horreur besteld nog niet gehangen wel al lang betaald

Peter Reek

Transparante site, prettige communicatie, goede helpdesk, vakkundige montage. De online automatisering paste mij goed.

Gonda

Topbedrijf! Alleen maar positief, net als onze beide buren die al eerder gekocht hadden en ook erg tevreden waren

Gina van Belzen

Enorm goed, heldere communicatie

Michael Haulussy

Alutech ARH40 besteld. Deze is conform initiele levertijd keurig geleverd. Even wat verwarring over de schakelaar die niet geleverd zou zijn. Deze had ik zelf niet besteld. Het bestelproces is... Alutech ARH40 besteld. Deze is conform initiele levertijd keurig geleverd. Even wat verwarring over de schakelaar die niet geleverd zou zijn. Deze had ik zelf niet besteld. Het bestelproces is hierin niet zo duidelijk bij de bediening had ik een schakelaar aangeklikt met autostop. Ik dacht hierbij de schakelaar ook te hebben. Deze zou ik bij de accessoires apart aan moeten vinken. Maar verder is het mooi en stevig rolluik.