Miranda Groeneweg

Levertijd was 1,5 week korter dan verwacht

Ed

Behalve knorrige bezorging en niet compleet verzenden ok

R uit België

Duidelijke communicatie en correcte levering.

Ben van Spronsen

Solano wonen werkt prima via de website en de info die je krijgt via de mails en de klantenservice.
De buitendienst valt mij enorm tegen en de afhandeling nog meer.
daar had Solano wonen...
De buitendienst valt mij enorm tegen en de afhandeling nog meer.
daar had Solano wonen wel meer verantwoordelijkheid mogen nemen en met een oplossing komen.

Debbie Smit

Heel veel ging er goed, maar 2 belangrijke punten ben ik niet tevreden over:

Heel veel ging er goed, maar 2 belangrijke punten ben ik niet tevreden over:

-> bij de levering van de hor zijn er te kleine schroeven geleverd waardoor ik de losse onderdelen niet goed kon monteren. Ik heb hiervoor eigen grotere schroeven moeten gebruiken omdat de hor onderdelen anders niet bleven zitten. Dit vind ik een kwalijke zaak omdat het gaat om een maatwerk product. Daarbij verwacht ik deugdelijk bevestigingsmateriaal.
-> bij de levering van de hor zat geen instructie hoe ik de onderdelen in elkaar kon zetten, en deze was ook niet goed te vinden op de site

Door deze bovenstaande twee punten zou ik horrentotaalshop niet aanbevelen en dat is jammer want de hor zelf was wel van prima kwaliteit.

Wilma Teunissen

Goed bedrijf en erg vakkundig.

Goede communicatie en zeer net de produkten verpakt.

D. Newman

Solano Ritsscreen Smart sunscreen online besteld bij Solano Wonen/Screenstotaalshop.nl. Bestelling was op tijd klaar voor ophalen zoals afgesproken.
De handleiding voor de sunscreen klopt niet...
De handleiding voor de sunscreen klopt niet helemaal. Er staat b.v. dat de muursteunen gemonteerd moeten worden, terwijl die niet bij het bestelde product horen en ook niet nodig zijn (dit blijkt na telefonisch contact). Er staat ook dat de voorkap gedemonteerd moet worden, maar niet waarom; blijkt niet nodig te zijn - in ieder geval heb ik de sunscreen gemonteerd zonder de kap eraf te halen.
De handleiding voor de Somfy afstandsbediening klopt helaas ook niet - koppelen van afstandsbedieing en sunscreen. Via proberen kwam ik erachter hoe de eerste contact tussen sunscreen en afstandsbediening gemaakt moest worden.
Op hun website staat een duidelijker omschrijving van hoe het moet, maar dan moet je wel weten welke motor erin zit.

P. Kooiman

Uitstekende service.

boerboom bouw en montage

Makkelijk te bestellen

Fam. Slegtenhorst

Mijn screens zijn vorige week allemaal opgehangen door Solano en zeer tevreden over alles. De betrokkenheid van mensen aan de telefoon tot aan de montage is helemaal naar wens.