Frans van Gerven

Prima service

H.j. Leever

Zeer goed snelle goede levering alles exact zoals opgegeven Top

Astrid Clemminck

Ik ben heel tevreden. De uitleg op de website is uitgebreid, de montagehandleiding heel duidelijk. Nadien heb ik nog even de klantenservice gebeld en die hebben mij goed kunnen helpen.

Rob Couwenberg

Hordeur besteld, 1 maand levertijd, bij aflevering bleek dat het horregaas niet goed in het profiel was gemonteerd , hoe zit het met de eind kwaliteit controle.?
De klantenservice gebeld om...
De klantenservice gebeld om dit probleem te melden, ik kreeg de boodschap om het horregaas terug in het profiel te duwen, ik gaf aan dat dit niet mogelijk was en dat ik graag de hordeur terug wil sturen om gerepareerd te worden. Vandaag 30-07-2020 heeft de Solana transport dienst de hordeur weer opgehaald om gerepareerd te worden, ik hoop dat ik de hordeur voor het einde van de zomer weer retour mag ontvangen als u begrijpt wat ik bedoel.

Transportdienst levering op de aangegeven tijd

Alex Gelderblom

Rolgordijn besteld

Akke Riepma

Bestellen gaat gemakkelijk, echter is de kwaliteit van het product onder de maat. Betreft een bestel product bij een fabrikant. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Kan nog niet beoordelen of de... Bestellen gaat gemakkelijk, echter is de kwaliteit van het product onder de maat. Betreft een bestel product bij een fabrikant. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Kan nog niet beoordelen of de afhandeling naar tevredenheid is, maar ben positief gestemd.

G C

Redelijk tevreden

Kobus

Samen met meerdere buren screens gekocht bij Solano. Top bedrijf, dik tevreden. Van inmeten tot montage verliep alles heel goed. Wij komen binnenkort nog terug op de horren die ingemeten zijn.

Patricia Heuvelman

Bestelling was op tijd alleen we hebben een rolgordijn in de kleur taupe besteld en wit gekregen dus heel vreemd