Larissa Vonk

Voor die prijs had ik niet zo'n super kwaliteit verwacht. Echt heel mooi afgewerkt en zware kwaliteit. Had eerder al een rolgordijn ergens anders online gekocht maar die was veel minder mooi. Ik ga...

Bert

Goed materiaal prijs kwaliteit is goed.
Levertijd mag wel sneller.

Mara kozijnen

Bestelling, kontakt en levering netjes verlopen. Ik moet de rolluik nog monteren, maar verwacht
geen problemen.

M. Verhoeven

Duidelijke site, bij bestelling stapvoets opvolgen en de bestelling ligt binnen op exact de toegezegde tijd en volgens
opgave gefabriceerd, klasse.

Esther

Super goeie service! Het gordijn is echt heel erg mooi geworden. Duidelijke website. Al met al een prima ervaring. Als ik nog meer gordijnen nodig heb bestel ik ze bij Solano.

Zeer tevreden over after service. Na mijn meldingen werd ik vriendelijk en goed geholpen door de klantenservice. Ik beveel Solano zeker aan voor aankoop lamellen.

Inmetenafspraak werd snel opgepakt en uitgevoerd. Over de levering werden we goed geĆÆnformeerd. Alleen over de betaling was de communicatie niet goed tussen ons, de leverancier en Solano Wonen.

Vanherck Peter

Ideaal om hier raamdecoratie te bestellen. Goede website en prijs kwaliteit.

Fijne snelle service bij het opvragen van kleurstalen

Lore Q

Alles vlot verlopen, vlotte bestelling en levering. Enkel de bedieningsstang was niet mee geleverd, maar mits communicatie werd dit zonder problemen na geleverd. Tevreden van de werking!