Tonnie Jansen

Goed product

Pieter DE MEY

Kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

Goede website met duidelijke instructies om de juiste maten op te geven. Vrij vlugge levering. Het geleverde product straalt onmiddellijk vertrouwen uit en zit er stevig maar ook elegant en mooi... Goede website met duidelijke instructies om de juiste maten op te geven. Vrij vlugge levering. Het geleverde product straalt onmiddellijk vertrouwen uit en zit er stevig maar ook elegant en mooi design. Hor past perfect in het raam en doet zijn werk! We hebben de goede keuze gemaakt en misschien bestellen we wel meer op termijn.

Hans Hertzberger

Geweldige Horren

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk te installeren, snelle levering, gemakkelijk op te meten goede communicatie

R Thijs

Horren (3x) RO-50 gekocht

Uw ervaring met Horren.com:

Prima en op tijd geleverd.
Schroeven niet van de beste kwaliteit. Eigen schroeven gebruikt.

Ilona van Gurp

Blij met deze aanschaf

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goede eerste ervaring met Horren.com! Eenvoudig en snel te bestellen en super snel geleverd. Top service!

John Kelder

Hor voor schuifpui

Uw ervaring met Horren.com:

Het bestellen met uitleg was eenvouding. Het inmeten werd goed uitgelegd. Bestelling werd op tijd geleverd en de hor was binnen 10 minuten geinstalleerd en paste perfect

Pat Mechele

Weg vliegen, weg frustratie.

Uw ervaring met Horren.com:

Alles ging prima; Goede uitleg op de site en in de meegeleverde gebruiksaanwijzing. Product is zoals beschreven en ik zou onmiddellijk opnieuw kiezen voor Horren.com.

PaulH

Plissé hordeur voor alluminium pui

Uw ervaring met Horren.com:

De Plissé hordeur SE-100 is perfect, in de kleur van de pui laten spuiten, heeft een zachte borstel strip om beschadiging bij het dichtdoen te voorkomen en is eenvoudig te installeren. Top !

Antonides

Leverantie raamhor

Uw ervaring met Horren.com:

Fantastisch product voor een goede prijs/kwaliteit verhouding

Maarten Zeegers

Super hor!

Uw ervaring met Horren.com:

Zelf heb ik al jaren plezier van de plissé hor en onlangs dezelfde voor de buren besteld. Ze zijn er enorm blij mee!