Kleinleugenmors

Rolraamhor

Uw ervaring met Horren.com:

Door de duidelijke inmeetinstructie was het bestellen van de juiste hor op maat zeer eenvoudig! De levering was keurig vlgs sfspraak.
De montage is mbv de instructie heel eenvoudig en voor iedereen te doen. Binnen 10 minuten hing er een prachtige en goed werkende rolhor!
Prima service van Horren . com

T Postma Friso

Super hor!

Uw ervaring met Horren.com:

Mijn schoonzoon heeft de hor geplaatst en was zeer tevreden met alle toebehoren En ik met de geplaatste hor.

Martijn

Voldoet aan wat ze beloven.

Uw ervaring met Horren.com:

Het vergt goed inmeten maar er staan duidelijke omschrijvingen en aanbevelingen op de website. Goed inmeten en alles paste direct en zit goed op zijn plaats in het kozijn.

Wordt vlot en kundig geleverd en wij zijn erg tevreden.

Enige kritiek puntje ,net iets te duur

Jaap Verburg

Aankoop plissehor

In 1 woord superrrr.

Theo

Horren

Mooi op tijd geleverd..

Sander de Vries

Goed, snel en tegen een eerlijke prijs!

Uw ervaring met Horren.com:

Keurig geleverd binnen 5 werkdagen, alle horren paste perfect. Goede prijs, verschilt een heleboel met lokale ondernemers.

Toine Hovens

Aankoop horren

Uw ervaring met Horren.com:

Voor de tweede keer horren besteld. Eerste keer: zeer tevreden. En ook nu: alles prima in orde. Mooie horren, goed afgewerkt, voldoen helemaal. Aanbevolen aan buren en vrienden.

E.Belfi

Aanbevolen.

Uw ervaring met Horren.com:

Geweldig!!!prima service,begrip voor fout mijnerzijds.zonder moeite geregeld.

Hans

Goeie zaak!

Uw ervaring met Horren.com:

Goed geholpen bij telefonische hulpvraag, sneller geleverd dan aangegeven termijn, product conform verwachting

Patrick

Top product!

Uw ervaring met Horren.com:

Wij hebben een plissé hordeur SE-100. Erg tevreden met het product. Makkelijk te installeren en de kwaliteit is uitmuntend. Het is niet erg als de kinderen er een keer tegenaan lopen of de kat probeert eronderdoor te gaan. De hor is zo weer teruggeplaatst op z'n rails zonder beschadigingen. Na 1,5 jaar ging de hor bij ons niet meer goed dicht. uiteindelijk bleek er intern iets kapot te zijn. Horren.com heeft de hor opgehaald en volledig gerepareerd. Top service!