Hubertus Bessems

Laat de muggen maar komen

Prima product

Sander van Dongen

Prima winkel!

Uw ervaring met Horren.com:

Netjes en snel geleverd! Horren paste heel goed! Zeer goede kwaliteit!

Mce Ploeg

Beetje tegenvallend

Uw ervaring met Horren.com:

Aansluiting kan beter. Je kiest voor een pollenhor terwijl de hor niet goed aansluit op het kozijn.

Reactie Horren.com:

Dank voor uw review, jammer dat u niet helemaal tevreden bent over de hor! We weten niet precies wat er aan de hand is, omdat hier nog geen contact over is geweest met onze klantenservice. We hebben... Dank voor uw review, jammer dat u niet helemaal tevreden bent over de hor! We weten niet precies wat er aan de hand is, omdat hier nog geen contact over is geweest met onze klantenservice. We hebben u geprobeerd te bereiken naar aanleiding van deze review, maar hebben ook nu geen reactie van u ontvangen. We lossen het probleem natuurlijk graag op, maar als u niet reageert dan zijn we niet in staat om u te helpen. Laat u ons iets weten? Dan komen we zeker tot een oplossing! ^Marco van Horren.com

Marcel

Goed en makkelijk te plaatsen

Uw ervaring met Horren.com:

makkelijk bestellen en makkelijk plaatsen.

Bh de Warle

Raamhor

Goede levering
2 dagen eerder dan verwacht!

H Hoeksema

Horren slaap en badkamer

Uw ervaring met Horren.com:

De levering en het plaatsen was super eenvoudig. Iedereen kan dit. Het past perfect en het werkt supern makkelijk.

Annemarije Oskam

Top horren

Uw ervaring met Horren.com:

Goed geholpen en het paste ook nog

Pauline Hendriks

Tevreden!

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle service, goede instructies en kwaliteit vd horren is perfect!

Gerard Thomassen

Tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Goed product, duidelijke meetinstructies, ik ben dus tevreden.

Stephan Bussing

Mooie horren en snel geleverd.

Uw ervaring met Horren.com:

De communicatie met horren.com verloopt soepel. Er staat al veel informatie op de website, maar voor de zekerheid heb ik ook maar even gemaild. Ik kreeg duidelijke inmeet instructies aan de hand van... De communicatie met horren.com verloopt soepel. Er staat al veel informatie op de website, maar voor de zekerheid heb ik ook maar even gemaild. Ik kreeg duidelijke inmeet instructies aan de hand van de gestuurde foto's. De bestelde horren werden binnen een week geleverd. Het transparante gaas is een aanrader. Je ziet gewoon bijna niet dat er een hor in het kozijn zit. Het hor wordt kant en klaar geleverd, je hoeft het dus niet zelf in elkaar te zetten. Althans niet het inzethor. Dat is nl wat wij besteld hadden. Een aanrader...