Edilbert Vercauteren

Tevreden klant

Uw ervaring met Horren.com:

Goeie service, degelijk matreaal,correcte levering

Prima product!

Uw ervaring met Horren.com:

Een mooi product dat uitermate geschikt is voor aluminium kozijnen. Daar waar anderen vaak geen product durven te leveren voor aluminium kozijnen doet Horren.com dat wel gewoon. Dank!

Jan Fossen

Prima geregeld

Uw ervaring met Horren.com:

De horren werden goed verpakt geleverd en de instructie was duidelijk.

Ronald Verheij

In 2 keer goed!

Uw ervaring met Horren.com:

Na de eerste levering zaten we met niet passende horren. Met wat communicatie erkende horren.com dat zij het verkeerde type hadden geleverd. Nogmaals de maten nagemeten en kosteloos zijn nieuwe... Na de eerste levering zaten we met niet passende horren. Met wat communicatie erkende horren.com dat zij het verkeerde type hadden geleverd. Nogmaals de maten nagemeten en kosteloos zijn nieuwe horren geleverd die prima passen, goede service!

Bep Meijer

Reactie op aankoop raamhorren

Uw ervaring met Horren.com:

Ervaring uitstekend, er werd gedacht dat het draai raam met de horren erin niet zou sluiten en dat ik er voor kon kiezen om mijn geld terug kon krijgen.
Maar de horren pasten perfect en de...
Maar de horren pasten perfect en de ramen gaan prima dicht. Ben zeer tevreden dikke 10.

Marie Schuijren

Perfecte pasvorm

Uw ervaring met Horren.com:

Passen perfect, goed verpakte levering

Lin

Horren voor kiep/kantelramen met pollengaas

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijk hoe je moet meten. Fijne uitleg. Super snelle levering klantenservice is heel vriendeijk en behulpzaam.

Robin

Inzethor voor draai-kiep raam

Uw ervaring met Horren.com:

Past goed, goede kwaliteit, gemakkelijk te monteren

Willem Groeneveld

Kamerhor

uitstekend

A.J.W Hardick

Mooi product

Uw ervaring met Horren.com:

Komen afspraken na en de hor paste precies. Montage instructie kan iets duidelijker.