Faith

Slechte klantenservice beweert dat pakket bezorgd is volgens track en trace, ondanks dat ik het nooit ontving. Verzoek om terugbetaling wordt afgewezen, beweren dat ik het ontvangen heb en moet... Slechte klantenservice beweert dat pakket bezorgd is volgens track en trace, ondanks dat ik het nooit ontving. Verzoek om terugbetaling wordt afgewezen, beweren dat ik het ontvangen heb en moet kijken bij de buren. oplichting!!

Gehörlosen Automobil und Freizeit Club Lünen e.V.

Bin zufrieden, schnell geliefert, gut verpackt, sauber. Passt sehr gut, gut beraten

A.van der Weiden

Betrouwbaar, snelle levering, telefonisch goed bereikbaar en juiste informatie, maar terugbetaling zou wel sneller kunnen, direct terugsturen en dan wel 14 dagen moeten wachten is echt te lang.

Andrew M.

Horloge bandje besteld, niet de juiste geleverd dus teruggestuurd. Wacht al bijna een week op een bericht. Dit is de tweede keer al dat er iets mis gaat bij Kish.nl. De eerste keer heb ik nooit mijn... Horloge bandje besteld, niet de juiste geleverd dus teruggestuurd. Wacht al bijna een week op een bericht. Dit is de tweede keer al dat er iets mis gaat bij Kish.nl. De eerste keer heb ik nooit mijn horloge bandje ontvangen, uiteindelijk hebben ze wel gewoon een nieuwe opgestuurd dus dat was wel netje opgelost. Als consument ben je natuurlijk wel verwend omdat retouren bij 9iedreen gewoon heel vlot worden opgeslost.

Kamil Szydłowski

I recommend the company, great contact with customer service, always helpful

Bernd

Schnelle Lieferung und gute Qualität.

R de Koning

Snelle verzending, goed verpakt en bovenal een goede prijs

Jan

Komt afspraak na, betrouwbaar

Moa

Super goed heb net mijn 4e horloge gekocht

Lakenvelder

Prima. Snelle levering en product is als op de site.