Goede en snelle service.

Mijn eerste bestelling, dus nog geen ervaring.

n.v.t. zie boven

n.v.t. zie boven

JH

Prima assortiment en afhandeling. Ook de optie om het horloge hief in rotterdam te kunnen ophalennis fijn, hoewel ik er toch voor heb gekozen on het thuis (ingepakt!) te laten bezorgen.

Snel telefonische informatie. Informatie op website niet helemaal realistisch. Bij de zoekfunctie naar "dameshorloge, mechanisch" komt een zo groot horloge naar voren dat het eigenlijk alleen als...

Snel iemand aan te telefoon.

Betaling via paysafe.com. Dit is een pre-paid kaart voor internetbetalingen. Direct geld voor u, makkelijk "contant" - en dus anoniem - betalen voor de klant.
Afterpay mag van mij sneller met de rekening komen.
Foto's van horloge met arm en hand. Dit geeft een beter beeld van de grootte van het horloge

watch

Helemaal goed tot nu toe. Keurige levering en duidelijke info over de orderstatus. Top.

Veel keus en een duidelijke website.

Graag meer info over de betreffende horloges waar mogelijk en wat meer fotos maken het geheel nog comlpleter.

Zeer duidelijk website, snelle service.

Oguz

Nog nooit heb ik hier iets besteld, het was mijn eerste keer ik ben dol op de merk maserati. Top levering ziet er goed uit!

I. Vermeulen

Leuk assortiment.

Snelle levering en goede verpakking.

Bezorgkosten zijn relatief aan de hoge kant.

Goede en duidelijke omschrijving. Extra opties bv schakels ertussen uit dat kan al vooraf. Bij mij niet het geval was cadeautje en wist de maat niet helaas. Snelle levering.

Dat je op voorhand aan kunt geven of er schakels tussenuit moeten

Iets zodat als je de maat van het bandje niet weet omdat het een cadeautje is er toch nog mogelijkheid is dat het aamgepast kan worden

Snelle bezorging, de volgende dag al thuis bezorgd

Duidelijke en makkelijke website.